AS: Real Madrid er enige med Eder Militão
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge spanske AS er Real Madrid blevet enige med Eder Militão om en kontrakt gældende fra sommer.
Her vil den 21-årige brasilianer sætte sin underskrift på en kontrakt, som binder ham til den spanske hovedstadklub frem til 2025 og Porto får frikøbsklausulen på 50 millioner € for ham.
Real Madrid har valgt at handle hurtigt, idet flere europæiske storklubber også viste stor interesse for ”Den nye Pepe”, som han kaldes i Portugal og der er da også tydelige lighedspunkter med Real Madrid-legenden, som netop er vendt tilbage til Porto.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kiwes skrev: Fra hvad jeg kan se fra diverse youtube videoer, så er han utrolig hurtig og god med hovedet. Det er vel en god start. Desværre var der ikke mange klip der viser hans boldomgang. 50 mil tænker jeg er en fin pris. Vi skal helt sikkert have en stopper mere, og så kan han også spille back.
Hvorfor skal vi have en stopper mere?
Jeg er ihvertfald mere end tryg ved tanken om at Nacho skal agere backup for enten Varane eller Ramos. Du får jo reelt set ikke mere kvalitet end ham med den smule spilletid han nøjes med.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Det virker ikke til, at klubben er interesseret I De Ligt? 2 år yngre, han har vundet Golden Ball prisen, han blev anfører for Ajax i en alder af 18 år, og han har snart spillet 100 kampe i europæisk fodbold. Han virker til at være et mere sikkert valg, men der har ikke været mange rygter om ham eller De Jong for den sags skyld. Mærkeligt, hvis klubben ikke har forsøgt at hente dem.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Steen skrev: Det er ret vildt, at man kan købe en spiller for 29 millioner kroner, lade ham spille 25 kampe, og så sælge ham for 375 millioner kroner...
Det virker ikke til, at klubben er interesseret I De Ligt? 2 år yngre, han har vundet Golden Ball prisen, han blev anfører for Ajax i en alder af 18 år, og han har snart spillet 100 kampe i europæisk fodbold. Han virker til at være et mere sikkert valg, men der har ikke været mange rygter om ham eller De Jong for den sags skyld. Mærkeligt, hvis klubben ikke har forsøgt at hente dem.
Altså der er jo intet i vejen med at hente gode spillere - men det er umiddelbart (sammen med keeperposten og højre back) jo nok den position på banen vi er bedst dækket ind. Det styrker vel bredden minimalt, men det ændrer jo som udgangspunkt intet ift om vi blir bedre overordnet set
Siempre fiel skrev:
Steen skrev: Det er ret vildt, at man kan købe en spiller for 29 millioner kroner, lade ham spille 25 kampe, og så sælge ham for 375 millioner kroner...
Altså der er jo intet i vejen med at hente gode spillere - men det er umiddelbart (sammen med keeperposten og højre back) jo nok den position på banen vi er bedst dækket ind. Det styrker vel bredden minimalt, men det ændrer jo som udgangspunkt intet ift om vi blir bedre overordnet set
Jeg synes heller ikke, at en ny centerback er nødvendig lige nu, men Ramos fylder trods alt 33 om to måneder, så han skal vel erstattes før eller siden - desværre. Jeg kan dog bare ikke se, hvordan man har tænkt sig at splitte spilletiden mellem tre dygtige forsvarsspillere, uden at en af dem bliver utilfreds.
Edit: Jeg vil selvfølgelig ikke klage over Militaos pris hvis han viser sig at være en rigtig dygtig spiller, som vi kan holde på de næste 10 år, men jeg kan ikke se, hvordan han skulle have forbedret sig SÅ meget, efter blot 25 kampe. Jeg går ud fra, at klubben har holdt øje med ham over en længere periode, og derfor forstår jeg ikke, hvorfor man ikke bare tog chancen da han kostede 30 millioner. Samme klub betalte jo med glæde 330-450 millioner kroner for Vinicius.
Dios skrev:
Kiwes skrev: Fra hvad jeg kan se fra diverse youtube videoer, så er han utrolig hurtig og god med hovedet. Det er vel en god start. Desværre var der ikke mange klip der viser hans boldomgang. 50 mil tænker jeg er en fin pris. Vi skal helt sikkert have en stopper mere, og så kan han også spille back.
Jeg er ihvertfald mere end tryg ved tanken om at Nacho skal agere backup for enten Varane eller Ramos. Du får jo reelt set ikke mere kvalitet end ham med den smule spilletid han nøjes med.
Hvis vi antager at han er så lovede et talent, som han bliver gjort til, er en pris på 50mil fint i mine øjne. Jeg mindes at huske at vi ofte har fået skader i midterforsvaret - og specielt Varane. Ramos bliver heller ikke yngre. Jeg medgiver da gerne at der er andre positioner der lige nu er vigtigere at forstærke os på, men det betyder vel ikke vi skal se bort fra en god handel hvis den byder sig.
Kiwes skrev:
Dios skrev:
Hvis vi antager at han er så lovede et talent, som han bliver gjort til, er en pris på 50mil fint i mine øjne. Jeg mindes at huske at vi ofte har fået skader i midterforsvaret - og specielt Varane. Ramos bliver heller ikke yngre. Jeg medgiver da gerne at der er andre positioner der lige nu er vigtigere at forstærke os på, men det betyder vel ikke vi skal se bort fra en god handel hvis den byder sig.
Hvis vi ikke snart begynder og forudse problemerne før de sker, så forbedre vi os jo aldrig. Nuvel, så er der 3-4 andre pladser som står dårligere end centerforsvaret, men vi skal have kørt en mand i stilling til at tage overfor Ramos, da en spiller på 33 år nærmer sig med hastige skridt imod karrierens ende. Springet for en 21 årig med så lidt erfaring som Militão har er utrolig svær, så derfor vil vi gøre det langt nemmere for ham, at få ham ordentlig intregreret på holdet, så han ikke skal kastes for løverne fra dag 1 af.
Handlen virker dog mærkelig, som Steen også siger.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Som jeg hr nævnt tidligere - vi er IKKE en udviklings klub, men transfers strategien viser desværre et andet billede :-/
Hala
zizou21 skrev: Det virker generelt absurd, at vi ikke nævnes overhovedet, når rygterne går på det helt store talenter. PSG, Barca, Man City etc., nævnes efterhånden over os hvergang nu, når snakken går på De Ligt, De Jong, Weigl, Neymar osv.
Som jeg hr nævnt tidligere - vi er IKKE en udviklings klub, men transfers strategien viser desværre et andet billede :-/
Ikke bare det, frygter virkeligt at de kvalitets spillere der løber rundt og drømmer om Madrid, ikke rigtigt tør tage chancen lige nu.
Vi kan minde om et hold i frit fald efter Ronaldo og Zidane sagde møjn, hvilket selvfølgelig også giver mulighed for at nye spillere kan komme ind og bygge holdet op forfra. Men frygter desværre de fleste vil til en klub som giver mesterskaber nu og her, og ikke om et par år når klubben er bygget op igen. Lander vi på en horribel 4. plads, fejler i både CL og Copa, fyrer træneren igen igen igen, mister en Modric, Marcelo, tør en Hazard så smide alt på at han nok skal lykkes i Madrid ? Jeg kan godt tvivle.
zizou21 skrev: Det virker generelt absurd, at vi ikke nævnes overhovedet, når rygterne går på det helt store talenter. PSG, Barca, Man City etc., nævnes efterhånden over os hvergang nu, når snakken går på De Ligt, De Jong, Weigl, Neymar osv.
Det er ikke helt rigtig. Vi har vundet kampen om massere af store talenter foran de andre store klubber. Asensio, Vinícius, Rodrygo, Ødegaard og Ceballos. Men det undre også mig at vi ikke har været mere interesserede i De Ligt og De Jong. Specielt De Ligt er virkelig spændende. Men hvis man har snakket med hans bagland og de har informeret om at han har valgt sin fremtidige klub, så syntes jeg det er fint man går efter andre alternativer som f.eks Militão.
1) Militão er et glimrende køb fra klubbens side. Han er ung, alsidig og kan dække flere postioner. Hans fleksibilitet kan sammenlignes med en Fabinho fra LFC og hans spillestil har mange ligheder med Pepe's. Ekstremt aggressiv, duelstærk og hurtig. Hans boldomgang skal vi ikke være bekymrede for! Han spiller med stort mod og meget komfortabel med bolden (om han lige er på niveau med en Ramos skal jeg dog ikke kunne sige). Hans frikøbsklausul stiger til 75 millioner euro til sommer, så det er endnu en grund til, at det er klogt at hente ham nu. Generelt vil jeg dog sige, at vi skal stoppe med at være så fikserede på transferpriser.. markedet er præget af ekstrem inflation og spillere, der plejede at gå for 30, koster nu 50.. sådan er det.
2) Selvfølgelig har vi brug for en stopper. Vallejo er lavet glas og Ramos fylder 33 til marts. Vi skal have fire stoppere, som er pålidelige og er til at regne med. Lige nu har vi kun tre og det er ikke optimalt, hvis vi bliver ramt af skader eller karantæner. Jeg medgiver, at denne position ikke er den vigtigste at forstærke, men det bliver den meget snart, så hellere være i forkøbet. Derudover vil han også kunne læne sig op ad Ramos, Varane og Nacho. Tre fantastiske læremestre. Dermed behøver han heller ikke blive kastet for løverne fra første dag.
3) "Det virker generelt absurd, at vi ikke nævnes overhovedet, når rygterne går på det helt store talenter. PSG, Barca, Man City etc., nævnes efterhånden over os hvergang nu, når snakken går på De Ligt, De Jong, Weigl, Neymar osv." Seriøst.. hvor skal jeg starte med det her?! For lige at gøre Militão færdig, så var han i sommer tæt på at skifte til City, mens Liverpool og United også er blevet sat heftigt i forbindelse med ham. Både Neymar og Mbappé er i denne weekend blevet spurgt ind til rygter omkring Real Madrid, hvor begge efterlod døren på åben. Weigl? Han starter ikke for Dortmund og vi har Llorente og Case, såå hvad skal vi lige med ham? Jeg vil smide De Jong i samme pulje. Vi har så ekstremt mange dygtige unge spillere og i sær på midtbanen. At vi ikke har vist interesse for De Ligt, kommer også bag på mig, men klubben har valgt Militão, som er ét af de absolut største talenter på sin position. De 80-100 millioner euro, som De Ligt ville koste, skal vi jeg også hellere benytte på offensiven. Og sidst jeg husker efter valgte Asensio, Ødegaard, Vini, Rodrygo, Ceballos, Theo, Odriozola, Lunin, Brahim, Militão, Palacios (kommer til sommer).. (og man kunne blive ved) alle Real Madrid fremfor Barca, City, PSG, Liverpool og United.
4) Real Madrid vil altid have en enorm pull-faktor uanset, hvor slemt den enden måtte stå til. Det har historien vist os. Mere er der ikke at sige til det.