Amazon Prime Video med doku-serie om Sergio Ramos

7 år 5 måneder siden #1 af Administrationen

Amazon Prime Video har annonceret, at de vil producere en ny doku-serie på spansk om Sergio Ramos.

Den vil være klar her i 2019 og vil være til disposition på Prime Video i mere end 200 lande og her vil man i 8 afsnit på en halv times varighed få et indblik i Sergio Ramos´ liv på og uden for fodboldbanen og man vil komme helt tæt på hans familie, samt hans fodbold-liv i Real Madrid og på det spanske landshold.

Georgia Brown, som er direktør for Prime Originals i Europa siger om doku-serien:

- Vi er er utroligt glade for at få dette eksklusive projekt med Sergio Ramos til vores brugere på Amazon Prime og til tilhængerne af fodbold i hele verden. Det er et fantastisk produkt til at berige vores program-tilbud i Prime Video i Spanien. Vi er sikre på, at vores brugere vil elske at se Sergio i disse unikke og private øjeblikke på og uden for banen.

Også Sergio Ramos glæder sig:

- Jeg er glad for at kunne vise fodboldtilhængerne, hvad der er afgørende for at blive en professionel atlet og hvilket ansvar det er at bære anførerbindet i Real Madrid og på det spanske landshold, samtidig med at man har et normalt liv ved siden af. Jeg tror, at alle som er optaget af en profession kan føle lighedspunkter i denne serie og man kunne ikke have fået en bedre medspiller end Amazon Prime Video.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 5 måneder siden #2 af Ramos4
Ej hvor fedt! Amazon's serie om Man City var vildt gribende og godt produceret, så det lyder godt med Ramos.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 5 måneder siden #3 af Kimbo
Mega fedt, den glæder jeg mig allerede vildt meget til at se. Og perfekt valg af Ramos :)

Leveret af Kunena Forum