Rygte: Real Madrid-bud på Dybala

7 år 6 måneder siden #1 af Administrationen

Real Madrid skal angiveligt have modsvaret Juventus´ interesse i Marcelo ved at give et bud på 108 millioner € for Paulo Dybala.

Det er ikke første gang, at Real Madrid viser interesse for argentineren, men der har ikke tidligere været officielle bud, sådan som der påstås at være nu. Der snakkes endvidere om, at de to klubber kan ende med at enes om en byttehandel, hvor Marcelo sendes til Torino med en check mod at sende Dybala den anden vej.

Real Madrid kan dog forvente konkurrence fra blandt andre Manchester City, som også meldes interesserede i Dybala.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 6 måneder siden #2 af Numeredoce
Øh... ja tak? Naturligvis ikke både for Marcelo OG 108 millioner euro. Men en mellemting ville jeg ikke klage over. Selvom jeg knuselsker Marcelo på mange områder, så synes jeg ikke han har vist niveau længe, og tvivler på han kommer tilbage til, da han var på toppen. Selv hvis han får bedre legekammerater til sommer.

Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)

7 år 6 måneder siden #3 af Kayed99
Dybala er bare bedst som en hængende angriber, så jeg ved ikke, hvor han skulle spille. Synes ikke, at han har speeden til at spille højrekant

7 år 6 måneder siden #4 af mortenj
Kilde?

7 år 6 måneder siden #5 af slb1995

mortenj skrev: Kilde?

Ifølge AS er det The Sun, der bringer rygtet: AS' artikel om rygtet
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved slb1995.

7 år 6 måneder siden #6 af BBB
Besvaret af BBB på emne Rygte: Real Madrid-bud på Dybala

slb1995 skrev:

mortenj skrev: Kilde?

Ifølge AS er det The Sun, der bringer rygtet: AS' artikel om rygtet

The Sun har gode kilder i Spanien, har jeg hørt. Og i Italien. De kunne aldrig drømme om at opdigte nyheder!

Leveret af Kunena Forum