Enzo Zidane i Marca: Min fars beslutninger bliver altid truffet med hjertet, og derfor vendte han tilbage til Real Madrid. Jeg er sikker på, at det vil gå ham godt. +++ El Confidencial: Zidane har ikke Bale med i sine fremtidsplaner, hvilket bliver den første magtkamp med Florentino Pérez. +++ Jorge Valdano i El Transistor på Onda Cero om Ramos' evner fra 11-meter-pletten: Han har en træfsikkerhed, som jeg har set meget få gange i mit liv. +++ Marco Ruiz i sin klumme i AS: Man får ikke mere ud af Bale. Han har bevist, at han ikke er manden, som man kan overlade dette projekt til. +++ Frédéric Hermel i sin klumme i AS: Penge betyder ikke alt for Mbappé. Han har ambitioner om at vinde Champions League og Ballon d'Or. +++ Amalio Moratalla i sin blog Cuestiones mías: Ethvert fodboldhold ville elske at have en spiller som Sergio Ramos på holdet, der findes ingen andre ledere som ham på markedet. +++ Paco Buyo i Radio Marca: Keylor og Courtois er begge dygtige nok målmænd til at starte, men Keylor vil formentlig bidrage med lidt mere. +++
Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Ny ballade: Bale forlod stadion før tid

Ny ballade: Bale forlod stadion før tid 2 måneder 2 uger siden #1

Bale bil

Man kan næsten ikke fortænke Gareth Bale i det. Og så alligevel.

Den skadede waliser er i den grad kommet i mediernes søgelys efter at det er kommet frem, at han i går forlod Estadio Santiago Bernabéu før tid og kørte hjem.

Billeder viser Gareth Bale forlade stadion efter 78 minutters spil og spansk presse er på det nærmeste eksploderet i foragt over for waliseren og dennes påståede manglende respekt over for klubben og holdkammeraterne.

The administrator has disabled public write access.

Ny ballade: Bale forlod stadion før tid 2 måneder 2 uger siden #2

• Ramos4
  • Ramos4's profilbillede
  • Platin bruger
Forhåbentlig skulle Bale skynde sig hjem og ringe til sin agent, så han kan blive solgt hurtigst muligt.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Kimbo

Ny ballade: Bale forlod stadion før tid 2 måneder 2 uger siden #3

• El Siete
  • El Siete's profilbillede
  • Platin bruger
Det er nemt bare at kritisere ud i den blå luft uden at kende baggrunden for det. Skulle han skynde sig hjem for at smiderne fødderne op op sofabordet så fair nok, men var der noget derhjemme, ved kone og børn, der krævede hans tilstedeværelse så fint nok, der er et liv uden for fodbolden. Manden er skadet og skal ikke spille alligevel.
Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Mathiaska, LasseRMD, Kratmus, Kimbo, Evden, Dragam

Ny ballade: Bale forlod stadion før tid 2 måneder 2 uger siden #4

• Real HWL
  • Real HWL's profilbillede
  • Platin bruger
Hvilken leder, og sikke et forbilled for alle de unge talenter... Men okay, hvis der er dobbelt diarré i familien er det selfølgelig iorden han køre hjem og hjælper til.

Ny ballade: Bale forlod stadion før tid 2 måneder 2 uger siden #5

• PMO
  • PMO's profilbillede
  • Guld bruger
El Siete skrev:
Det er nemt bare at kritisere ud i den blå luft uden at kende baggrunden for det. Skulle han skynde sig hjem for at smiderne fødderne op op sofabordet så fair nok, men var der noget derhjemme, ved kone og børn, der krævede hans tilstedeværelse så fint nok, der er et liv uden for fodbolden. Manden er skadet og skal ikke spille alligevel.

Fuldstændig enig, vi kender ikke omstændighederne.

MEN det er sjovere at skabe drama, så lad os antage at han blot skred fordi han ikke gad mere. Det er SÅ vildt hvor lang en snor den mand har fået. Det er direkte komisk.

Ny ballade: Bale forlod stadion før tid 2 måneder 2 uger siden #6

• Ramos4
  • Ramos4's profilbillede
  • Platin bruger
Medmindre nogen ligger for døden, hvad er det så der er så vigtigt at man kan sidde 78 minutter men ikke 90?

Ny ballade: Bale forlod stadion før tid 2 måneder 2 uger siden #7

• BBB
  • BBB's profilbillede
  • Platin bruger
Real HWL skrev:
Hvilken leder, og sikke et forbilled for alle de unge talenter... Men okay, hvis der er dobbelt diarré i familien er det selfølgelig iorden han køre hjem og hjælper til.

Han bliver vel betalt så mange penge som han gør, så han kan købe et andet menneske til at servicere ham selv og fruen. Hvis den her ballade betyder, at han smutter fra klubben, så er det fint. Ellers har han bare at blive siddende på sin røv indtil kampen er færdig.

Ny ballade: Bale forlod stadion før tid 2 måneder 2 uger siden #8

• Kimbo
  • Kimbo's profilbillede
  • Platin bruger
Jeg forstår sku godt han skred. Så elendig bold gad jeg dælme heller ikke sidde og glo på.
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.