Isco og Marcelo for Dybala?

7 år 5 måneder siden #1 af Daniel

Don Balón erfarer, at klubberne er i dialog om en handel med de tre spillere.

Real Madrid skulle efter sigende være villige til at afhænde såvel Isco som Marcelo plus 20 millioner euro mod, at Juventus sender Paulo Dybala den anden vej. 

Det erfarer det spanske medie Don Balón.

Således påstår det spanske medie, at Real Madrid vurderer Dybala til at være den ideelle forstærkning til klubbens angreb.

Men det bliver ikke nemt at lande Dybala, da Juventus angiveligt ingen intentioner har om at lade sin argentinske angriber afhænde til en af sine europæiske rivaler.

Den 26-årige angriber er vurderet til små 120 millioner euro, men Real Madrid håber på at kunne få et afslag i prisen, hvis man altså inkluderer Isco og Marcelo i en eventuel handel. 

Juventus har længe været interesserede i de to Real Madrid-spillere, og Cristiano Ronaldo skulle da også selv have lagt et godt ord ind for især Marcelo, som han ønsker at blive genforenet med i den italienske storklub, hvilket også er grunden til, at Real Madrid efter sigende forsøger at lokke med ham og Isco, hvis fremtid hænger i en meget tynd tråd i den spanske hovedstad.

Don Balón er imidlertid ikke berømt for at være det mest troværdige medie på markedet, snarere det stik modsatte, men historien i sig selv er ganske interesant, da det ikke er utænkeligt, at Real Madrid kunne finde på at bruge såvel Isco som Marcelo i en handel eller to i sommerens transfervindue.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 5 måneder siden #2 af BBB
Besvaret af BBB på emne Isco og Marcelo for Dybala?
Så man skulle værdiansætte Marcelo og Isco til sølle 100 mio. euro tilsammen? :-D

7 år 5 måneder siden #3 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Isco og Marcelo for Dybala?

BBB skrev: Så man skulle værdiansætte Marcelo og Isco til sølle 100 mio. euro tilsammen? :-D

Marcelo og Isco er da ikke to potter pis værd ;)

7 år 5 måneder siden #4 af BBB
Besvaret af BBB på emne Isco og Marcelo for Dybala?

Real HWL skrev:

BBB skrev: Så man skulle værdiansætte Marcelo og Isco til sølle 100 mio. euro tilsammen? :-D

Marcelo og Isco er da ikke to potter pis værd ;)

Jeg tror, at du bliver snydt, når du køber potter med pis.

7 år 5 måneder siden #5 af nono
Besvaret af nono på emne Isco og Marcelo for Dybala?
Det er selvfølgelig en useriøs artikel. Dybala er iøvrigt decideret uinteressant.

Taktisk finder han, ligesom Isco og James, ikke sin naturlige plads i vores 4-3-3 og som spids tror jeg ikke at han kommer til at fungere.

Sportsligt mangler han også det sidste. Har svært ved at se kvantespringet i kvalitet ift., James, Isco, Asensio. Det er vidst mere et spørgsmål om form samt det at spille i en horribel Serie A hvor en del af holdene er på Superliga niveau. Morata og Higuain lignede også verdensklasse i serie A.....

Brahim Diaz er en yngre udgave af Dybala, så man kunne jo bare give ham chancen.

Med Hazard, Vini, Rodrygo og Asensio synes jeg der er kvalitet nok på de offensive fløje. Herudover er midtbanen på plads med Kroos, Modric, Ceballos og forhåbentlig Joao Felix. Nu bør den sportslige ledelse fokusere på at finde et rigtigt supplement til Benzema - en ny Falcao eller Cavani. Vi savner et monster oppe foran. Ikke en Dybala. Det ville være skønt hvis man kunne finde en ung spiller som ku stå i lære hos Benzema.
Sidste redigering: 7 år 5 måneder siden ved nono.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Chamartin

7 år 5 måneder siden #6 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Isco og Marcelo for Dybala?

nono skrev: Det er selvfølgelig en useriøs artikel. Dybala er iøvrigt decideret uinteressant.

Taktisk finder han, ligesom Isco og James, ikke sin naturlige plads i vores 4-3-3 og som spids tror jeg ikke at han kommer til at fungere.

Sportsligt mangler han også det sidste. Har svært ved at se kvantespringet i kvalitet ift., James, Isco, Asensio. Det er vidst mere et spørgsmål om form samt det at spille i en horribel Serie A hvor en del af holdene er på Superliga niveau. Morata og Higuain lignede også verdensklasse i serie A.....

Brahim Diaz er en yngre udgave af Dybala, så man kunne jo bare give ham chancen.

Med Hazard, Vini, Rodrygo og Asensio synes jeg der er kvalitet nok på de offensive fløje. Herudover er midtbanen på plads med Kroos, Modric, Ceballos og forhåbentlig Joao Felix. Nu bør den sportslige ledelse fokusere på at finde et rigtigt supplement til Benzema - en ny Falcao eller Cavani. Vi savner et monster oppe foran. Ikke en Dybala. Det ville være skønt hvis man kunne finde en ung spiller som ku stå i lære hos Benzema.

Der er bare ikke mange af den slags 9'ere på markedet længere. Spillere som Dybala, Jovic, Werner m.fl. (de angribere vi bliver meldt interesserede i) kan så meget mere end at score mål i boksen, men jeg er imidlertid enig i, at det ville klæde Real Madrids trup at have en 9'er, der har nogle andre karakteristika end Benzema. Ligesom Mariano. Muligvis bare bedre.

Harry Kane (25 år), Robert Lewandowski (30 år), Edinson Cavani (31 år) og Radamel Falcao (33 år) er vel de eneste topangribere - og så kan man diskutere, om sidstnævnte overhovedet hører i dén kategori længere - der er tilbage på markedet, der har de karakteristika, som du søger.

Maxi Gómez, Celta Vigo, kunne faktisk være et interessant bekendtskab. 22 år. 9 mål i 21 kampe + 5 assists. I fjor scorede han 19 kasser i 39 kampe + 5 assists. Han har i hvert fald imponeret mig i sin tid i spansk fodbold, og han kunne sagtens agere reserve for Benzema. Ellers skulle man have gået med Krzysztof Piatek i vinterens transfervindue, men dette fandt man desværre ikke nødvendigt.

7 år 5 måneder siden #7 af nono
Besvaret af nono på emne Isco og Marcelo for Dybala?
Helt enig Daniel - talentpoolen for nye, stærke boksspillere synes tynd ligesom der heller ikke er mange etablerede spillere der reelt set ville være interessante for Madrid.

Så meget desto større grund til, at være hurtige ved havelågen når den nye “Nistelrooy” løber rundt et sted. Det lader til at man gik glip af en stor mulighed med Piatek.

7 år 5 måneder siden #8 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Isco og Marcelo for Dybala?
Luka Jovic, der pt. er topscorer i Bundesligaen, synes jeg virker spændende. 21 år, på lån fra Benfica, og burde vel kunne erhverves af Frankfurt til en fornuftig pris, skulle de gøre brug af deres købsoption - som de nok gør.
Ellers havde jeg også sagt Piatek, der også kun røg for 35M.

Spørgsmålet er bare om de er bedre end Mariano lige nu, og om man burde satse på at få ham op i omdrejninger.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

7 år 5 måneder siden #9 af Real Madrid

El Siete skrev: Luka Jovic, der pt. er topscorer i Bundesligaen, synes jeg virker spændende. 21 år, på lån fra Benfica, og burde vel kunne erhverves af Frankfurt til en fornuftig pris, skulle de gøre brug af deres købsoption - som de nok gør.
Ellers havde jeg også sagt Piatek, der også kun røg for 35M.

Spørgsmålet er bare om de er bedre end Mariano lige nu, og om man burde satse på at få ham op i omdrejninger.

Jovic og Piatek virker bestemt spændende, men det skal heller ikke undervurderes, at Mariano scorede 21 mål og lavede 6 assist i hans debutsæson i Lyon. Han var helt oppe at lege med Falcao, Depay, Thauvin, Neymar ect. og jeg er sikker på, at han også vil bombe i både Serie A og Bundesligaen, hvis han finder en klub der vil satse på ham.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 7 år 5 måneder siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

7 år 5 måneder siden #10 af sodhi
Besvaret af sodhi på emne Isco og Marcelo for Dybala?

nono skrev: Med Hazard, Vini, Rodrygo og Asensio synes jeg der er kvalitet nok på de offensive fløje. Herudover er midtbanen på plads med Kroos, Modric, Ceballos og forhåbentlig Joao Felix. Nu bør den sportslige ledelse fokusere på at finde et rigtigt supplement til Benzema - en ny Falcao eller Cavani. Vi savner et monster oppe foran. Ikke en Dybala. Det ville være skønt hvis man kunne finde en ung spiller som ku stå i lære hos Benzema.

Meget enig. Hvad synes forummet om Icardi? Jeg forstår, at han (eller: særligt hans kone) har haft nogle uheldige udtalelser, men som spiller og erstatning/supplement til Benz?

7 år 4 måneder siden #11 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Isco og Marcelo for Dybala?
Jeg synes vi skal fokusere på at køre en opstilling ind. 4-3-3 har ingen naturlig plads til Dybala. Eller Isco for den sags skyld. Vi skal gå efter at have nogle hurtige driblestærke fløje ala Vinicius, Hazard, Mbappe, Neymar. Vasquez og Asensio som backups.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

Leveret af Kunena Forum