Ramos mangler at løfte Copa del Rey-trofæet
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Sergio Ramos har vundet det hele, men han mangler at løfte en enkelt pokal, nemlig Copa del Rey-trofæet.
Faktisk har turneringen kun bragt ham skuffelser siden han blev anfører. Først var det den famøse Cherychev-sag, som spændte ben for titel-drømmen og siden var det Copa-exit mod klubber som Celta og Leganés.
Vejen til succes ligger måske i at give Real Madrid-anføreren masser af spilletid i turneringen. I hvert fald spillede Ramos hele 5 Copa del Rey-kampe i den seneste triumf i 2014 og i denne sæson er han allerede noteret for 4 kampe.
Nu venter i første omgang to semifinale-opgør mod Barcelona og derefter forhåbentlig finalen på Estadio Benito Villamarín, måske mod en tidligere rival fra Sevilla-tiden, nemlig Betis.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Donmanuello
- Junior bruger
-
Donmanuello skrev: Jeg mindes nu ellers, at han har løftet CdR-pokalen. OG tabt den under bussen.
Han har ikke løftet pokalen som anfører, hvilket artiklen også refererer til :-)
Casillas var anfører i 2014, da Ramos rigtig nok tabte pokalen.
- Donmanuello
- Junior bruger
-
Der står ikke, at det er som anfører, at han mangler at løfte den.
Skulle måske stå:
“Sergio Ramos har vundet det hele, men han mangler som anfører at løfte en enkelt pokal, nemlig Copa del Rey-trofæet”.
Så ville jeg være enig med dig.
Donmanuello skrev: “Sergio Ramos har vundet det hele, men han mangler at løfte en enkelt pokal, nemlig Copa del Rey-trofæet”.
Der står ikke, at det er som anfører, at han mangler at løfte den.
Skulle måske stå:
“Sergio Ramos har vundet det hele, men han mangler som anfører at løfte en enkelt pokal, nemlig Copa del Rey-trofæet”.
Så ville jeg være enig med dig.
I forlængelse af første afsnit i artiklen kommer følgende sætning:
“Faktisk har turneringen kun bragt ham skuffelser, siden han blev anfører”.
Det mener jeg, er mere end blot er vink med en vognstang om, at han ikke har løftet trofæet som anfører ;-)
Daniel skrev:
Donmanuello skrev: Jeg mindes nu ellers, at han har løftet CdR-pokalen. OG tabt den under bussen.
Han har ikke løftet pokalen som anfører, hvilket artiklen også refererer til :-)
Det var vist i 2011, at Ramos kastede rundt med trofæet.
BBB skrev:
Daniel skrev:
Det var vist i 2011, at Ramos kastede rundt med trofæet.
Du har ret!