Engelsk presse: Chelsea prissætter Hazard til 112 millioner €

7 år 6 måneder siden #1 af Administrationen

Engelsk presse mener at vide, at Chelsea har indstillet sig på et salg af Eden Hazard og at man vil acceptere en pris på 112 millioner €.

Den belgiske landsholdsspiller har fortsat ikke forlænget sin kontrakt med London-klubben og eftersom han har kontraktudløb i 2020, svinder Chelseas muligheder for at kræve en høj sum for ham. Det ved Florentino Pérez bedre end nogen og som den eminente forretningsmand, han er, afviste han naturligvis at betale mere end 200 millioner € for Hazard i sommer, for i stedet at lade tiden gå og vente på muligheden for at købe offensiv-spilleren til en fornuftig pris.

Chelsea har forberedt sig på Eden Hazards exit ved at købe Christian Pulisic i Dortmund for 64 millioner € og han ankommer til sommer, hvor belgieren altså blot har et år tilbage af sin kontrakt med klubben.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 6 måneder siden #2 af Dios
Der skal slet ikke tøves et sekund. Det er mere end en fair pris fra Chelsea's side af, men det kunne desværre sagtens ligne Perez at ville trække handlen for at presse til Chelsea så meget som muligt.
Det er bare no-go, og specielt med en spiller som Hazard, som er hvad vi altid har manglet, og vi får specielt en spiller, som er afgørende imod de bedste mandskaber, og ikke kun imod bunden.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Daniel, SeQueda

7 år 6 måneder siden #3 af Madridistao
Det er nemlig lige præcis hvad det er. En fair pris for en fantastisk spiller, der kommer til at være vores offensive go-to guy. Spørgsmålet er så om det har været 100m € værd at vente en sæson på ham. Taget vores sæson i betragtning synes jeg ikke det har været det værd!

Køb ham nu bare for dælen!

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
7 år 6 måneder siden #4 af Brylle
Ja tak! Truppen skriger efter en spiller med de kvaliteter, som Hazard besidder. Så skal der bare hentes en ordentlig angriber og så ser offensiven rigtig fin ud.

7 år 6 måneder siden #5 af Kayed99
Ærgerligt, at han ikke kan hentes nu..

Han SKAL hentes til sommer - det kan der ikke være tvivl om. 100 millioner pund er en ganske retfærdig pris taget hans kvalitet i betragtning, men klubben kunne overveje at benytte Isco, Bale eller Kovacic til at presse prisen yderligere ned. Personligt foretrækker jeg én af de første to. Jeg håber dog ikke, at klubben stiller sig tilfredse med Hazard alene. Vi ville få et enormt kvalitetsløft, men vi har brug for en ny angriber, som kan garantere os 20-30 mål. Jeg har intet i mod at beholde Benz som back up, men klubben burde gøre alt for at hente Icardi. Man kan dog håbe på, at Piatek er den ægte vare og forhåbentlig kan han fortsætte med at lave mål. Hvis han kan det, så er Benz/Piatek en god kombination. Ift. PL står Eriksen også højt på min liste, som overtager for Modric, der i min optik kun kommer til at blive dårligere herfra og virker som spiller, der har hovedet et andet sted (Inter).

Drømmescenarie for vores offensiv næste sæson:
Hazard/Vini - Icardi/Benz - Asensio/Brahim + Rodrygo

Jeg ville sælge Bale, Mariano, Lucas, Isco og Modric.
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved Kayed99.

7 år 6 måneder siden #6 af Real Madrid

Kayed99 skrev: Ærgerligt, at han ikke kan hentes nu..

Han SKAL hentes til sommer - det kan der ikke være tvivl om. 100 millioner pund er en ganske retfærdig pris taget hans kvalitet i betragtning, men klubben kunne overveje at benytte Isco, Bale eller Kovacic til at presse prisen yderligere ned. Personligt foretrækker jeg én af de første to. Jeg håber dog ikke, at klubben stiller sig tilfredse med Hazard alene. Vi ville få et enormt kvalitetsløft, men vi har brug for en ny angriber, som kan garantere os 20-30 mål. Jeg har intet i mod at beholde Benz som back up, men klubben burde gøre alt for at hente Icardi. Man kan dog håbe på, at Piatek er den ægte vare og forhåbentlig kan han fortsætte med at lave mål. Hvis han kan det, så er Benz/Piatek en god kombination. Ift. PL står Eriksen også højt på min liste, som overtager for Modric, der i min optik kun kommer til at blive dårligere herfra og virker som spiller, der har hovedet et andet sted (Inter).

Drømmescenarie for vores offensiv næste sæson:
Hazard/Vini - Icardi/Benz - Asensio/Brahim + Rodrygo

Jeg ville sælge Bale, Mariano, Lucas, Isco og Modric.

Jeg har stadig min tvivl med den offensiv. Tror de største hold i Europa vil pakke dem ned. Der er for meget "potentiale" og for lidt garanti og kvalitet nu og her.

Hazard – Icardi – Asensio er det virkelig en trio der vinder os kampe mod Barcelona, Bayern, PSG, Juventus, Man City ect? Det er ikke en offensiv der kan konkurrere med hold som fx Barca, City eller PSG i min optik...

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved Real Madrid.

7 år 6 måneder siden #7 af El Siete
Han SKAL bare hentes. Som andre siger, han er lige det vi står og mangler.
Det ironiske er dog at hans markedsværdi før VM var 120M, men ok, 112M er vel stadig en fair nok pris for ham.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

7 år 6 måneder siden #8 af Kayed99
Eden Hazard, Mauro Icardi og Marco Asensio?? er du i tvivl om den offensiv kan konkurrere med europas elite? Hazard er garanteret kvalitet nu og her, Icardi er garanteret kvalitet nu og her og Asensio er den eneste, hvor der stadig er en smule tvivl, men jeg har ikke opgivet ham endnu og tror stadig, at han kan blive den verdensstjerne, som han utallige gange har vist tegn på, at han kan blive.

Jeg medgiver, at Brahim og Rodrygo hører hjemme i potentiale bunken (man kan også smide Vini med her, men fortsætter han på denne måde, så er der intet at frygte). Begge har dog et enormt potentiale og jeg tror, at de vil være til stor gavn i næste sæson. Barca har naturligvis Messi og Suárez, men begge rammer 32 i denne sæson. Coutinho har været meget op og ned, mens det samme kan siges om Dembélé. Juves offensiv er snart 34-årige Ronaldo, som er flankeret af gode navne, men Douglas Costa og Mandzukic er ikke videre skræmmende i min optik. Så er der selvfølgelig Dybala, men han har indtil videre haft det svært siden Ronaldo kom til. Hos PSG er der selvfølgelig Mbappé og Neymar (Cavani er stærkt overvurderet efter min mening). Kan ikke fatte, at du nævner Bayern? De har Lewandowski. Fra næste sæson er Ribery og Robben væk.. måske også James. Vi ved selvfølgelig ikke, hvad de henter ind, men de har altså ikke en bedre offensiv. City.. den er god, men igen kan de syv ovenstående navne sagtens matche dem.

Barca's, City's og PSG's er bedre på papiret, men var de ikke også det sidste år (hvor vi vandt CL og slog PSG, Juve, Bayern og LFC?)

Man kan selvfølgelig også holde på Bale, men jeg har fuldstændig opgivet håbet med ham..
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved Kayed99.

7 år 6 måneder siden #9 af Real Madrid

Kayed99 skrev: Eden Hazard, Mauro Icardi og Marco Asensio?? er du i tvivl om den offensiv kan konkurrere med europas elite? Hazard er garanteret kvalitet nu og her, Icardi er garanteret kvalitet nu og her og Asensio er den eneste, hvor der stadig er en smule tvivl, men jeg har ikke opgivet ham endnu og tror stadig, at han kan blive den verdensstjerne, som han utallige gange har vist tegn på, at han kan blive.

Jeg medgiver, at Brahim og Rodrygo hører hjemme i potentiale bunken (man kan også smide Vini med her, men fortsætter han på denne måde, så er der intet at frygte). Begge har dog et enormt potentiale og jeg tror, at de vil være til stor gavn i næste sæson. Barca har naturligvis Messi og Suárez, men begge rammer 32 i denne sæson. Coutinho har været meget op og ned, mens det samme kan siges om Dembélé. Juves offensiv er snart 34-årige Ronaldo, som er flankeret af gode navne, men Douglas Costa og Mandzukic er ikke videre skræmmende i min optik. Så er der selvfølgelig Dybala, men han har indtil videre haft det svært siden Ronaldo kom til. Hos PSG er der selvfølgelig Mbappé og Neymar (Cavani er stærkt overvurderet efter min mening). Kan ikke fatte, at du nævner Bayern? De har Lewandowski. Fra næste sæson er Ribery og Robben væk.. måske også James. Vi ved selvfølgelig ikke, hvad de henter ind, men de har altså ikke en bedre offensiv. City.. den er god, men igen kan de syv ovenstående navne sagtens matche dem.

Barca's, City's og PSG's er bedre på papiret, men var de ikke også det sidste år (hvor vi vandt CL og slog PSG, Juve, Bayern og LFC?)

Man kan selvfølgelig også holde på Bale, men jeg har fuldstændig opgivet håbet med ham..

Icardi har scoret 14 mål i 23 kampe, heraf 9 mål i Serie A. Ikke noget at falde bagom over. Cavavi scorede over 30 mål i alle tre sæsoner i Napoli, en bedrift Icardi endnu har til gode.

Cavanis sidste 9 sæsoner:
33 mål
33 mål
38 mål
25 mål
31 mål
25 mål
49 mål
40 mål
14 mål (denne sæson)

Det kan ikke være hans antal mål der gør, at du kalder ham overvurderet...

Jeg nævner i øvrigt intet om Bayerns offensiv, som du antyder, men derimod tror jeg ikke vi med Asensio, Vinicius, Rodrygo, Benzema og Brahim vinder over hold som Bayern over to kampe. Slet ikke nu, hvor de højst sandsynligt investrere en del til sommer.

7 år 6 måneder siden #10 af Real Madrid
Slet

7 år 6 måneder siden #11 af Raul7-2880
Et af køb Pulisic betyder nødvendigvis ikke at Chelsea er forberedt på at sælge Hazard. Så vidt jeg husker spiller Pulisic højre wing, hvorfor han formentligt er købt for at afløse Willian (kontraktudløb 2020 og forlænger sandsynligvis ikke. Tror det bliver et Kina eventyr til ham) og Pedro (fylder snart 32 år).

7 år 6 måneder siden #12 af BBB
Hvis det giver 80 mio. euro i rabat at vente ét år, så må det være positivt at vente yderligere et år, hvis det giver 112 mio. euro i rabat.

Jeg er kommet dertil, hvor Hazard ikke kan gøre det alene, så hvis vi smider 112 mio. for ham, så skal vi i hvert fald investere yderligere 200 mio. euro i andre spillere.

Leveret af Kunena Forum