Jugones: Brahim Díaz præsenteres på mandag

5 år 2 måneder siden #1 af Administrationen

Ifølge spanske Jugones bliver Brahim Díaz præsenteret på Estadio Santiago Bernabéu på mandag.

Real Madrid har gennem et stykke tid været i forhandlinger med Manchester City om spilleren, der har kontraktudløb til sommer og selv om der stadig mangler et par detaljer, så forventes de at være løst hen over weekenden.

Brahim Díaz er 19 år og det ventes, at Real Madrid betaler i omegnen af 15 millioner € for ham for at få ham allerede nu og ikke på en fri transfer til sommer. Beløbet kan stige til 20 millioner  € og den spanske angriber får en kontrakt af 6½ års varighed.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #2 af Vinícius
Han slår mig ikke som typen, der har blik for sine medspillere. Han er stadig ung, og det kan læres, men han skal ikke lytte for meget til Asensio og Isco, før det går ud over hans karriere... Men alligevel minder han mig lidt om Aguero, og det er vel en type spiller, vi om nogen kan bruge til at få banket nogle kasser ind. Gad vide om han kan i den hvide trøje.?

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved Vinícius.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #3 af nono
Synes det er et fabelagtigt køb.

Han kommer stort set gratis og har en uforlignelig teknik. Uden sammenligning iøvrigt havde Messi også sine fejl i spillet da han var 17-18 år; skader i flæng og store problemer med at få den sidste berøring i mål. Det lagde han bag sig.

Pointen er, at Brahim Diaz har alle forudsætninger for at blive bedre og det vigtigste er på plads - en gudsbenådet teknik.

Selv hvis han ikke slår igennem er det økonomisk set en god investering.

Jeg er mere kritisk overfor Palacios som jeg ikke fatter at vi køber med Kova på lån samt Llorente og Ceballos i truppen. Er vi ikke godt dækket ind i forvejen? Og hvis der søges en erstatning for Nodric, så hvorfor ikke Pogba?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce