Enzo Zidane i Marca: Min fars beslutninger bliver altid truffet med hjertet, og derfor vendte han tilbage til Real Madrid. Jeg er sikker på, at det vil gå ham godt. +++ El Confidencial: Zidane har ikke Bale med i sine fremtidsplaner, hvilket bliver den første magtkamp med Florentino Pérez. +++ Jorge Valdano i El Transistor på Onda Cero om Ramos' evner fra 11-meter-pletten: Han har en træfsikkerhed, som jeg har set meget få gange i mit liv. +++ Marco Ruiz i sin klumme i AS: Man får ikke mere ud af Bale. Han har bevist, at han ikke er manden, som man kan overlade dette projekt til. +++ Frédéric Hermel i sin klumme i AS: Penge betyder ikke alt for Mbappé. Han har ambitioner om at vinde Champions League og Ballon d'Or. +++ Amalio Moratalla i sin blog Cuestiones mías: Ethvert fodboldhold ville elske at have en spiller som Sergio Ramos på holdet, der findes ingen andre ledere som ham på markedet. +++ Paco Buyo i Radio Marca: Keylor og Courtois er begge dygtige nok målmænd til at starte, men Keylor vil formentlig bidrage med lidt mere. +++
Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Pellegrino: Real Madrid vil altid være farlige

Pellegrino: Real Madrid vil altid være farlige 2 måneder 2 uger siden #1

• Daniel
  • Daniel's profilbillede
  • Platin bruger

Pellegrino levante 080119

Pellegrino har ikke tænkt sig at undervurdere Real Madrid trods madrilenernes spillemæssige krise. Foto: Marca.com.

Leganés' argentinske cheftræner, Mauricio Pellegrino, vil ikke høre tale om, at Real Madrids nuværende krise skulle være til den lille Madrid-klubs fordel inden morgendagens kamp:

- Disse kampe, hvor man er nødt til at indstille sin taktik efter modstanderens styrker, er altid svære, og det er uanset, hvilken form Real Madrid er i, siger Pellegrino og fortsætter:

- Hold er normalt mest farlige, når de er inde i en dårlig periode.

Pellegrino har videre heller ikke tænkt sig at undervurdere Real Madrid inden den første af to Copa del Rey-kampe, men argentineren føler sig omvendt overbevist om, at Leganés kan skabe en lille overraskelse mod hovedstadsklubben:

- Jeg har ikke tænkt mig at komme med forudsigelser inden kampen. Vi skal forberede os på en modstander, der ønsker at vende sin nuværende situation til noget positivt, siger Leganés-træneren og fortsætter:

- Det vidunderlige ved fodbold er, at det heldigvis ikke altid dem med det største budget eller mest kvalitet, der vinder. Nogle gange kan man skabe en overraskelse ved spille godt, og det er vil vi forsøge i håbet om at stå med helt åben returkamp på hjemmebane.

Leganés påviste så sent som i sidste sæson Pellegrinos påstand, da man ekspederede Ramos og co. ud af Copa del Rey over to kampe på reglen om udebanemål.

The administrator has disabled public write access.

Pellegrino: Real Madrid vil altid være farlige 2 måneder 2 uger siden #2

• mohbar
  • mohbar's profilbillede
  • Platin bruger
Pellegrini er chilener, ikke argentiner.

Pellegrino: Real Madrid vil altid være farlige 2 måneder 2 uger siden #3

• Daniel
  • Daniel's profilbillede
  • Platin bruger
mohbar skrev:

Okay?

Er vi i gang med at battle på ligegyldig paratviden eller har du en pointe?
Følgende bruger(e) har sagt tak: Real HWL

Pellegrino: Real Madrid vil altid være farlige 2 måneder 2 uger siden #4

Daniel skrev:
mohbar skrev:

Okay?

Er vi i gang med at battle på ligegyldig paratviden eller har du en pointe?

Zidan er da ikke franskmand, han er egypter ;-)

Pellegrino: Real Madrid vil altid være farlige 2 måneder 2 uger siden #5

• Real HWL
  • Real HWL's profilbillede
  • Platin bruger
Mauricio Pellegrino er født i Argentina og har spillet på det argentinske landshold, men ved ikke om det gør ham til chilener? :)

Det må være Manuel Pellegrini mohbar tænker på.
Sidste redigering: 2 måneder 2 uger siden af Real HWL.
Følgende bruger(e) har sagt tak: mohbar

Pellegrino: Real Madrid vil altid være farlige 2 måneder 2 uger siden #6

• mohbar
  • mohbar's profilbillede
  • Platin bruger
Haha beklager mit elendige mislykkede forsøg på kværulans
Følgende bruger(e) har sagt tak: Administrationen, Real HWL, Evden

Pellegrino: Real Madrid vil altid være farlige 2 måneder 2 uger siden #7

mohbar skrev:
Haha beklager mit elendige mislykkede forsøg på kværulans

Haha, helt i orden ;-)
Følgende bruger(e) har sagt tak: mohbar
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.