Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Brahim kommer til Madrid i dag

Brahim kommer til Madrid i dag 2 uger 2 dage siden #1

Brahim

Real Madrids nyerhvervelse, Brahim Díaz, forventes i dag at ankomme til Madrid, hvor han i den kommende uge skal gennemgå det obligatoriske lægetjek, inden han skriver under på en kontrakt af 6½ års varighed.

Brahim kan dermed være til stede på Estadio Santiago Bernabéu i aften, når hans kommende holdkammerater skal forsøge at få 3 points mod Real Sociedad.

Den 19-årige spanier forventes at få trøje nr. 21, som Borja Mayoral afgav i sommer, da han skiftede til Levante på en lejeaftale.

The administrator has disabled public write access.

Brahim kommer til Madrid i dag 2 uger 2 dage siden #2

• Mølbat
  • Mølbat's profilbillede
  • Guld bruger
Blot et lille 'nitpick', men jeg tror, at I mener nr. 21.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Administrationen

Brahim kommer til Madrid i dag 2 uger 1 dag siden #3

• nono
  • nono's profilbillede
  • Platin bruger
Jeg må nærmest være den eneste med den larmende tavshed der har været på forum idag, men jeg synes det er et pisse godt køb.

Har langt større tiltro til at Brahim kan drive det vidt end jeg har eller nogensinde har haft til Isco, Asensio, Vinicius (selvom han så lovende ud mod Sociedad) mfl..

Han har det vigtigste, det som man ikke kan træne sig til; en naturlighed med bolden, et lavt tyngdepunkt og så har han både alder og nationalitet med sig.

Jeg tror at det kan blive rigtig godt det her.

Brahim kommer til Madrid i dag 2 uger 1 dag siden #4

• Ramos4
  • Ramos4's profilbillede
  • Platin bruger
nono skrev:
Jeg må nærmest være den eneste med den larmende tavshed der har været på forum idag, men jeg synes det er et pisse godt køb.

Har langt større tiltro til at Brahim kan drive det vidt end jeg har eller nogensinde har haft til Isco, Asensio, Vinicius (selvom han så lovende ud mod Sociedad) mfl..

Han har det vigtigste, det som man ikke kan træne sig til; en naturlighed med bolden, et lavt tyngdepunkt og så har han både alder og nationalitet med sig.

Der er vel ingen der er i tvivl om at vi køber mange gode talenter. Jeg glæder mig meget til at se Rodrygo f.eks. Men strategien virker lidt malplaceret. Et hold kun med 30årige og 20årige bliver lidt spøjst.

Brahim kommer til Madrid i dag 2 uger 1 dag siden #5

• Zyconith
  • Zyconith's profilbillede
  • Platin bruger
nono skrev:

På baggrund af hvad? Altså, Vinicius er 18 år gammel og har været i klubben i 4 måneder. Chill...
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"

Brahim kommer til Madrid i dag 2 uger 1 dag siden #6

• nono
  • nono's profilbillede
  • Platin bruger
Vinicius har, med alt hans teknik, slet ikke den samme tætte boldomgang som Brahim. Brahim løber jo med bolden som Messi...

Brahim kommer til Madrid i dag 2 uger 23 timer siden #7

• Dios
  • Dios's profilbillede
  • Platin bruger
nono skrev:
Vinicius har, med alt hans teknik, slet ikke den samme tætte boldomgang som Brahim. Brahim løber jo med bolden som Messi...

Hvor meget har du set til Brahim? Kender ham overhovedet ikke nemlig. Det lyder jo lækkert det du skriver, om end jeg selvfølgelig er helt klar over niveauforskellen på de 2 :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Brahim kommer til Madrid i dag 2 uger 22 timer siden #8

• mohbar
  • mohbar's profilbillede
  • Platin bruger
Han virker som. En 10'er. En mere bevægelig direkte og overbliksskabende type end feks Isco.
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.