Real Madrid vil bruge trekløver i forhandlinger
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Real Madrid er tilsyneladende færdige med at handle i januar måneds transfer-vindue, hvor man dog har hentet Brahim Díaz og afhændet Kiko Casilla.
I mens fortsætter planlægningen frem mod den kommende sæson, hvor man igen ikke planlægger at bruge mange penge, men alligevel har nogle markante navne i tankerne. Man meldes enig med Eder Militão, men derudover har man også tanker om Junior Firpo, Eden Hazard og Christian Eriksen.
Og de tre vil man forsøge at forhandle prisen ned på ved at tilbyde spillere som en del af handlen. I Junior Firpos tilfælde vil man forsøge at inkludere angriberen Raúl de Tomás, som i øjeblikket har stor succes som udlejet i Rayo Vallecano.
I forhold til Eden Hazard vil man lade Mateo Kovacic indgå som en del af handlen, mens Tottenham angiveligt bliver tilbudt James Rodríguez mod at lade Christian Eriksen gå den anden vej.
Real Madrid skal angiveligt allerede være i kontakt med de tre klubber om en aftale.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ift. Eriksen, så fornemmer jeg en smule skepsis herinde om hans kvaliteter.. Ja, danske Christian Eriksen er ikke nært så sexet som James Rodríguez eller Isco, men begge de to har ikke formået at bide sig fast hos os. James' forløb hos os, minder meget om det, som vi også har set i Bayern. Han er simplethen for ustabil, hvilket er trist, da jeg er vild med ham som spiller. I min optik gør klubben det rigtige, hvis man udnytter hans gode navn til at få yderligere reduceret prisen for Eriksen. Isco's situation kommer til afhænge af, hvem der er træner fra næste sæson.. personligt føler jeg, at han skal sælges. Kan aldrig se ham få udløst sit fulde potentiale og der er brug for nyt blod. Vi mister en spansk landsholdsspiler, men vi har masser af spanske juveler i form af Asensio, Ceballos og Brahim og måske snart Junior. Jeg tror Modric er færdig i klubben til sommer - i hvert fald som ubetinget starter. Jeg ser Eriksen som en formidabel erstatning. Godt nok besidder han ikke Lukita's eksplosivitet eller evne til at sætte sin direkte modstander, men vi står i en situation, hvor vi mangler mål på holdet og vi har ikke ligefrem udsigt til at hente en ny verdensklasse 9'er, så det handler om at skabe et hold, hvor der er flere kilder til mål. Eriksen byder ind med mål, assist og hans enorme kreativitet vil også blive en kæmpe gevinst. Hans fodboldhjerne er unik, han er virkelig god til at finde rum på banen, dygtig i presspilet, fantastisk løbepensum, er lige god med begge ben og kan slå hvilken som helst aflevering. Og så ville det også bare være fedt at se en dansker iført verdens smukkeste trøje!
Eriksen synes jeg måske er lidt lovlig hypet i England, men jeg må også indrømme at tanken om en dansker i Madrid kunne være frækt. Endda en god dansker og ikke et cirkus ala Gravesen. Vi finder nok ikke en bedre erstatning for Modric lige nu og han har kontraktudløb snart, så vi bør kunne få en god pris forhandlet for Christian.
Hazard er klasse, det er klart. Igen bør vi kunne få en fin pris og jeg synes han er en født Madrid-spiller.
Jeg kender ikke Junior må jeg indrømme. Vi skal have en stærk backup der kan konkurrere med Marcelo. Hakimi går simpelthen ikke. En højrebenet venstreback de næste ti år frem f.eks.? Nej vel. Reguilon ser jeg ikke meget lys i. Theo er en Lotto-kupon. Jeg siger ikke at Junior er løsningen, men jeg synes det virker fornuftigt til en fin pris.
Vi står dog stadig med det samme problem vi gør nu: Hvem skal score målene? Vi må håbe at Rodrygo og Vinicius finder noget frem, for det ser ud til at Benzema bliver for evigt og han scorer ikke mange basser.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024