Bale og Asensio tilbage i træning
De mange skader hos Real Madrid bliver færre og færre, og i går vendte Gareth Bale og Marco Asensio også tilbage til træningen med resten af holdet, og de kunne begge træne med uden problemer.
Waliseren fik sin skade mod Villarreal d. 3. januar, mens Asensio har været ude siden semifinalen i Klub-VM i december, og de er derfor begge gået glip af de mange kampe januar har budt på indtil videre.
Solari kan nu glædes over endnu flere muligheder at vælge imellem i den hvide offensiv, nu hvor Real Madrid snart står overfor Ajax i 1/8-finalen i Champions League.
Fredagens træning bød på restitutionstræning til de spillere der var i kamp mod Girona torsdag aften, mens Keylor Navas trænede alene.
Med hensyn til Keylor, ligner det at han kan være tilbage til returopgøret mod Girona i næste uge, men man vil ikke presse ham tilbage, og han kan ende med at vente med sit comeback til semifinalen, hvis Real Madrid ender med at gå videre.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Carva - Varane - Ramos - Reguilón
Modric - Case - Kroos
Asensio - Benz - Vini
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Forhåbentligt gør han, men Solari lader til at være en endnu større beundrer af Vazquez end Zidane var. Jeg har i hvert fald set langt mere til Vazquez på højrekanten på det seneste end jeg føler jeg har haft behov for.Ramos4 skrev: Bale går jo direkte ind og det ved I også godt.
doven skrev:
Forhåbentligt gør han, men Solari lader til at være en endnu større beundrer af Vazquez end Zidane var. Jeg har i hvert fald set langt mere til Vazquez på højrekanten på det seneste end jeg føler jeg har haft behov for.Ramos4 skrev: Bale går jo direkte ind og det ved I også godt.
Bale er minimalt bedre end Lucas på højrekanten. Til gengæld løber han ikke med hjem. Jeg ser det ikke som den store gevinst for at være ærlig.
Det er da også fint at have Bale's erfaring tilbage, men som så mange andre, så er han opgivet for mit vedkommende, og ser hellere Vinicius og Asensio få mere spilletid.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
El Siete skrev: Jeg ved ikke med jer andre, men jeg har stadig store forventninger til Asensio, selvom chancen ikke er blevet grebet i denne sæson, og det glæder mig at se ham tilbage. Jeg er slet ikke af den opfattelse at samtlige spillere skal slå igennem i start 20'erne, og hvis ikke, bare smides ud i kulden.
Det er da også fint at have Bale's erfaring tilbage, men som så mange andre, så er han opgivet for mit vedkommende, og ser hellere Vinicius og Asensio få mere spilletid.
Asensio har skuffet stort i år. Jeg havde i hvert fald store forventninger til ham, men dem har han indtil videre ikke indfriet. Nu må vi se, hvordan han reagerer, når han kommer tilbage fra sin skade. Når det er sagt, så foretrækker jeg klart, at man satser på Asensio over eksempelvis Bale og Isco. De to sidstnævnte er simpelthen bare fyld i Real Madrids system, og det mener jeg slet ikke, at Asensio er på samme måde.