AS: Real Madrid er enige med Eder Militão

5 år 2 måneder siden #13 af zizou21

Kayed99 skrev:
3) "Det virker generelt absurd, at vi ikke nævnes overhovedet, når rygterne går på det helt store talenter. PSG, Barca, Man City etc., nævnes efterhånden over os hvergang nu, når snakken går på De Ligt, De Jong, Weigl, Neymar osv." Seriøst.. hvor skal jeg starte med det her?! For lige at gøre Militão færdig, så var han i sommer tæt på at skifte til City, mens Liverpool og United også er blevet sat heftigt i forbindelse med ham. Både Neymar og Mbappé er i denne weekend blevet spurgt ind til rygter omkring Real Madrid, hvor begge efterlod døren på åben. Weigl? Han starter ikke for Dortmund og vi har Llorente og Case, såå hvad skal vi lige med ham? Jeg vil smide De Jong i samme pulje. Vi har så ekstremt mange dygtige unge spillere og i sær på midtbanen. At vi ikke har vist interesse for De Ligt, kommer også bag på mig, men klubben har valgt Militão, som er ét af de absolut største talenter på sin position. De 80-100 millioner euro, som De Ligt ville koste, skal vi jeg også hellere benytte på offensiven. Og sidst jeg husker efter valgte Asensio, Ødegaard, Vini, Rodrygo, Ceballos, Theo, Odriozola, Lunin, Brahim, Militão, Palacios (kommer til sommer).. (og man kunne blive ved) alle Real Madrid fremfor Barca, City, PSG, Liverpool og United.

4) Real Madrid vil altid have en enorm pull-faktor uanset, hvor slemt den enden måtte stå til. Det har historien vist os. Mere er der ikke at sige til det.


Tror lidt du missede min pointe, men sprang maaske ogsaa lidt hurtigt over den.. Jeg mener bare at foerhen - var der aldrig tvivl om at Madrid automatisk stod foerest i koen, naar dannede verdensstjerner skulle videre i karrieren (Ronaldo x2, Beckham, Kaka, Zidane, Modric, Bale etc.). Jeg er ikke modstander af koebene (Vini, Rodrygo, Asensio, Militão etc.) - men jeg er bange for vi fuldstaendig mister balancen uden de etablerede verdensstjerner i mixen.

Hazard og Lewandowski skulle vaeret hendte for 2-3 saesoner siden, men har har man toevet alt for laenge. Det samme kan man sige on De Gea - han skulle ogsa vaere hentet for laengst. Neymar og Mbappe skulle vaere snuppet da man havde chancen og Ronaldo skulle aldrig have vaeret solgt.

Hvis Bale/Benzema ryger til sommer og Modric, Ramos og Marcelo falder yederlig i niveau (alder) - kan jeg godt vaere bekymret for den naermeste fremtid. Sa kan vi have nok saa mange talenter rendende rundt, men det vil vi ikke vinde noget paa, paa kort sigt og vi er altsaa Real MAdrid - vi skal vinde alt hvert aar.

Hala

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #14 af Kayed99
Det skal også sættes i relation til, hvilken transferstrategi, som klubben har valgt at adoptere. Klubben har pakket galactico-politiken til side og i stedet valgt at fokusere på morgendagens stjerner, hvilket egentlig ikke er dumt, når markedet er præget af ekstrem inflation. Vores kære præsident har dog det problem, at han aldrig kan finde den gyldne mellemvej.. enten går vi radikalt den ene vej eller også er det radikalt den anden vej.

Fodboldlandkortet har ændret sig. Der er kommet nye spillere på markedet (primært City og PSG). Skulle vi have hentet Lewandowski for 2-3 sæsoner siden? Svaret er ja, men det er lettere sagt end gjort. Bayern skal gå med til det (vi så i sommer, hvordan de åbenlyst nægtede ham et skifte) og så skal klubben ønske det. Benz er dog beskyttet af Pérez og i de sidste 2,5 år af Zizou. Klubben har derfor aldrig gået efter ham og hvis man kigger på titler, så har det egentlig været en godkendt beslutning (nu spiller jeg også bare lige djævlens advokat). Med Hazard føler jeg, at det skulle være sket i sommer, men vores præsidents stædighed kom i vejen. Chelsea krævede (med rette taget markedet i betragtning samt Hazard's vm i betragtning ) en rekordsum for ham og den var vi ikke villige til at betale, da kun to spillere berettiger en sum af den kaliber i Pérez' øjne: Neymar og Mbappé.

Ift. de Ney.. ja, vi sov i timen med Neymar og han endte hos Barca, men vi svarede igen ved at hente Isco og Bale. De Gea.. det irriterer mig stadig den dag i dag, men han havde jo også været vores keeper, hvis papirarbejdet var færdiggjort i tide. Derefter blokkerede Zizou ethvert forsøg på at hente en keeper. Nu har vi dog endelig fået os en keeper fra den absolutte elite i form af Courtois.

Mbappé.. åh ja.. det er simpelthen det største selvmål af Pérez nogensinde. VI havde alt på plads med ham og Monaco i 2017, mens Mourinho og United var klar til at hente Bale. I stedet for at sælge ham og dermed gøre plads til Mbappé, så kunne Pérez' stolthed ikke bære, at han skulle give slip på sit store galactico-køb (Pérez kan nemlig ikke tage æren for købet af Ronaldo). Nu står vi så i den situation, at Mbappé først kan blive aktuel, hvis enten PSG rammes af en FFP straf, eller når han nærmer sig udløb (hans kontrakt løber til 2022).

Med Ronaldo skal man også huske, at han siden 2017 har ytret ønske om at forlade klubben. Klubben devaluerede ham dog. Han fik aldrig den nye kontrakt, som Pérez lovede ham oven på finalesejren over Juve. Han blev ikke beskyttet på samme måde som Barca støtter Messi, da han på uretfærdigvis blev udvist mod Barca i supercuppen. Vi fik dog en god sum for en snart 34-årig spiller, som gerne ville væk. Den store synd i hele Ronaldo-sagaen er dog, at vi aldrig forsøgte at erstatte ham. Puha.. kunne skrive en lang, lang roman om hele situationen med Ronaldo.

Til sommer skal vi nok se store ændringer. Det tør jeg godt garantere. Modric og Marcelo kan meget vel være fortid, mens Bale også befinder sig i en gråzone. Det afhænger meget af, hvem klubben (udover Hazard) henter ind til offensiven. Benz skal du ikke være bekymret for.. han er her indtil den dag, hvor han stiller støvlerne på hylden.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #15 af -#7-

zizou21 skrev:

Kayed99 skrev:
3) "Det virker generelt absurd, at vi ikke nævnes overhovedet, når rygterne går på det helt store talenter. PSG, Barca, Man City etc., nævnes efterhånden over os hvergang nu, når snakken går på De Ligt, De Jong, Weigl, Neymar osv." Seriøst.. hvor skal jeg starte med det her?! For lige at gøre Militão færdig, så var han i sommer tæt på at skifte til City, mens Liverpool og United også er blevet sat heftigt i forbindelse med ham. Både Neymar og Mbappé er i denne weekend blevet spurgt ind til rygter omkring Real Madrid, hvor begge efterlod døren på åben. Weigl? Han starter ikke for Dortmund og vi har Llorente og Case, såå hvad skal vi lige med ham? Jeg vil smide De Jong i samme pulje. Vi har så ekstremt mange dygtige unge spillere og i sær på midtbanen. At vi ikke har vist interesse for De Ligt, kommer også bag på mig, men klubben har valgt Militão, som er ét af de absolut største talenter på sin position. De 80-100 millioner euro, som De Ligt ville koste, skal vi jeg også hellere benytte på offensiven. Og sidst jeg husker efter valgte Asensio, Ødegaard, Vini, Rodrygo, Ceballos, Theo, Odriozola, Lunin, Brahim, Militão, Palacios (kommer til sommer).. (og man kunne blive ved) alle Real Madrid fremfor Barca, City, PSG, Liverpool og United.

4) Real Madrid vil altid have en enorm pull-faktor uanset, hvor slemt den enden måtte stå til. Det har historien vist os. Mere er der ikke at sige til det.


Hazard og Lewandowski skulle vaeret hendte for 2-3 saesoner siden, men har har man toevet alt for laenge. Det samme kan man sige on De Gea - han skulle ogsa vaere hentet for laengst. Neymar og Mbappe skulle vaere snuppet da man havde chancen og Ronaldo skulle aldrig have vaeret solgt.


Mht. til Hazard, så havde man jo Bale som man har valgt at satse på, hvilket vi sagtens kan og skal kritisere. Og så havde man måske chancen i sommers, men i klubben valgte man helt tydeligt at satse på at Asensio kunne tage det næste skridt, hvilket selvfølgelig ikke skete overhovedet. Derudover har Hazard aldrig rigtigt selv ville trumfe et stifte igennem, som altså bare er nødvendigt med de her kæmpestjerner. Nu ser det dog heldigvis ud til at han vil afsted til sommer.

Lewandowski er lidt samme historie, og koblet med hans alder og klubbens tillid til Benzemas samarbejde med Ronaldo, så synes jeg også den er lidt svær at kritisere, selvom jeg personligt gerne selv havde set polakken i Real Madrid på et tidspunkt.

De Gea var en ødelagt faxmaskine fra at være i klubben, sidenhen viste Navas sig så som en okay målmand og klubben valgte at stole på ham, inden man fik købt det næstbedste efter De Gea.

Mbappe var et kæmpe selvmål, det må jeg sige, har man haft chancen for at købe ham så skulle man have gjort det, høj løn eller ej. Men hvornår har vi reelt set haft muligheden for at købe Neymar?

Og så fatter jeg simpelthen ikke folk der påstår at Ronaldo aldrig skulle have været solgt. Altså det var jo helt tydeligt 30 sekunder efter sejren over Liverpool at manden ikke gad Real Madrid mere, så hvad i alverden skulle man have gjort? Jeg ville hellere se ham forlade klubben på nogenlunde god fod, for en god pris, end at være vidne til et absolut shitshow ala det Uniteds fans var vidne til i halvandet år inden han kom til Madrid.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #16 af Jonas

-#7- skrev: Og så fatter jeg simpelthen ikke folk der påstår at Ronaldo aldrig skulle have været solgt. Altså det var jo helt tydeligt 30 sekunder efter sejren over Liverpool at manden ikke gad Real Madrid mere, så hvad i alverden skulle man have gjort?


Man skulle have givet ham dén kontrakt man havde lovet og behandlet ham med den respekt han fortjener - så var man aldrig endt i den situation i første omgang. Selv hvis man tager den fra efter CL finalen, så skulle man have gjort hvad end man kunne for at få ham til at blive. Han understøttede hele holdet og dets succes via hans indflydelse både på og udenfor banen - og det var klubben udmærket klar over. Så hvor langt skal klubben gå for fortsat at være succesfuld? Whatever it takes. En offentlig undskyldning sammen med den lovede kontrakt om nødvendigt. I bund og grund ville CR bare føle sig værdsat af klubben og det kunne klubben godt have repareret, selv efter CL finalen, hvis de virkelig ville. Når det er sagt så, igen, skulle vi aldrig være endt i den situation. Hvis du vil beholde konen så skal du behandle hende så hun har lyst til at blive.. Det er ikke så skide svært
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved Jonas.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #17 af Kayed99
Pérez lærer ikke.. han var tæt på at begå samme fejl med Ramos i 2015..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #18 af Mathiaska

Kimbo skrev:

zizou21 skrev: Det virker generelt absurd, at vi ikke nævnes overhovedet, når rygterne går på det helt store talenter. PSG, Barca, Man City etc., nævnes efterhånden over os hvergang nu, når snakken går på De Ligt, De Jong, Weigl, Neymar osv.

Som jeg hr nævnt tidligere - vi er IKKE en udviklings klub, men transfers strategien viser desværre et andet billede :-/


Ikke bare det, frygter virkeligt at de kvalitets spillere der løber rundt og drømmer om Madrid, ikke rigtigt tør tage chancen lige nu.
Vi kan minde om et hold i frit fald efter Ronaldo og Zidane sagde møjn, hvilket selvfølgelig også giver mulighed for at nye spillere kan komme ind og bygge holdet op forfra. Men frygter desværre de fleste vil til en klub som giver mesterskaber nu og her, og ikke om et par år når klubben er bygget op igen. Lander vi på en horribel 4. plads, fejler i både CL og Copa, fyrer træneren igen igen igen, mister en Modric, Marcelo, tør en Hazard så smide alt på at han nok skal lykkes i Madrid ? Jeg kan godt tvivle.


Mon ikke Real Madrid for de 'store' spillere stadig er interessant? Pakken indeholder jo nu at blive det bærende element - en galáctico . Jeg tænker at for spillere med mentalitet og personlighed som Hazard, Neymar (lad det aldrig ske) m.fl. at det kan være en bedre pakke end at skulle spille side om side med Ronaldo.
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved Mathiaska.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #19 af Kayed99
Neymar kommer med en kontroversiel pakke, men hvis en mulighed opstår, så hent ham.. vi er ikke så priviligerede, at vi kan afvise en spiller af den kaliber

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #20 af Mathiaska

Kayed99 skrev: Neymar kommer med en kontroversiel pakke, men hvis en mulighed opstår, så hent ham.. vi er ikke så priviligerede, at vi kan afvise en spiller af den kaliber


Væmmes ved tanken. Er der virkelig ikke andre end mig der tænker sådan her, når der bliver sagt Neymar i Real Madrid?

Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, doven, Madridista02

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #21 af -#7-

Jonas skrev:

-#7- skrev: Og så fatter jeg simpelthen ikke folk der påstår at Ronaldo aldrig skulle have været solgt. Altså det var jo helt tydeligt 30 sekunder efter sejren over Liverpool at manden ikke gad Real Madrid mere, så hvad i alverden skulle man have gjort?


Man skulle have givet ham dén kontrakt man havde lovet og behandlet ham med den respekt han fortjener - så var man aldrig endt i den situation i første omgang. Selv hvis man tager den fra efter CL finalen, så skulle man have gjort hvad end man kunne for at få ham til at blive. Han understøttede hele holdet og dets succes via hans indflydelse både på og udenfor banen - og det var klubben udmærket klar over. Så hvor langt skal klubben gå for fortsat at være succesfuld? Whatever it takes. En offentlig undskyldning sammen med den lovede kontrakt om nødvendigt. I bund og grund ville CR bare føle sig værdsat af klubben og det kunne klubben godt have repareret, selv efter CL finalen, hvis de virkelig ville. Når det er sagt så, igen, skulle vi aldrig være endt i den situation. Hvis du vil beholde konen så skal du behandle hende så hun har lyst til at blive.. Det er ikke så skide svært


Nu foretrækker jeg at de spillere som spiller for den klub jeg holder med, ikke holder klubben som gidsler ligesom i Barcelona, i en kontraktsituation. Hvorfor jeg også mistede meget for Ramos dengang han legede med ilden. Og helt ærligt, en offentlig undskyldning, er det seriøst? Hvordan skulle det helt præcist foregå, så klubben og ikke mindst Ronaldo ville komme ud af det uden at ligne nogle lalleglade idioter?

Ronaldo fik i Real Madrid muligheden for at vinde balon d’or fire-fem gange, han vandt 4 CL titler, blev konstant rost af Perez, holdkammeraterne og trænere. Og man gjorde ham til verdens dyreste spiller i sin tid. Og i den sæson han åbenbart ville have lønforhøjelse havde han været komplet usynlig i et halvt år. En halvsæson hvor alle i klubben iøvrigt støttede ham offentligt og kaldte ham verdens bedste.

Du har ret i sammenligningen med Ronaldo en kone, for han var den største diva jeg i min tid har oplevet i Real Madrid, og jeg er kæmpefan af Guti.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #22 af ElMadrid

-#7- skrev:

Jonas skrev:

-#7- skrev: Og så fatter jeg simpelthen ikke folk der påstår at Ronaldo aldrig skulle have været solgt. Altså det var jo helt tydeligt 30 sekunder efter sejren over Liverpool at manden ikke gad Real Madrid mere, så hvad i alverden skulle man have gjort?


Man skulle have givet ham dén kontrakt man havde lovet og behandlet ham med den respekt han fortjener - så var man aldrig endt i den situation i første omgang. Selv hvis man tager den fra efter CL finalen, så skulle man have gjort hvad end man kunne for at få ham til at blive. Han understøttede hele holdet og dets succes via hans indflydelse både på og udenfor banen - og det var klubben udmærket klar over. Så hvor langt skal klubben gå for fortsat at være succesfuld? Whatever it takes. En offentlig undskyldning sammen med den lovede kontrakt om nødvendigt. I bund og grund ville CR bare føle sig værdsat af klubben og det kunne klubben godt have repareret, selv efter CL finalen, hvis de virkelig ville. Når det er sagt så, igen, skulle vi aldrig være endt i den situation. Hvis du vil beholde konen så skal du behandle hende så hun har lyst til at blive.. Det er ikke så skide svært


Nu foretrækker jeg at de spillere som spiller for den klub jeg holder med, ikke holder klubben som gidsler ligesom i Barcelona, i en kontraktsituation. Hvorfor jeg også mistede meget for Ramos dengang han legede med ilden. Og helt ærligt, en offentlig undskyldning, er det seriøst? Hvordan skulle det helt præcist foregå, så klubben og ikke mindst Ronaldo ville komme ud af det uden at ligne nogle lalleglade idioter?

Ronaldo fik i Real Madrid muligheden for at vinde balon d’or fire-fem gange, han vandt 4 CL titler, blev konstant rost af Perez, holdkammeraterne og trænere. Og man gjorde ham til verdens dyreste spiller i sin tid. Og i den sæson han åbenbart ville have lønforhøjelse havde han været komplet usynlig i et halvt år. En halvsæson hvor alle i klubben iøvrigt støttede ham offentligt og kaldte ham verdens bedste.

Du har ret i sammenligningen med Ronaldo en kone, for han var den største diva jeg i min tid har oplevet i Real Madrid, og jeg er kæmpefan af Guti.


Beklager jeg skriver det her, men dine argumenter hænger slet og ret ikke sammen. Du får det til at lyde, som om RM forærede Ronaldo 4-5 balon d’or og CL titler! Må jeg minde dig om at han altså vandt både CL og sin første balon d’or i United. Ronaldo kom til RM fordi han ville klubben og ville skrive historie der. Det gjord han om nogen.

Men lad mig prøve at forklare dig, hvad det er Jonas prøver at sige:

Du sidder til en samtale med din chef, hvor I udarbejder en AFTALE at hvis afdelingen når diverse KPI'ere, så får du x antal kroner. I når så disse KPI'ere (hvor du har været en afgørende faktor i at nå disse) og du sider så igen til samtale med din chef. Han fortæller dig at han ikke har tænkt sig at holde sig til aftalen om de x antal kroner fordi du bl.a. har fået meget ros af selveste chefen og al dine kollegaer. Du har også fået gratis frugt, fredags kage og jeg ved ikke hvad.

Hvordan vil din reaktion være?
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved ElMadrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #23 af -#7-

ElMadrid skrev:

-#7- skrev:

Jonas skrev:

-#7- skrev: Og så fatter jeg simpelthen ikke folk der påstår at Ronaldo aldrig skulle have været solgt. Altså det var jo helt tydeligt 30 sekunder efter sejren over Liverpool at manden ikke gad Real Madrid mere, så hvad i alverden skulle man have gjort?


Man skulle have givet ham dén kontrakt man havde lovet og behandlet ham med den respekt han fortjener - så var man aldrig endt i den situation i første omgang. Selv hvis man tager den fra efter CL finalen, så skulle man have gjort hvad end man kunne for at få ham til at blive. Han understøttede hele holdet og dets succes via hans indflydelse både på og udenfor banen - og det var klubben udmærket klar over. Så hvor langt skal klubben gå for fortsat at være succesfuld? Whatever it takes. En offentlig undskyldning sammen med den lovede kontrakt om nødvendigt. I bund og grund ville CR bare føle sig værdsat af klubben og det kunne klubben godt have repareret, selv efter CL finalen, hvis de virkelig ville. Når det er sagt så, igen, skulle vi aldrig være endt i den situation. Hvis du vil beholde konen så skal du behandle hende så hun har lyst til at blive.. Det er ikke så skide svært


Nu foretrækker jeg at de spillere som spiller for den klub jeg holder med, ikke holder klubben som gidsler ligesom i Barcelona, i en kontraktsituation. Hvorfor jeg også mistede meget for Ramos dengang han legede med ilden. Og helt ærligt, en offentlig undskyldning, er det seriøst? Hvordan skulle det helt præcist foregå, så klubben og ikke mindst Ronaldo ville komme ud af det uden at ligne nogle lalleglade idioter?

Ronaldo fik i Real Madrid muligheden for at vinde balon d’or fire-fem gange, han vandt 4 CL titler, blev konstant rost af Perez, holdkammeraterne og trænere. Og man gjorde ham til verdens dyreste spiller i sin tid. Og i den sæson han åbenbart ville have lønforhøjelse havde han været komplet usynlig i et halvt år. En halvsæson hvor alle i klubben iøvrigt støttede ham offentligt og kaldte ham verdens bedste.

Du har ret i sammenligningen med Ronaldo en kone, for han var den største diva jeg i min tid har oplevet i Real Madrid, og jeg er kæmpefan af Guti.


Beklager jeg skriver det her, men dine argumenter hænger slet og ret ikke sammen. Du får det til at lyde, som om RM forærede Ronaldo 4-5 balon d’or og CL titler! Må jeg minde dig om at han altså vandt både CL og sin første balon d’or i United. Ronaldo kom til RM fordi han ville klubben og ville skrive historie der. Det gjord han om nogen.

Men lad mig prøve at forklare dig, hvad det er Jonas prøver at sige:

Du sidder til en samtale med din chef, hvor I udarbejder en AFTALE at hvis afdelingen når diverse KPI'ere, så får du x antal kroner. I når så disse KPI'ere (hvor du har været en afgørende faktor i at nå disse) og du sider så igen til samtale med din chef. Han fortæller dig at han ikke har tænkt sig at holde sig til aftalen om de x antal kroner fordi du bl.a. har fået meget ros af selveste chefen og al dine kollegaer. Du har også fået gratis frugt, fredags kage og jeg ved ikke hvad.

Hvordan vil din reaktion være?


Nu skrev jeg Ronaldo fik muligheden for at vinde de ting, hvis du vil misforstå det som om jeg skriver at han fik de ting foræret, så må det stå for egen regning. Og lad mig slå fast med syvtommersøm at jeg er helt tosset med Ronaldo som fodboldspiller og de ting han udrettede i klubben, men det er som om at hvergang man skriver noget negativt om Ronaldo som person, så misforstår folk det ofte som om man kritiserer ham som fodboldspiller og anfægter hans latterligt høje niveau.

Er det bekræftet at klubben havde en aftale om at give ham en ny kontrakt uanset hvad, eller er det rygter? Hvem siger at Ronaldos krav ikke har været komplet urimelige, eller at han har brudt nogle løfter efter et godt forår hvor han scorede mange mål. Altså man kan sgu ikke bare give ham en blank check og en kuglepen. Hvis Perez har følt at klubben blev afpresset af Ronaldos bagland til at give ham en ny kontakt or else, så er jeg altså 100% på Perez’ side i sagen.

Du påstod at jeg fik det til at lyde som om Real Madrid forærede Ronaldo nogle titler, men du får det til at lyde som om du har siddet på Perez’ kontor, mens et møde måske, måske ikke, har fundet sted, og ved præcist hvad der har været aftalt.

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #24 af BBB

Kayed99 skrev: Mbappé.. åh ja.. det er simpelthen det største selvmål af Pérez nogensinde. VI havde alt på plads med ham og Monaco i 2017, mens Mourinho og United var klar til at hente Bale. I stedet for at sælge ham og dermed gøre plads til Mbappé, så kunne Pérez' stolthed ikke bære, at han skulle give slip på sit store galactico-køb (Pérez kan nemlig ikke tage æren for købet af Ronaldo).


Kilder? Specifikt delen med United og Perez' stolthed.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce