Onda Cero: Christian Eriksen er et prioriteret mål

7 år 6 måneder siden #1 af Administrationen

Ifølge spanske El Transistor på Onda Cero er Christian Eriksen nu et prioriteret mål for Real Madrid til den kommende sæson.

Danskeren har kontraktudløb i Tottenham i 2020 og har indtil nu afvist at forlænge kontrakten med London-klubben, angiveligt fordi han ventede på et tilbud fra den spanske hovedstad og det skal tilsyneladende være kommet nu.

Ifølge engelsk presse er Christian Eriksen fortørnet over, at han ikke har fået tilbudt samme løn som Harry Kane og Dele Alli og samtidig ønsker han at prøve sig selv af i en klub med et større ambitionsniveau end Tottenham.

Real Madrid forventer hårde forhandlinger med Daniel Levy i Tottenham, men håber at man kan få Christian Eriksen til en favorabel pris.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 6 måneder siden #2 af Salix7
50mio € + Bale - Done deal :D

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

7 år 6 måneder siden #3 af Ramos4
Åh jeg ved ikke. Det vil give en masse danske medløberfans. Desuden synes jeg er han er lidt vel overhypet. Men okay, Modric ligner en på 60, så det er måske meget godt med nyt blod. Men noget i nærheden af 100 mio. euro gider jeg altså ikke spille for Christian. Usynlig til VM, aldrig vundet en døjt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Leveret af Kunena Forum