Fransk medie: PSG har været i dialog med Iscos agent

7 år 7 måneder siden #13 af Kayed99
Isco skal bare sælges til sommer og det er upåagtet hans præstationer i de kommende måneder. Folk skal ikke blive blindet, hvis de ser progression fra hans side af og ej heller skal yderligere regression ændre noget.. Isco er en vidunderlig spiller, men nu må den her overdrevne beskyttelse af ham stoppes. Den eneste grund til, at han ikke er blevet udsat for samme kritik som Benz og Bale, skal udelukkende findes i, at han er spanier og pressens (og Bernebéu's) kæledække!

Han fylder 27 til april og er i gang med hans 6 sæson i klubben. Han har haft gode perioder, efterfulgt af rigtige gode perioder (særligt i store dele 14/15-sæsonen og kalenderåret 2017), men han kan aldrig opretholde sit høje niveau. Han svinger ganske enkelt for meget og vi har brug for nye impulser. Han har et godt navn ude på markedet og naturligvis stadig en verdensklasse spiller. Men, han falder i samme kategori som Bale og Benz.. han er ganske enkelt for ustabil og det kan vi ikke bruge til noget. Isco burde på nuværende tidspunkt være ét af de første navne på holdkortet.. men nej, i stedet står vi i en situation, hvor han knap nok kan få minutter på banen!

Til sommer skal det slutte! tak for alt din disco, men det er på tide, at vores veje skilles!
Sidste redigering: 7 år 7 måneder siden ved Kayed99.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, BBB, andreashn, Jonas, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 7 måneder siden #14 af ElMadrid

Kimbo skrev:

ElMadrid skrev:

Kimbo skrev:

Salix7 skrev:

BBB skrev:

Dios skrev: Send Isco afsted med 1 milliard, og lad os hente Mbappé i stedet for. Det kan kun være win win for begge klubber.
Psg får lukket deres økonomiske hul fra finaciel fair play samtidig med de får kvalitet ind på holdet.

Go go!

... og gerne Benzema med ydereligere 1,5 milliard for Neymar :-D

Ja tak, til handlen med Isco/Mbappé og et kampe nej tak til Neymar!! Manden valgte os fra i sin tid, og lavede det værste mulige skifte - utilgiveligt! Samtidig har han en spillestil, hvor han ynder at provokere modstanderne unødigt og samtidig er han den største skuespiller, som vi slet ikke har brug for i klubben.
Neymar er som skabt til Barcelona, hvor usmagelig opførsel og skuespil står højt på kvaliteter, der værdsættes!

Nej tak til Neymar men Ronaldo har man støttet hele vejen, det er sku en spas tankegang :-D

Det eneste tankegange der er "spas" her, hvis du spørger mig, er din. At du kan finde på at sammenligne Ronaldo med Neymar. Kom nu lidt altså..

Hvorfor kan de ikke sammenlignes? De er begge fremragende spillere, spiller endda samme plads og filmer begge for et godt ord.

Er det virkelig dit bedste svar? Der er nogen herinde der siger: nej tak til Neymar fordi hans spillestil provokerer og han filmer. Du skriver så at det gøre Ronaldo da også. Jeg stiller mig uforstående over for det og beder dig at stoppe sammenligningen. Dit svar er de ligner hinanden fordi:

1- De er begge fremragende spillere.
2- Spiller endda samme plads

Må jeg spørge om, hvad det har med "Nej tak til Neymar" at gøre? Jeg ved godt at du elsker at nedgøre Ronaldo i ny og næ, men lad mig udfordre dig lidt. Du er mere end velkommen til at vise mig bare èn enkelt video, hvor Ronaldo ruller på græsset eller kaster sig, som om han er blevet skudt, blot ved en lille berøring.

Jeg medgiver gerne at Ronaldo havde film i sit spil, især i United og lidt i starten af af hans tid i RM. Men det er nu så længe siden at en sammenligning med Neymar er jo skudt helt ved siden af.

Derudover er det påfaldende at hver gang nogen nævner Messi eller Barcelona negativt, så er du hurtig på tasterne til at pege af Ronaldo. Der var en bruger herinde, der viste flere indlæg fra et andet forum med samme navn som dig. vedkommende var Barca fan og svinede Ronaldo også til.

Vil gerne understrege at jeg intet har imod Barca fans her på forummet. alle er hjertelig velkommen. Man skal blot bekendtgøre sin kulør :-)

7 år 7 måneder siden #15 af Raul7-2880
“Du er mere end velkommen til at vise mig bare èn enkelt video, hvor Ronaldo ruller på græsset eller kaster sig, som om han er blevet skudt, blot ved en lille berøring.”

7 år 7 måneder siden #16 af Raul7-2880
“Jeg medgiver gerne at Ronaldo havde film i sit spil, især i United og lidt i starten af af hans tid i RM. Men det er nu så længe siden at en sammenligning med Neymar er jo skudt helt ved siden af.”

7 år 7 måneder siden #17 af ElMadrid

Raul7-2880 skrev: “Du er mere end velkommen til at vise mig bare èn enkelt video, hvor Ronaldo ruller på græsset eller kaster sig, som om han er blevet skudt, blot ved en lille berøring.”

Jeg er glad for at du vælger at tage en video (som er flere år gammel og netop viser min pointe). Men også netop viser det modsatte. Jeg skriver helt bevidst "blot en lille berøring", Prøve at spole frem til 0,44 og fortælle mig, om Milan spilleren ikke skulle have haft et (muligvis rødt) kort for et bevidst slag på halsen.

Jeg medgiver gerne at Ronaldo overdriver den. Men vil du seriøst kalde det "et lille slag"? Jeg tør godt at love for at hvis det netop var Ronaldo, der havde slået en modstander på samme måde, så havde folk stået i kor for at svine ham til.
Sidste redigering: 7 år 7 måneder siden ved ElMadrid.

7 år 7 måneder siden #18 af ElMadrid

Raul7-2880 skrev: “Jeg medgiver gerne at Ronaldo havde film i sit spil, især i United og lidt i starten af af hans tid i RM. Men det er nu så længe siden at en sammenligning med Neymar er jo skudt helt ved siden af.”

Undskyld, men hvad er pointen i din video? Der er flere sekvenser hvor han falder, glider, bliver tacklet eller løber direkte ind i en modspiller. Jeg har aldrig påstået at Ronaldo ALDRIG har film i sit spil. Det har ALLE spiller på et eller andet tidspunkt. for at skære det i pap så er min pointe, at du finder aldrig Ronaldo gang på gang smide sig ved den mindste berøring. Selv i de tilfælge hvor han falder, så ruller han ikke de berømte 10 gange, som Neymar gør.

7 år 7 måneder siden #19 af Raul7-2880
Jeg har aldrig påstået at Ronaldo ALDRIG har film i sit spil. Det har ALLE spiller på et eller andet tidspunkt. for at skære det i pap så er min pointe, at du finder aldrig Ronaldo gang på gang smide sig ved den mindste berøring

Så er vi enig! :-)

Hvad angår videoen mod Milan, så tilføjede jeg den fordi du skrev: “Du er mere end velkommen til at vise mig bare èn enkelt video, hvor Ronaldo ruller på græsset eller kaster sig, som om han er blevet skudt, blot ved en lille berøring.”

At du efterfølgende forsøger at modargumentere og forsvare Ronaldo er jo fuldstændigt grotesk, tragikomisk etc.
Det var mit sidste indlæg om Ronaldo og hans skuespilleri ;-)

7 år 6 måneder siden #20 af ElMadrid

Raul7-2880 skrev: “Jeg har aldrig påstået at Ronaldo ALDRIG har film i sit spil. Det har ALLE spiller på et eller andet tidspunkt. for at skære det i pap så er min pointe, at du finder aldrig Ronaldo gang på gang smide sig ved den mindste berøring

Så er vi enig! :-)

Hvad angår videoen mod Milan, så tilføjede jeg den fordi du skrev: “Du er mere end velkommen til at vise mig bare èn enkelt video, hvor Ronaldo ruller på græsset eller kaster sig, som om han er blevet skudt, blot ved en lille berøring.”

At du efterfølgende forsøger at modargumentere og forsvare Ronaldo er jo fuldstændigt grotesk, tragikomisk etc.
Det var mit sidste indlæg om Ronaldo og hans skuespilleri ;-)

Med al respekt, så kan man ikke skrive til andre at det de siger er grotesk, tragikomisk osv. uden at begrunde det! at du skriver at det var dit sidst indlæg, gør det ikke tingene meget bedre.

Jeg forsøger skam ikke at modargumentere noget som helst. Det eneste jeg gør er at forklare dig at du ganske enkelt ikke læser, hvad du selv citere mig for :-)

Jeg skriver at man skal finde en video, hvor Ronaldo falder om og ruller, som om han er blevet skudt. Jeg tilføjer "blot ved en lille berøring". At du så finder en video, hvor han rent faktisk bliver slået, kan jeg på ingen måde se, at det skulle understøtte din pointe. Jeg er med på at Ronaldo overdriver den. men hændelsen er efter min mening til et (gult/rødt) kort.

Men jeg er glad for at du kan blive enige med mig omkring det første. Og det er her at hele humlen ligger. Ja, Ronaldo filmer og kaster sig nogle gange, men at lave en sammenligning med Neymar er ganske enkelt absurd. For Neymar gør det hele tiden og - igen- ved den mindste berøring.

Læg dertil at Kimbo åbenbart har behov for at svine Ronaldo, hver gang der er nogen der nævner Neymar og hans skuespil. Uden at sige det med 100 % sikkerhed, så er det 2-3. gange at han skriver stort set det samme.

Tingene bliver ikke mere rigtig af at man gentager dem.

7 år 6 måneder siden #21 af Kimbo
Ah ja, Barca fan kortet bliver endnu engang trukket fordi man stiller sig kritisk overfor Ronaldo :)
Jeg har aldrig lagt skjult på at han ikke er min favorit spiller, ikke længere i hvert fald, men det er jo åbenbart forbudt at snakke om på dette forum.
Isco, Benzema, Bale eller samtlige andre spillere er ok at give et skud med på vejen, men ikke den hellige ko Ronaldo.

Og nej Ronaldo har selvfølgelig aldrig filmet i hele sit liv, han er bare piv uheldig at skvatte hver gang han nærmer sig feltet.
Jeg siger stadig nej tak til Neymar, smider han derimod hans klamme diva attitude er han mere end velkommen i Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios, Macon

7 år 6 måneder siden #22 af ElMadrid

Kimbo skrev: Ah ja, Barca fan kortet bliver endnu engang trukket fordi man stiller sig kritisk overfor Ronaldo :)
Jeg har aldrig lagt skjult på at han ikke er min favorit spiller, ikke længere i hvert fald, men det er jo åbenbart forbudt at snakke om på dette forum.
Isco, Benzema, Bale eller samtlige andre spillere er ok at give et skud med på vejen, men ikke den hellige ko Ronaldo.

Og nej Ronaldo har selvfølgelig aldrig filmet i hele sit liv, han er bare piv uheldig at skvatte hver gang han nærmer sig feltet.
Jeg siger stadig nej tak til Neymar, smider han derimod hans klamme diva attitude er han mere end velkommen i Madrid.

Arh kom nu. Der er jo ikke nogen der falder for dette offer kort. Du skriver at du ikke må stille dig kritisk over for Ronaldo. Men hvad er det Ronaldo helt præcis har gjort, siden du skal stille dig kritisk over for ham nu? Der er nu mere tale om at du endnu engang hiver Ronaldo ind i debatten fordi nogen herinde har sagt nej tak til Neymar og hans skuespil. Det er her jeg ser en kæmpe forskel.

Der er jo ikke nogen herinde, der siger at man ikke må snakke om Ronaldo. Tværtimod. Både Raul7, Steen, Dios osv. har om nogen været kritiske overfor ham. Forskellen, i mine øjne, er at i langt de fleste tilfælde, så har de været saglige. De har på en eller anden måde argumenteret for, hvorfor de kritiserer ham. Sidst var det Dios, der skrev at han håbede at Ronaldo røg hurtigt ud af CHL. Vigtigst af alt så kommer deres reaktioner EFTER at Ronaldo har sagt eller gjort noget konkret.

Der hvor du fejler, hvis jeg må tillade mig at skrive det, er at du hele tiden skal inddrage Ronaldo. Du havde en periode i sommers, hvor du konstant skrev negativt om Ronaldo. Hver gang nogen prikkede til dig, så kom den sætning som du hele tiden (mis)bruger: "men det er jo åbenbart forbudt at snakke om Ronaldo på dette forum da han er den hellige ko".

Igen jeg skal ikke bestemme hvad du må og ikke må. Men du kan roligt regne med, at når du vælger at skrive negativt om den største legende i RM, så kommer nogen og stiller sig kritiske over for det du skriver. Så lad være med at undre dig over det!

Apropos Benz, Isco og Bale så er det på samme måde. Der er nogen der er for og andre imod. Dios mener at BBB, Daniel osv. hater på Benz, og andre mener at Dios har et crush på Benz (der er nok noget om det :-) )

Vedr. Ronaldo og hans film, så har jeg gentagne gange skrevet at han nogle gange filmer. Du fremmer ikke debatten at skrive det modsatte. Forskellen er bare, at den Ronaldo vi ser spille i dag, kan slet og ret ikke sammenlignes med Neymar.
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved ElMadrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Rogoshin, Evden

7 år 6 måneder siden #23 af Dios
@ElMadrid.

Kan du ikke skrive flere indlæg herinde? :) Er vild med dine indlæg, selvom jeg nok er mere uenig end enig med dig i den her debat :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

7 år 6 måneder siden #24 af Kimbo
Selvfølgelig kan man sammenligne Neymar og Ronaldo, at sige andet er fjollet.
Jeg skrev ikke at Ronaldo filmer ligeså meget som Neymar, eller at de er 100% ens på alle områder.
Det jeg skrev var min personlige holdning omkring Ronaldo, og den må jeg vel gerne have uden at skulle stemples som Barca fan, eller ? Grunden til at jeg ikke kan lide Ronaldo er den samme som gør at jeg heller ikke kan lide Neymar, at de begge smider sig for et godt ord og at de begge til tider har en forfærdelig attitude på banen. Det kan simpelthen ikke være så svært at forstå, legende eller ej bryder jeg mig bare ikke om den slags.

Leveret af Kunena Forum