Mourinho ikke et emne i Real Madrid - på kort eller lang sigt

7 år 7 måneder siden #1 af Daniel

Det er ikke alle madridistas, der finder det store smil frem, når José Mourinhos navn bliver sat i forbindelse med trænersædet i Real Madrid. 

Disse kan imidlertid ånde lettet op.

Således er den nyligt fyrede Manchester United-manager ikke en del af Florentino Pérez og José Ángel Sánchez' planer på såvel kort som lang sigt. 

Det skriver den spanske sportsavis Marca.

Man ser angiveligt Mourinho, som et afsluttet kapitel i klubbens historie, og Pérez ønsker efter sigende udelukkende at bevare det gode venskab med den portugisiske træner, som han i øvrigt har stor respekt for, fremfor at indlede et nyt professionelt forhold.

Marca skriver videre, at Real Madrid stadig snuser rundet på markedet efter en ny træner, der på et eller andet tidspunkt skal overtage dirigentstokken fra Santiago Solari. Mauricio Pochettino er angiveligt det varmeste navn i den spansk hovedstad.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 7 måneder siden #2 af Real HWL
Sikke en lettelse at læse Mourinho ikke er en del af Reals planer. Kom med Pochettino eller Low...
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

7 år 7 måneder siden #3 af Daniel

Real HWL skrev: Sikke en lettelse at læse Mourinho ikke er en del af Reals planer. Kom med Pochettino eller Low...

Jeg håber personligt på, at Real Madrid holder sig langt væk fra sidstnævnte. Med al ære og respekt for det, som Low har opnået i sin tid som tysk landstræner, men i min optik har han været for lang tid væk fra klubfodbolden til, at jeg ser det som et godt match.

Pochettino og Real Madrid er IMO det perfekte match, men det bliver endnu sværere at lande ham nu, hvor trænersædet i MU også er ledigt.

7 år 7 måneder siden #4 af El Siete

Daniel skrev:

Real HWL skrev: Sikke en lettelse at læse Mourinho ikke er en del af Reals planer. Kom med Pochettino eller Low...

Jeg håber personligt på, at Real Madrid holder sig langt væk fra sidstnævnte. Med al ære og respekt for det, som Low har opnået i sin tid som tysk landstræner, men i min optik har han været for lang tid væk fra klubfodbolden til, at jeg ser det som et godt match.

Pochettino og Real Madrid er IMO det perfekte match, men det bliver endnu sværere at lande ham nu, hvor trænersædet i MU også er ledigt.

Af ren nysgerrighed, hvorfor skulle Pochettino være mere fristet af af trænertjansen i United end i Madrid?

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

7 år 7 måneder siden #5 af Daniel

El Siete skrev:

Daniel skrev:

Af ren nysgerrighed, hvorfor skulle Pochettino være mere fristet af af trænertjansen i United end i Madrid?

Jeg skriver ikke, at Pochettino skulle være mere fristet af Manchester United end Real Madrid, men derfor kan man sagtens få kamp om dennes underskrift, da jeg slet ikke er i tvivl om, at han er inde i Manchester Uniteds overvejelser, når der skal peges på en ny manager.

Om man vil det eller ej, så har Manchester United også en smuk historie. Jeg vil faktisk sige, at det er den største klub, historisk, efter Real Madrid. Det er selvfølgelig et stort trækplaster, ligesom Manchester United også har enorme summer at gøre godt med på transfermarkedet - og som det ser ud lige nu, langt flere end Real Madrid. Videre er klubben i en genopbygningsfase, der måske også kan friste Pochettino. Han virker heller ikke til at begræde tilværelsen i engelsk fodbold, ellers havde Real Madrid formentlig haft held med at lande ham i sommer.

Jeg håber på Pochettino, når der igen skal roteres på trænerposten i Real Madrid, men jeg er sikker på, at det ikke bliver uden kamp fra andre bejlere.

7 år 7 måneder siden #6 af BBB

Daniel skrev: Videre er klubben i en genopbygningsfase, der måske også kan friste Pochettino. Han virker heller ikke til at begræde tilværelsen i engelsk fodbold, ellers havde Real Madrid formentlig haft held med at lande ham i sommer.

Jeg tror, at det handler mere om 3 CL titler på 3 år :-D

7 år 7 måneder siden #7 af El Siete

Daniel skrev:

El Siete skrev:

Daniel skrev:

Jeg skriver ikke, at Pochettino skulle være mere fristet af Manchester United end Real Madrid, men derfor kan man sagtens få kamp om dennes underskrift, da jeg slet ikke er i tvivl om, at han er inde i Manchester Uniteds overvejelser, når der skal peges på en ny manager.

Om man vil det eller ej, så har Manchester United også en smuk historie. Jeg vil faktisk sige, at det er den største klub, historisk, efter Real Madrid. Det er selvfølgelig et stort trækplaster, ligesom Manchester United også har enorme summer at gøre godt med på transfermarkedet - og som det ser ud lige nu, langt flere end Real Madrid. Videre er klubben i en genopbygningsfase, der måske også kan friste Pochettino. Han virker heller ikke til at begræde tilværelsen i engelsk fodbold, ellers havde Real Madrid formentlig haft held med at lande ham i sommer.

Jeg håber på Pochettino, når der igen skal roteres på trænerposten i Real Madrid, men jeg er sikker på, at det ikke bliver uden kamp fra andre bejlere.

Okay, jeg troede måske der var et forhold mellem United og Pochettino jeg havde misset, men er enig i at de selvfølgelig som klub er fristende for ham og enhver anden træner.
Jeg tror dog helt sikkert at det der holdte Pochettino i Tottenham i sommers var Daniel Levy og hans stædighed og at der den kommende sommer er større chancer for at hente ham.
Nå, et sidespor. Godt det ikke ser ud til at blive Mourinho i hvert fald.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

7 år 7 måneder siden #8 af Real HWL

Daniel skrev:

Personligt håber jeg også på Pochettino. Men jeg er slet ikke enig i at Low ikke ville kunne klare opgaven som træner i Real fordi han har været væk fra klubfodbold i lang tid. Det er han simpelthen for dygtig til. Tror Real har brug for en træner som ham. Han kan også sætte sig igennem overfor stjernerne. Kan ikke forstille mig andet end at der er en kæmpe respekt omkring ham. Det eneste minus ved ham er at han ikke kan spansk.

Leveret af Kunena Forum