Hazard: Real Madrid uden Zidane er stadig Real Madrid
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Eden Hazard og Real Madrid. Real Madrid og Eden Hazard.
De ligner to, som gerne vil have hinanden og det ser umiddelbart ud til at lykkes til sommer. I mellemtiden gør belgieren ingen mine til at vise sin kærlighed til den spanske storklub, som ikke på samme måde kan gengælde følelserne, men i et interview med France Football bliver Hazard spurgt om han kunne tænke sig et skifte til Real Madrid. Her svarer han:
- Om jeg kunne tænke mig at skifte til Real Madrid? Hvorfor ikke?
Hvilket straks bliver fulgt op med et: Hvad ønsker du at sige med det?
- Det ved du udmærket godt. Du spørger, men du kender svaret, så du behøver ikke at spørge.
Herefter drejer samtalen ind på, om Zidanes exit fra Real Madrid har påvirket situationen og her er Hazard meget klar i mælet:
- Nej, jeg har aldrig modtaget nogen nyheder om Zidane. Hvis han for eksempel skiftede til Manchester United i morgen, så ville jeg ikke komme der. Real Madrid uden Zidane er anderledes, men det er stadig Real Madrid.
I Belgien tror man efterhånden på et skifte til den spanske hovedstad til sommer. Således kunne sportsjournalist, Kristof Terreur, for et par dage siden fortælle, at Hazard har afvist to kontrakt-udspil fra Chelsea, fordi han afventer at Real Madrid slår til, hvilket man først kan gøre til sommer.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er på Florentino Dimision! vognen, hvis ikke den kære belgier er i Madrid til sommer.
Der skal sgu også være lidt plads til at være dobbeltmoralsk engang imellem :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Hazard - Benzema - Mbappé kunne være frækt, hvis PSG bliver tvunget til at sælge ham på et tidspunkt. Tror hellere de vil sælge ham end Neymar.
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
To spillere med kontraktudløb i 2020 og til overkommelige priser. Og med historien om at man er villig til at sende James, hvis markedsværdi ligger på €65M, afsted mod Tottenham, burde man kunne erhverve to (verdens)klassespillere til mellem 150-200M. Sælger man også Bale og evt. Modric, burde økonomien hænge nok sammen til at man også erhverver en klasseangriber.Lars1991 skrev: Hazard og Eriksen til sommer, så ligner det noget igen.
Ind:
Hazard
Eriksen
Militao
Angriber
Ud:
Bale
Modric
James
+ diverse på lån
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.