Simeones pressechef ønsker Carvajal død

7 år 5 måneder siden #1 af Administrationen

Gårsdagens lille Twitter-krig mellem Atlético Madrid og Dani Carvajal har fået et beklageligt efterspil, da det er kommet frem, at Diego Simeones pressechef, José Luis Pasqués, ønsker Real Madrid-backen død.

Efter kampen følte Atlético Madrid sig kaldet til at slå fast, at de fortsat er den mindre klub i den spanske hovedstad, da de kommenterede Casemiros fald, der førte til et straffe, med følgende tweet:

- Oscar-aftenen lægger stærkt fra land. En film? Atlético-fans, hvilken film foretrækker I?

Den var Dani Carvajal hurtig til at svare på:

- Jeg anbefaler jer ” Corazón de la Décima” (Hjertet i nr. 10, red.) og ”Undécima” (Nr. 11, red.). Jeg har dem selv på DVD.

Og så går det som det ofte går i disse tweets, at man ikke får stoppet i tide. I hvert fald lagde Revenge dette tweet op, som blev liket af José Luis Pasqués:

- Jeg har søgt efter dokumentarer ud fra ordet ”Hjerte” og har fundet disse (hvorefter der oplistes avis-artikler om Carvajals hjerteproblemer, som i en periode holdt ham ude af spillet, red.). Jeg regner med, at hovedpersonen ikke er i live i anden sæson.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 5 måneder siden #2 af Vinícius
Jeg ved ikke, om en sådan udtalelse er helt efter bogen for personen, der har postet det. Der findes et retssystem, men der findes også fanatiske fans. Afhængig af den konkrete ordlyd er en sådan udtalelse meget farlig. Jeg håber ikke, at "Revenge" har offentlig adresse.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 7 år 5 måneder siden ved Vinícius.

7 år 5 måneder siden #3 af BBB
Jeg ved godt, at det er slemt i den virkelige verden, men i fodboldverdenen burde det så ikke være tilladt at gå hårdt til den på Twitter? At gå efter en hjertesygdom er lige en tand for meget for mig*, men jeg har intet imod at Atletico's twitter konto linker til videoen - og specielt ikke på aftenen for Oscar uddelingen.

Hvis fejden var startet et halt tweet tidligere, så ville det have været en OK aften for mig.

*Hvis jeg havde en hjertesygdom, så måtte min lokalrival godt drille mig med den, men personligt havde jeg ikke gjort det.

7 år 5 måneder siden #4 af Fondo_Sur
Det siger vel meget om, hvor hårdt vedkommende tog denne spydige kommentar fra Carvajal.... at man sådan regner en med en hjertesygdom for død næste år. De er vilde de bastardos. At slå dem ud af turnering fire gange ud af fire mulige (heraf selvfølgeligt inkluderet de to finaler) er egenligt også vildt at tænke på.

Grande Dani.

Leveret af Kunena Forum