Schuster: Löw kan blive næste Real Madrid-træner

5 år 2 måneder siden #1 af Administrationen

Alle regner det for givet, at Santiago Solari er færdig som førsteholdstræner i Real Madrid til sommer og dermed skal man ud og have fundet afløseren.

Den tidligere Real Madrid-træner, Bernd Schuster, mener at det vil være oplagt at hente hans landsmand, Joachim Löw, som netop nu er tysk landstræner.

I et interview med Die Welt, siger Schuster følgende:

- Det ville ikke overraske mig, hvis Real Madrid vil forsøge at hente Löw til sommer. Tyskere er meget populære i klubben. Löw har arbejdet med ting, som han har set andre steder, først og fremmest i Spanien. Jeg ved, at Jogi (Joachim Löws kælenavn, red.) har snakket mange gange med Vicente del Bosque og at de har udvekslet ideer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #2 af Real Madrid
Må indrømme, at jeg er langt mere åben for Löw end fx Mourinho, Allegri, Solari, Conte eller Jardim.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios, Real HWL, Mathiaska

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #3 af Ramos4

Real Madrid skrev: Må indrømme, at jeg er langt mere åben for Löw end fx Mourinho, Allegri, Solari, Conte eller Jardim.


Hvorfor dog?

Ja han har vundet et VM. Men altså, det har Scolari også. Löw har lavet én ting og det er at få skabt et godt tysk landshold. Det er så også gået fint til 1 slutrunde, hvor de vandt. Nu går det så middelmådigt igen. Han har ingen erfaring fra klubplan der er værd at tale om. Det er altså noget andet at træne en gruppe spillere hver dag end at se dem et par gange om året. Vi så hvordan det gik sidst vi havde en landstræner ;)

Hvorfor vil du hellere have ham over Allegri, der har vundet 900 Serie A titler og været i CL-finalen?

OG en ting mere: Gu' fanden om vi skal have en træner i Real Madrid, der stikker hånden i bukserne og lugter til den bagefter. På kamera! To gange! NEJ!

Sorry.
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved Ramos4.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce