Real Madrid vil frikøbe Junior Firpo

7 år 7 måneder siden #1 af Administrationen

Ifølge spansk presse vil Real Madrid betale frikøbsklausulen for at hente den 21-årige spanske forsvarer med dominikanske rødder, Junior Firpo, i Betis.

Det betyder, at man skal hoste op med 50 millioner € til den andalusiske klub for at få en ny venstreback til klubben og man ønsker at handle hurtigt, idet Juventus også har meldt deres interesse i den dygtige forsvarer.

Derfor ønsker Real Madrid slet ikke at indgå i nogen forhandlinger med Betis, men vil lægge frikøbsklausulen med det samme og derefter frit forhandle med Junior Firpo, som slet ikke er afvisende over for et skifte til den spanske hovedstad.

Real Madrid har allerede Marcelo og Reguilón på den position, mens Theo Hernández er udlejet til Real Sociedad i denne sæson, men i den spanske hovedstad har man så småt igangsat en foryngelsesproces og her er Junior Firpo angiveligt en vigtig brik for fremtiden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 7 måneder siden #2 af Zyconith
Han er blomstret op i denne sæson. Synes man skal give ham sæsonen ud og se ham an med henblik på om han kan holde niveauet.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

7 år 7 måneder siden #3 af Real Madrid
Nogen der ved, hvordan Theo har gjort det i Real Sociedad?
På papiret ser det ikke synderligt imponerende ud, hverken målt på mål, assist, forsvar eller Sociedads stilling i ligaen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

7 år 7 måneder siden #4 af El Siete
Betyder det så at man opgiver Theo, som man sidste år gav 180M for, for i stedet at give 375M for et nyt talent til venstrebacken, også 21 år gammel. Og hvad er der nu galt med Sergio Reguilon, et talent fra egne rækker, som i min optik har gjort det ganske udemærket som backup for Marcelo? Giv nu den knægt et par sæsoner til at hæve sit niveau.
Det er svært ikke at stille sig kritisk overfor Real Madrids tranferpolitik den seneste tid. Alt den snak om at man ikke vil give kæmpe summer for stjernespillere, men samtidig kaster €50M efter det ene og det andet talent, er en smule hyklerisk.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

7 år 7 måneder siden #5 af BillovFO
Glem ikke Hakimi, som kun er udlånt

7 år 7 måneder siden #6 af Rogoshin
Meget af det her er jo bare rygter. Det er som om Real Madrid vil købe næsten samtlige super talenter, ifølge de forskellige aviser.

Achraf Hakimi håber jeg man vil satse på. Han virker meget spændende.

7 år 7 måneder siden #7 af El Siete
Hakimi er jo HB og noget siger man ikke regner med ham de kommende år, efter man har hentet Odriozola. Tænker dog han bliver hentet tilbage når Carvajal skal have en ny udfordring.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,

7 år 7 måneder siden #8 af Rogoshin

El Siete skrev: Hakimi er jo HB og noget siger man ikke regner med ham de kommende år, efter man har hentet Odriozola. Tænker dog han bliver hentet tilbage når Carvajal skal have en ny udfordring.

Måske jeg tager fejl, men spiller han ikke venstre i Dortmund.

7 år 7 måneder siden #9 af El Siete

Rogoshin skrev:

El Siete skrev: Hakimi er jo HB og noget siger man ikke regner med ham de kommende år, efter man har hentet Odriozola. Tænker dog han bliver hentet tilbage når Carvajal skal have en ny udfordring.

Måske jeg tager fejl, men spiller han ikke venstre i Dortmund.

Jo, det har du da fuldstændig ret i, det er da gået min næse forbi :)
Så giver det jo bare endnu mindre mening. Men ja, rygter er der nok af.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Sidste redigering: 7 år 7 måneder siden ved El Siete.

7 år 7 måneder siden #10 af Lars1991
Men han stadig højre benet, ikke? Så det vel mere naturligt at se ham som højreback. Eller hvad?

7 år 7 måneder siden #11 af Kayed99
Det her er fuldstændig latterligt.. Marcelo kommer ikke til at forlade klubben til sommer. Reguilon har so far vist, at han hører til på førsteholdet. Jeg tror aldrig, at han bliver mere end en meget værdifuld breddespiller (ligesom Nacho og Lucas er det nu), men han er en skøn spiller at have i truppen. Og så er det altid glædeligt at se folk fra La Fábrica bryde igennem!

Jeg har set lidt til Theo og umiddelbart vil jeg sige, at han helt klart spiller med mere personlighed samt selvtillid. Han ligner mere den Theo, som vi så hos Alavés. Han har dog stadig nogle dele i sit spil, som bare skal forbedres! Her tænker jeg i særdeleshed på hans koncentration samt teknik. Junior minder rigtig meget om Theo.. både ift. bygning, men også spillestil. Han er dog noget bedre rent teknisk, men hvis man ser nogle videoer på Youtube med Junior fra denne sæson og Theo hos Alavés, så vil man se rigtig mange ligheder...

Jeg håber inderligt, at vi giver Theo en ny chance! Jeg ved, at han havde en meget svær første sæson, men det havde Ceballos også og se på ham nu. Jeg tror stadig, at Theo kan udvikle sig og blive én af verdens bedste venstrebacks!

ift. Hakimi, så spiller han godt nok VB for Dortmund, men det er aldrig optimalt med en højrebenet spiller som venstreback. Købet af Odriozola gør også, at det bliver svært at se ham vende tilbage til klubben.. Carva er stadig kun 26 år
Sidste redigering: 7 år 7 måneder siden ved Kayed99.

7 år 7 måneder siden #12 af BBB
Hakimi behøver ikke skynde sig tilbage til Madrid. Jeg kan stadig ikke se noget i ham, som skulle bringe ham i spil til noget i nærheden af en stamplads på et hold, som vil vinde la liga og CL.

Leveret af Kunena Forum