Benzema: Det er dejligt at se Real Madrid spille sådan

7 år 6 måneder siden #1 af Jbner

Karim Benzema leverede en af sæsonens bedste præstationer, da han scorede to mål i 4-2 sejren over Espanyol i går aftes. Efter kampen var det en glad Benzema der mødte pressen i mixed zone.

- Det var en god kamp med meget intensitet, vi fik målene og spillede godt. Vi gik derud med et stort ønske om at vinde, og fortsætte vores gode form. Det er dejligt at se Real Madrid spille sådan.

- Holdet har forbedret sig på mange områder, tålmodigheden, vi taber ikke bolden... Sådan er fodbold, nogle gange går det godt, og andre gange går det ikke så godt. Vi skal beholde sulten, og vise at vi vil vinde mere end nogle andre i spillet.

Form:

- Jeg vil vise en hel række ting med min fodbold, og hjælpe mine holdkammerater med at vinde kampe. Jeg har været her i 10 år nu, jeg kender klubben, og jeg hjælper mine holdkammerater hvor jeg kan. Jeg har meget selvtillid i øjeblikket.

Smerte i fingeren:

- Jeg har et problem med min finger, og jeg har bandage på den, men jeg vil ikke have den opereret lige nu. Den er øm, men når jeg er på banen, koncentrerer jeg mig kun om fodbold. Jeg vil score, lave assists, og vinde hver kamp.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 6 måneder siden #2 af Real Madrid
Slet

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum