Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Real Madrid vil inkludere James i Eriksen-handel

Real Madrid vil inkludere James i Eriksen-handel 4 uger 2 dage siden #13

• Vildfaren
  • Vildfaren's profilbillede
  • Platin bruger
Ramos4 skrev:

Modric bliver 34 i starten af næste sæson. Jeg kan slet ikke se ham spille noget nær 50 kampe på en sæson. Ikke gode kampe hvertfald. James har ikke spillet fast længe nu og ingen af os ved vel helt hvor han står niveau-mæssigt efterhånden. Jeg synes helt klart vi bør forstærke os på midtbanen.

Dermed ikke sagt at en målscorer ikke er yderst nødvendigt også :)

Jeg er sådan set ikke helt uenig. Men ved tilgang af Eriksen, skal en af de andre presses ud. Modric spiller bedre end nogensinde(eller gjorde i hvert fald sidste sæson og resten har jeg fuldt tiltro til. Vi kan sagtens kigge på midtbaner nu, men det løser ikke vores primære problem, som er mangel på mål.
James kan ikke kræve en startplads nu, hvorfor jeg ser ham som en bedre mulighed og han er endda gratis. Det samme er Kovacic egentlig, hvis man kunne lokke ham tilbage. Vi kan med god grund ikke bænke hverken Kroos eller Modric lige pga deres niveau. Muligheden for at modric smutter ved tilgang af Eriksen, er der også. Der er talt meget om transfer til Inter ellers kunne Juventus være en mulighed, de værdsætter spillerniveau højere end alder.

Sammensætningen på midtbanen ser jeg helt optimal ligenu i forhold til Niveau, potentiale og spilletidsforventning.
Kan det virkelig være rigtigt, at vores midbane skal klare alle målene.? Jeg kan ikke huske at real har haft et mere tandløst angreb end lige nu.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
The administrator has disabled public write access.

Real Madrid vil inkludere James i Eriksen-handel 4 uger 2 dage siden #14

• Brylle
  • Brylle's profilbillede
  • Platin bruger
Vildfaren skrev:
Ramos4 skrev:

Modric bliver 34 i starten af næste sæson. Jeg kan slet ikke se ham spille noget nær 50 kampe på en sæson. Ikke gode kampe hvertfald. James har ikke spillet fast længe nu og ingen af os ved vel helt hvor han står niveau-mæssigt efterhånden. Jeg synes helt klart vi bør forstærke os på midtbanen.

Dermed ikke sagt at en målscorer ikke er yderst nødvendigt også :)

Jeg er sådan set ikke helt uenig. Men ved tilgang af Eriksen, skal en af de andre presses ud. Modric spiller bedre end nogensinde(eller gjorde i hvert fald sidste sæson og resten har jeg fuldt tiltro til. Vi kan sagtens kigge på midtbaner nu, men det løser ikke vores primære problem, som er mangel på mål.
James kan ikke kræve en startplads nu, hvorfor jeg ser ham som en bedre mulighed og han er endda gratis. Det samme er Kovacic egentlig, hvis man kunne lokke ham tilbage. Vi kan med god grund ikke bænke hverken Kroos eller Modric lige pga deres niveau. Muligheden for at modric smutter ved tilgang af Eriksen, er der også. Der er talt meget om transfer til Inter ellers kunne Juventus være en mulighed, de værdsætter spillerniveau højere end alder.

Sammensætningen på midtbanen ser jeg helt optimal ligenu i forhold til Niveau, potentiale og spilletidsforventning.
Kan det virkelig være rigtigt, at vores midbane skal klare alle målene.? Jeg kan ikke huske at real har haft et mere tandløst angreb end lige nu.
Vi bliver bare nødt til at få gang i det generationsskifte til sommer. Modric, Ramos og Marcelo er alle gamle, Bale er for skadet og Benzema er ikke den idelle angriber uden en anden målscorer. Der skal simpelthen ske noget med nogle af dem til sommer, så vi ikke står med et Milan-problem og pludselig skal skifte alt ud på en gang.

Derudover, så synes jeg ikke sammensætningen på midtbanen er helt fantastisk. Uden Ronaldo er der simpelthen for få spillere langt nok fremme. Jeg kunne godt tænke mig at få en mere offensivt tænkende og bevægende midtbanespiller som Eriksen er og dermed blot spille med to kontrollerende spillere længere nede. Det ville give Benzema, Vinicus, evt. Hazard osv langt bedre betingelser og hjælp. Uden Ronaldo skal der langt mere hjælp fra midtbanen.

Real Madrid vil inkludere James i Eriksen-handel 4 uger 2 dage siden #15

• PMO
  • PMO's profilbillede
  • Guld bruger
Madridista02 skrev:
Jeg kan slet ikke se ideen med at hente Eriksen til klubben. Jeg føler ikke, at bidrager med nok. Jeg ved godt at han har rigtige gode stats ved Tottenham, men han slår mig bare ikke som en spiller, der passer ind hos os. Vi har også Isco og James på den position, som er bedre imo.

LOL, LOL, LOL. Vær nu lige seriøs. Det kan godt være Isco har en højere PA i FM, men i den virkelig verden er Isco ikke god nok til RM og har i indeværende sæson ikke vist noget der berettiger til at sige han er bedre end Eriksen. Eriksen har præsteret flot for et spændende Tottenham hold (hvis træner ville være fantastisk i RM).
Sidste redigering: 4 uger 2 dage siden af PMO. Begrundelse: Stavefejl

Real Madrid vil inkludere James i Eriksen-handel 4 uger 2 dage siden #16

• doven
  • doven's profilbillede
  • Junior bruger
Raul7-2880 skrev:
Hvorfor ik give James chancen igen? - afhænger selvfølgelig af den kommende træners ønske.
James havde en god sæson sidste år hos Bayern.
Eriksen har ikke og vil aldrig få niveauet til en absolut topklub. Skandale under VM - i modsætning til James. Han skal blive i Tottenham medmindre han vil tilbringe tiden på bænken.
Går ud fra at du ikke ser Eriksen spille for Tottenham, da du kun kan henvise til VM, for han er langt bedre en hvad han viste der, og jeg endda gå så langt så langt som at sige, at han ikke blot har niveau til en absolut topklub, men har niveau til at være en nøglespiller for en absolut topklub.
Sidste sæson var han på årets hold i Premier League, og det bliver han sikkert igen i denne, for han er vanvittigt god for Tottenham. De fleste af deres fans mener sågar, at Eriksen er deres vigtigste spiller - ikke Kane - for han er er dén spiller, der får det hele til at sige "klik" på et hold der spiller virkeligt godt. Og ikke nok med at han er den spiller, der får det hele til at fungere, så er han også langt mere målfarlig en alle vores midtbanespillere til sammen, og er derfor meget kampafgørende og bliver ved med at være det på trods af at han bliver trukket længere og længere tilbage på banen.
Jeg tror det største problem folk har med Eriksen, er at han "kun" spiller for Tottenham, hvilket jeg ikke helt kan forstå, for Modric kom jo selv hertil fordi han skilte sig ud hos Tottenham, men mens han gjorde det for et rimeligt middelmådigt Tottenham, så gør Eriksen det nu for det bedste Tottenham hold i flere årtier (hvis ikke nogensinde).
Jeg slutter af med at sige at jeg hverken er for eller imod et køb af Eriksen, men jeg synes bare ofte han bliver groft undervurderet herinde.
Sidste redigering: 4 uger 2 dage siden af doven.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Daniel, El Siete

Real Madrid vil inkludere James i Eriksen-handel 4 uger 1 dag siden #17

• BBB
  • BBB's profilbillede
  • Platin bruger
nono skrev:
Jeg synes man skal tømme banken for en fransk-talende trio til sommer: Hazard, Benzema, Mbappe.

Bale, Asensio, Isco, James osv.. må finansiere gildet..

Jeg har desværre kigget videoer her til morgen, og jeg er ikke klar til fuldstændig at opgive Asensio. Han er simpelthen for ung og talentfuld. Jeg er også lunken ved at opgive Isco, men han har trods alt været i hans bedste fodboldalder i nogle år nu. Jeg vil helst beholde dem begge, men hvis jeg skal vælge mellem dem, så vil Isco bare give en større gevinst.

Real Madrid vil inkludere James i Eriksen-handel 4 uger 1 dag siden #18

• BBB
  • BBB's profilbillede
  • Platin bruger
Brylle skrev:
Vi bliver bare nødt til at få gang i det generationsskifte til sommer. Modric, Ramos og Marcelo er alle gamle, Bale er for skadet og Benzema er ikke den idelle angriber uden en anden målscorer. Der skal simpelthen ske noget med nogle af dem til sommer, så vi ikke står med et Milan-problem og pludselig skal skifte alt ud på en gang.

Rodrygo kommer heldigvis til sommer. Jeg har intet set til ham udover hans to seneste mål for Brasiliens u20 hold, og hvis han fortsætter de takter, så skal han nok erstatte Benzema inden for de næste 2 år.

Real Madrid vil inkludere James i Eriksen-handel 4 uger 1 dag siden #19

doven skrev:
Raul7-2880 skrev:
Hvorfor ik give James chancen igen? - afhænger selvfølgelig af den kommende træners ønske.
James havde en god sæson sidste år hos Bayern.
Eriksen har ikke og vil aldrig få niveauet til en absolut topklub. Skandale under VM - i modsætning til James. Han skal blive i Tottenham medmindre han vil tilbringe tiden på bænken.
Går ud fra at du ikke ser Eriksen spille for Tottenham, da du kun kan henvise til VM, for han er langt bedre en hvad han viste der, og jeg endda gå så langt så langt som at sige, at han ikke blot har niveau til en absolut topklub, men har niveau til at være en nøglespiller for en absolut topklub.
Sidste sæson var han på årets hold i Premier League, og det bliver han sikkert igen i denne, for han er vanvittigt god for Tottenham. De fleste af deres fans mener sågar, at Eriksen er deres vigtigste spiller - ikke Kane - for han er er dén spiller, der får det hele til at sige "klik" på et hold der spiller virkeligt godt. Og ikke nok med at han er den spiller, der får det hele til at fungere, så er han også langt mere målfarlig en alle vores midtbanespillere til sammen, og er derfor meget kampafgørende og bliver ved med at være det på trods af at han bliver trukket længere og længere tilbage på banen.
Jeg tror det største problem folk har med Eriksen, er at han "kun" spiller for Tottenham, hvilket jeg ikke helt kan forstå, for Modric kom jo selv hertil fordi han skilte sig ud hos Tottenham, men mens han gjorde det for et rimeligt middelmådigt Tottenham, så gør Eriksen det nu for det bedste Tottenham hold i flere årtier (hvis ikke nogensinde).
Jeg slutter af med at sige at jeg hverken er for eller imod et køb af Eriksen, men jeg synes bare ofte han bliver groft undervurderet herinde.

Ser bestemt PL bold :-)
Men jeg synes stadig James har et højere topniveau (man kan sagtens argumentere for det modsatte). Da de nogenlunde er på samme alder, er det komplet latterligt at man (iflg rygterne) skal betale 1 milliard PLUS James for Eriksen! Fuldstændig vanvittig inflation på PL markedet i disse tider.
Udover Ceballos har vi Martin Ødegaard. Hans kæmpe potentiale vil formentlig aldrig blive udløst i Real Madrid hvis man laver en milliard investering på Eriksen.

Real Madrid vil inkludere James i Eriksen-handel 4 uger 1 dag siden #20

• Dios
  • Dios's profilbillede
  • Platin bruger
doven skrev:

Mit største problem med Eriksen er, at han er en utrolig dårlig individualist. Han kommer stort set aldrig forbi sin direkte modstander med bolden. Der hvor forskellen er på Real Madrid og Tottenham er pladsen at spille på, og derfor har jeg altid været skeptisk overfor Eriksen, selvom jeg har ændret lidt holdning nu.
Eriksen i Tottenham han oceaner af plads at bevæge sig i, hvor han med sine løb og placering uden bold kommer forbi sine modstandere, hvis du forstår? :) I Real Madrid har du bare ikke samme plads, så jeg frygter lidt, at det der gør ham så god i Tottenham vil gøre, at han ikke bliver skide god i Real Madrid, fordi omstændighederne er helt anderledes, og pladsen inde centralt er helt overbefolket ift. England, hvor der bare er en motorvej lige igennem kæderne.

Jeg tror bare hurtigt Eriksen bliver for dårlig teknisk når der bliver lukket så hurtigt ned for ham, men det må tiden jo vise, hvis han bliver signet, som jeg egentlig håber han gør, for at der kan ske noget anderledes.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) har sagt tak: BBB

Real Madrid vil inkludere James i Eriksen-handel 4 uger 1 dag siden #21

• BBB
  • BBB's profilbillede
  • Platin bruger
Dios skrev:
doven skrev:

Mit største problem med Eriksen er, at han er en utrolig dårlig individualist. Han kommer stort set aldrig forbi sin direkte modstander med bolden. Der hvor forskellen er på Real Madrid og Tottenham er pladsen at spille på, og derfor har jeg altid været skeptisk overfor Eriksen, selvom jeg har ændret lidt holdning nu.
Eriksen i Tottenham han oceaner af plads at bevæge sig i, hvor han med sine løb og placering uden bold kommer forbi sine modstandere, hvis du forstår? :) I Real Madrid har du bare ikke samme plads, så jeg frygter lidt, at det der gør ham så god i Tottenham vil gøre, at han ikke bliver skide god i Real Madrid, fordi omstændighederne er helt anderledes, og pladsen inde centralt er helt overbefolket ift. England, hvor der bare er en motorvej lige igennem kæderne.

Eriksen under Hareide (Tottenham) vs Eriksen under Olsen (Real Madrid).
Sidste redigering: 4 uger 1 dag siden af BBB.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Dios

Real Madrid vil inkludere James i Eriksen-handel 4 uger 1 dag siden #22

Er der nogen der kan fortælle hvem det her er ?

mobil.bold.dk/video/584401/
RAUL!!!!

Real Madrid vil inkludere James i Eriksen-handel 4 uger 1 dag siden #23

• Kayed99
  • Kayed99's profilbillede
  • Senior bruger
Éder Militão
  • Side:
  • 1
  • 2
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.