Optakt: Real Madrid - Leganés, Copa del Rey, ottendedelsfinale, 1. kamp
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Nu havde jeg ikke mulighed for at se første halvleg, men Benzema spillede også virkelig godt i den tid han fik i 2. halvleg synes jeg.
DC19
Odriozola er fremragende offensiv - jeg synes dog stadig han ser shaky ud defensivt.
Når Vinícius lærer at afslutte ordentligt bliver han guld værd - rigtig god kamp af ham.
Jeg savner stadig Llorente på midten, som jeg føler er bedre end Casemiro i alle facetter.
Reguilon føler jeg også skal byde ind med mere, hvis han skal tage pladsen fra en ellers svag Marcelo.
All in all, en ganske fin kamp.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Krudt i røven på den gut!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev: Hvis Sterling i City kunne lære at afslutte, så kan Vinicius fanme os ;-)
Jeg sad med helt samme tanke, og jeg synes egentlig de ligner meget hinanden de to. Vinicius skal have fuld skrue med spilletid denne sæson, så han er klar til næste. Så er spørgsmålet, hvordan passer det ind med Hazard ;)
Kiwes skrev:
Real Madrid skrev: Hvis Sterling i City kunne lære at afslutte, så kan Vinicius fanme os ;-)
Jeg sad med helt samme tanke, og jeg synes egentlig de ligner meget hinanden de to. Vinicius skal have fuld skrue med spilletid denne sæson, så han er klar til næste. Så er spørgsmålet, hvordan passer det ind med Hazard ;)
Hvis Vinicius bliver god nok, så kan Hazard vel spille på toppen i Real ligesom han kan i Chelsea.
Ellers en fin kamp, hvor Odriozola brillierede.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sandt, Sterling havde det værst tænkelige spark. Det ligger vel til det at være ung.
Brahim burde i øvrigt allerede overtage Lucas' plads på højrekanten. Det er først nu, at Solari har et alternativ til den position til hans system, der forsvarer med en 4-4-2, men angriber i en 4-3-3.
Tror han faldt i græsset i hver eneste duel :D
Hala
BBB skrev:
Kiwes skrev:
Hvis Vinicius bliver god nok, så kan Hazard vel spille på toppen i Real ligesom han kan i Chelsea.
Ja, for det fungerer jo super godt for Chelsea? ;)
Hazard skal naturligvis ikke spille på toppen.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
El Siete skrev: Hvad en verdensklassetræner ikke ville kunne gøre med mange af disse spillere. Masser af ærgerrighed fra mange af de unge spillere i dag.
En træner ala Lopetegui eller hvad tænker du?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024