Real Madrid vil inkludere James i Eriksen-handel

7 år 6 måneder siden #1 af Administrationen

Ifølge spanske AS vil Real Madrid forsøge at få James Rodríguez inkluderet i en handel med Tottenham om danske Christian Eriksen.

James er i gang med sin anden og sidste sæson som udlejet til Bayern München, men han bliver brugt ret meget af den nye træner, Niko Kovac, og derfor virker det ikke længere så sandsynligt at den tyske storklub vil gøre brug af sin forkøbsret på ham og derfor står han til at vende tilbage til Real Madrid.

James har angiveligt tilbud fra mange klubber, som står klar til at overtage ham, heriblandt Arsenal (som vil leje ham for resten af sæsonen), Juventus og Napoli.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 6 måneder siden #2 af Dios
Smukt, hvis det kan lade sig gøre :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

7 år 6 måneder siden #3 af Raul7-2880
Hvorfor ik give James chancen igen? - afhænger selvfølgelig af den kommende træners ønske.
James havde en god sæson sidste år hos Bayern.
Eriksen har ikke og vil aldrig få niveauet til en absolut topklub. Skandale under VM - i modsætning til James. Han skal blive i Tottenham medmindre han vil tilbringe tiden på bænken.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren, mohbar, Madridista02

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
7 år 6 måneder siden #4 af Madridista02
Jeg kan slet ikke se ideen med at hente Eriksen til klubben. Jeg føler ikke, at bidrager med nok. Jeg ved godt at han har rigtige gode stats ved Tottenham, men han slår mig bare ikke som en spiller, der passer ind hos os. Vi har også Isco og James på den position, som er bedre imo.

Jeg savner Pepe :(

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
7 år 6 måneder siden #5 af Brylle

Raul7-2880 skrev: Hvorfor ik give James chancen igen? - afhænger selvfølgelig af den kommende træners ønske.
James havde en god sæson sidste år hos Bayern.
Eriksen har ikke og vil aldrig få niveauet til en absolut topklub. Skandale under VM - i modsætning til James. Han skal blive i Tottenham medmindre han vil tilbringe tiden på bænken.

Wait what? Skandale? Prøv du at sætte så begrænsede spillere op i et i forvejen låst system :D
Jeg synes han spillede en fin turnering på et godt der kom ret langt og tilmed røg ud efter straffe.

Derudover synes jeg virkelig, at Eriksen har vist gode ting i Tottenham. Hans løbearbejde og genpres kan blive guld værd, han er virkelig dygtig til at placere sig rigtigt på banen og hans teknik og blik for spillet er helt oppe på linje med de allerbedste. Får vi en dybdeløbende wing/angriber og Hazard som hans legekammerat, så tror jeg det kan blive rigtig giftigt.

7 år 6 måneder siden #6 af Real HWL
Det er altid stort når en dansker trækker i den hvide trøje, og yderst sjældent. Jeg syntes det kunne være sjovt at se Eriksen i Real til sommer. Det kunne også give de danske tv kanaler et los i røven i forhold til at få La Liga tilbage på skærmen igen.

7 år 6 måneder siden #7 af Steen
Eriksen ville være et godt køb. Jeg er dog bange for, at Kroos - Eriksen duoen vil give de samme problemer som Kroos - Modric nogle gange gør, nemlig at de kan lidt for meget af det samme, og at midtbanen derfor ikke hjælper offensiven nok.
Pogba ville være det perfekte køb men det virker til, at han er tilfreds i Manchester, efter Mou's fyring.

7 år 6 måneder siden #8 af nono
Vores midtbane er fin. Der er stadig flere sæsoner i Modric og Kroos. Samtidig banker Ceballos i min bog kraftigt på døren ligesom man vel stadig nærer et håb om at den rette træner kan få isco i omdrejninger..

Eriksen køb er totalt unødvendigt omend hans profil er spændende for enhver topklub.

Jeg synes man skal tømme banken for en fransk-talende trio til sommer: Hazard, Benzema, Mbappe.

Bale, Asensio, Isco, James osv.. må finansiere gildet..
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

7 år 6 måneder siden #9 af Mathiaska

nono skrev: Vores midtbane er fin. Der er stadig flere sæsoner i Modric og Kroos. Samtidig banker Ceballos i min bog kraftigt på døren ligesom man vel stadig nærer et håb om at den rette træner kan få isco i omdrejninger..

Helt enig. Foruden Ceballos ligner Valverde og Llorente også umiddelbart spillere der meget vel kan have hvad det kræver.
Man glemmer også lidt Kovacic - jeg vil håbe til den dag han skriver under et andet sted at han vender tilbage. Jeg vil langt hellere have ham retur end Eriksen ind.

nono skrev: Jeg synes man skal tømme banken for en fransk-talende trio til sommer: Hazard, Benzema, Mbappe.

Bale, Asensio, Isco, James osv.. må finansiere gildet..

Og Mariano, evt. Lucas.
Behold Asensio, og lade ham Vinicius og Rodrygo være de frækkere jokere, med en Mayoral/De Tomas til at supplere op.

Så synes jeg virkelig det ser slagkraftigt ud.
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved Mathiaska.

7 år 6 måneder siden #10 af Vildfaren
Eriksen er guld værd for de fleste klubber. Men jeg er røvtræt af at høre om midtbanespillere.
Vi har en verdensklasse midtbane. Casemiro, Llorente, Modric, Kroos og Cabellos. Det kan ikke blive bedre uden, at nogen bliver skuffede over manglende spilletid.
Derudover kan vi tilføje James gratis, hvis træneren vil bruge ham.... Helt gratis. Eller vi kan smide +1 mia for Eriksen. Jeg ved rygterne siger en mindre pris, men hvornår har Daniel Levy nogensinde ladet os slippe billigt?

Problemer ligger i angrebet. Alle dem vi har løbende umotiveret rundt der, har været tjenere de sidste mange sæsoner for Ronaldo.
Vi skal have fat i en fandenivoldsk spids, der ikke er bange for beskidt arbejde eller være upopulær..
Cavani, Icardi eller Higuain, er mine bedste bud. Undskyld mig udtrykket, men op i røven med alt det boldflytteri, hvis det kun er vores midtbaner der tør skyde på mål.

De 3 ovennævnte er garant for mange afslutninger af høj kvalitet og dermed også mål.
Den afledte effekt af, at tilføje en af de 3 spiller, er mere plads til de omkring liggende medspillere. Dette kan kun ske, hvis man rent faktisk kan lide, at ligge og tage kampene i feltet.
Dette er noget vi totalt mangler med Benzema som angriber. Tit virker det som om, at vi slet ikke er i nærheden at presse vores modstandere, da vi mangler en spiller i boksen.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880

7 år 6 måneder siden #11 af Raul7-2880
Mbappe til sommer er en utopi. Han kommer tidligst ét år før hans kontraktudløb (2022). Fuldstændig underordnet hvor mange milliarder Perez kaster efter ham.
Vi så sidste gang, med Veratti-Barca sagaen, hvor stædig Naser Khalifa var.
Vi havde chancen i 2017 men ikke nu. Glem Mbappe, NOT gonna happen. Tænk i andre baner.
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved Raul7-2880.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

7 år 6 måneder siden #12 af Ramos4

Vildfaren skrev: Eriksen er guld værd for de fleste klubber. Men jeg er røvtræt af at høre om midtbanespillere.
Vi har en verdensklasse midtbane. Casemiro, Llorente, Modric, Kroos og Cabellos. Det kan ikke blive bedre uden, at nogen bliver skuffede over manglende spilletid.
Derudover kan vi tilføje James gratis, hvis træneren vil bruge ham.... Helt gratis. Eller vi kan smide +1 mia for Eriksen. Jeg ved rygterne siger en mindre pris, men hvornår har Daniel Levy nogensinde ladet os slippe billigt?

Problemer ligger i angrebet. Alle dem vi har løbende umotiveret rundt der, har været tjenere de sidste mange sæsoner for Ronaldo.
Vi skal have fat i en fandenivoldsk spids, der ikke er bange for beskidt arbejde eller være upopulær..
Cavani, Icardi eller Higuain, er mine bedste bud. Undskyld mig udtrykket, men op i røven med alt det boldflytteri, hvis det kun er vores midtbaner der tør skyde på mål.

De 3 ovennævnte er garant for mange afslutninger af høj kvalitet og dermed også mål.
Den afledte effekt af, at tilføje en af de 3 spiller, er mere plads til de omkring liggende medspillere. Dette kan kun ske, hvis man rent faktisk kan lide, at ligge og tage kampene i feltet.
Dette er noget vi totalt mangler med Benzema som angriber. Tit virker det som om, at vi slet ikke er i nærheden at presse vores modstandere, da vi mangler en spiller i boksen.

Modric bliver 34 i starten af næste sæson. Jeg kan slet ikke se ham spille noget nær 50 kampe på en sæson. Ikke gode kampe hvertfald. James har ikke spillet fast længe nu og ingen af os ved vel helt hvor han står niveau-mæssigt efterhånden. Jeg synes helt klart vi bør forstærke os på midtbanen.

Dermed ikke sagt at en målscorer ikke er yderst nødvendigt også :)

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Leveret af Kunena Forum