AS: Eriksen er langt fra Tottenham-kontrakt

5 år 2 måneder siden #1 af Administrationen

Ifølge spanske AS er Christian Eriksen meget langt fra at nå til enighed med Tottenham om en ny kontrakt og det sætter naturligvis gang i spekulationerne om, at han kan være på vej til Real Madrid.

Danskeren har kontraktudløb i 2020 og man skal angiveligt have snakket med Eriksens bagland, som kan fortælle, at man på ingen måde er optimister og ser det som meget svært at nå til enighed med London-klubben om en ny aftale, som man ellers har forhandlet om gennem længere tid.

Allerede om et år kan Christian Eriksen forhandle frit med andre klubber og det betyder naturligvis, at tiden er i Real Madrids favør i øjeblikket og der spekuleres i øjeblikket i priser op til 84 millioner € for danskeren, hvis agent, Martin Schoots, ikke er meget for at tale om fremtiden lige nu. Han siger følgende:

- Jeg vil helst ikke kommentere på rygter om kontrakter og salg. Christian vil gerne koncentrere sig om at spille fodbold. Det er denne koncentration, som sammen med de fodboldmæssige kvaliteter, har bragt ham op på top-niveau. Nu må vi se, hvad fremtiden bringer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #2 af Daniel
Først Hazard, der ser ud til at kunne erhverves for billige penge og nu Eriksen, som tøver med at forlænge med Tottenham.

Det er sød musik i mine ører!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, andreashn, Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #3 af Dios
Har egentlig aldrig været fan af Eriksen, men han er begyndt og gøre noget ved mig. Er egentlig lidt lun på tanken om, at Eriksen skal overtage for Modric til sommer. Han er en fremragende mellemrumsspiller, og går hellere frem end tilbage for at modtage bolden, og det er netop derfor jeg har fået et godt øje til ham.

Den frække kunne også være, at få hentet Ødegaard ind til den position. Måske en god måde at få integreret ham på i en rolle, som vil passe ham til perfektion.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Jonas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #4 af Matamoro
En midtbanediamant bestående af Llorente, Kroos, Ødegaard og Eriksen ville være kræs. Så har vi Hazard og Vinicius på toppen. Asensio og Diaz som erstatninger. Vi mangler stadig en klassisk målscorer, men dem findes efterhånden ikke så mange af.
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved Matamoro.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #5 af Ramos4

Dios skrev: Har egentlig aldrig været fan af Eriksen, men han er begyndt og gøre noget ved mig. Er egentlig lidt lun på tanken om, at Eriksen skal overtage for Modric til sommer. Han er en fremragende mellemrumsspiller, og går hellere frem end tilbage for at modtage bolden, og det er netop derfor jeg har fået et godt øje til ham.

Den frække kunne også være, at få hentet Ødegaard ind til den position. Måske en god måde at få integreret ham på i en rolle, som vil passe ham til perfektion.


Er Eriksen begyndt at gøre noget ved dig? :O
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #6 af asp3200

Dios skrev: Har egentlig aldrig været fan af Eriksen, men han er begyndt og gøre noget ved mig. Er egentlig lidt lun på tanken om, at Eriksen skal overtage for Modric til sommer. Han er en fremragende mellemrumsspiller, og går hellere frem end tilbage for at modtage bolden, og det er netop derfor jeg har fået et godt øje til ham.

Den frække kunne også være, at få hentet Ødegaard ind til den position. Måske en god måde at få integreret ham på i en rolle, som vil passe ham til perfektion.


Kan ikke se hvad vi skal med Eriksen, hvis han skal "overtage" modric rolle er han jo milevidt fra i niveau og overblik. Jeg sad og kiggede på ham i hele kampen mod Man U, hvor han blev sat ned på modric plads efter Sissoko blev skadet, han var slet ikke med i spillet, blev spillet bagom konstant og havde ingen nærkamp styrke overfor feks Pogba og i flere situationer "turde" han ikke tonse igennem. Han er slet ikke den spiller som kan erstatte modric, han er en 10'er eller offensiv midt og dem har vi trods alt masser af selv.

Ødegaard er stadig en knægt og selvfølgelig skal han have chancen igen igen, men det her er Madrid og der skal altså noget stjerne glimmer på den midtbane.

Hazard er vi fuldstændig enige om, den mand skal hentes asap.

Vi skal nok nærmere diskutere hvem som "næsten" er på niveau med modric i en top 5 og om en af dem overhovedet er mulige at hente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #7 af Dios
asp3200 skrev:

Kan ikke se hvad vi skal med Eriksen, hvis han skal "overtage" modric rolle er han jo milevidt fra i niveau og overblik. Jeg sad og kiggede på ham i hele kampen mod Man U, hvor han blev sat ned på modric plads efter Sissoko blev skadet, han var slet ikke med i spillet, blev spillet bagom konstant og havde ingen nærkamp styrke overfor feks Pogba og i flere situationer "turde" han ikke tonse igennem. Han er slet ikke den spiller som kan erstatte modric, han er en 10'er eller offensiv midt og dem har vi trods alt masser af selv.

Ødegaard er stadig en knægt og selvfølgelig skal han have chancen igen igen, men det her er Madrid og der skal altså noget stjerne glimmer på den midtbane.

Hazard er vi fuldstændig enige om, den mand skal hentes asap.

Vi skal nok nærmere diskutere hvem som "næsten" er på niveau med modric i en top 5 og om en af dem overhovedet er mulige at hente.


I mine øjne er samtlige spillere på den centrale midtbane langtfra Modric niveau, hvis vi ser på normalt niveau, og ikke på hans nuværende, selvom der er klar fremgang hos ham.
Jeg vil faktisk ikke have ham ned på Modric position, men længere frem som 10'eren. Samme position som han spiller nu for Tottenham. Jeg synes på ingen måder vi har nok 10'ere, eller offensive midtbanespillere. Vi har Isco, som er et stort spørgsmålstegn lige nu, ellers synes jeg ikke vi har nogen. Ceballos er jo heller ikke 10'er, og er klart bedst i Modric rolle, men i mine øjne er han bare ikke god nok...endnu.

Vil godt have en 6'er, 8'er og 10'er på vores centrale midtbane. Eriksen vil bringe nogle løb ind i boksen, som alle vel har savnet med Kroos og Modric side om side. Eriksen er fantastisk til og finde pladsen imellem kæderne, og træder hellere et skridt frem end tilbage når han skal modtage bolden, og det savner jeg ekstremt meget fra Kroos, Modric og Isco som alle jo søger ned for at gøre sig spilbar, så pasningerne imellem kæderne aldrig rigtig kommer medmindre det er op til Benzema, som igen kun kan spille den tilbage.
Det kan Eriksen tilføre, men ellers enig. Eriksen er jo også en dårlig individualist, som jo stort set aldrig sætter sin direkte modstander medmindre det er løb uden bold, som i sig selv er ligeså vigtigt.

Ødegaard var tiltænkt som reserve for Eriksen, så noget stjernestøv kommer der dog :) Pogba får du mig stadig ikke til at skrive, og slet ikke hvis vi vil have noget der minder om stabilitet :D

Jeg synes Skriniar og Hazard skal hentes uanset hvad. Eriksen kan sagtens erstattes, men et fantastisk køb til den pris. Mbappé håber jeg er en mulighed, og hvis der er det mindste håb, så skal han købes næsten uanset hvad han koster, men det må ikke være på bekostning af Hazard. En ny angriber er som sagt min sidste prioritet kontra kanterne og den offensive midtbane.
Ellers kan resten af offensiven godt sælges, hvis de rigtige bud kommer på Isco og Asensio.

@Ramos4.

Jeg behøver vel ikke og sige det er en talemåde :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #8 af Real Madrid
Make it happen! ;-)

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce