Cristiano Ronaldo mod nye mål

13 år 4 måneder siden #1 af Siempre Madrid

De engelske TV-stationer spurgte i tirsdags, om Cristiano Ronaldo kunne være på vej tilbage til Manchester, men den portugisiske verdensstjerne afveg elegant på spørgsmålet:

- Der er følelser, som man aldrig glemmer for den glæde, som de viste mig her, men jeg er glad for sejren, for det jeg ønsker mest af alt er at vinde og at Real Madrid nærmer sig CL-finalen skridt for skridt.

Men Cristiano Ronaldo står over for nye mål i nær fremtid, hvor han kan overhale Real Madrid-legenden og den måske bedste spiller i historien, Alfredo di Stéfano, på CL-topscorerlisten. Med målet på Old Trafford nåede Cristiano Ronaldo nemlig op på 47 scoringer og det er kun to færre end Di Stéfano.

At Cristiano Ronaldo har gennemgået en fænomenal modnings-proces i Real Madrid, ses af fordelingen af hans scoringer i Champions League. Her har han nemlig scoret 31 mål i 36 kampe, altså 0,86 mål pr. kamp, mens han i Manchester United kun scorede 16 mål i 58 kampe, hvilket kun giver et snit på 0,27 mål pr. kamp.

I sin tid i Real Madrid har han scoret 186 mål i 185 kampe og alene i denne sæson er det blevet til 40 scoringer i alle turneringer.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum