Bale på vej med brud med truppen
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
”Hvad bilder han sig ind, den flab”.
Det er nogenlunde holdningen i spansk presse dagen derpå, hvor man skulle opleve en fornærmet Gareth Bale vifte Lucas Vázquez væk efter sin straffesparks-scoring.
I Spanien bliver det betragtet som om, at waliseren er på vej til et brud med sine holdkammerater, for det kommer efter en uge, hvor Courtois og Marcelo i to forskellige interviews antydede, at Bale ikke var ordentligt integreret på holdet og at han havde andre hobbies, som fyldte lige så meget.
Eksempelvis fortalte Courtois, at man kalder Bale for golfspilleren i truppen, grundet hans store lidenskab for denne sportsgren. Og op til kampen i går kunne man da også se Gareth Bale gå fra spillerbussen til omklædningsrummet med blikket stift rettet mod sin telefon, mens han så….ja, rigtigt gættet: Golf.
Og Real Madrids viceanfører, Marcelo, kunne ligeledes fortælle, at Bale kun snakker engelsk og kun kan kommunikere med sine holdkammerater via tegnsprog og fagter med armene. Betænkeligt, i betragtning af at han kom til klubben i 2013.
Da klubbens spillere for nylig spiste middag sammen, var Bale fraværende med begrundelsen, at han går i seng ved 23-tiden.
I går brød det hele sammen for waliseren, da han igen måtte se sig overhalet af Vinícius og Lucas Vázquez i startopstillingen og endda måtte erkende, at selv Fede Valverde står før ham på holdkortet, da uruguayaneren blev indskiftet som den første i kampen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Haha, hvor er det sørgeligt. Han kommunikerer via tegnsprog og går mere op i golf end i holdet. Vor herre bevares.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 skrev: "Og Real Madrids viceanfører, Marcelo, kunne ligeledes fortælle, at Bale kun snakker engelsk og kun kan kommunikere med sine holdkammerater via tegnsprog og fagter med armene."
Haha, hvor er det sørgeligt. Han kommunikerer via tegnsprog og går mere op i golf end i holdet. Vor herre bevares.
Samtidig kunne jeg godt forestille mig at de spanske og brasilianske spillere er gode til at danne kliker, hvor det måske er svært for en reserveret nordboer at komme ind i. Det kunne være interessant at høre den anden side af sagen, for lige nu er der jo kun een side af det.
Det virker dog mærkværdigt det hele og nærmest som om Courtois allerede er bedre integreret end Bale.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
El Siete skrev:
Ramos4 skrev: "Og Real Madrids viceanfører, Marcelo, kunne ligeledes fortælle, at Bale kun snakker engelsk og kun kan kommunikere med sine holdkammerater via tegnsprog og fagter med armene."
Samtidig kunne jeg godt forestille mig at de spanske og brasilianske spillere er gode til at danne kliker, hvor det måske er svært for en reserveret nordboer at komme ind i. Det kunne være interessant at høre den anden side af sagen, for lige nu er der jo kun een side af det.
Det virker dog mærkværdigt det hele og nærmest som om Courtois allerede er bedre integreret end Bale.
Sid Lowe diskuterer det i den nyeste episode af TSFP.
BBB skrev:
El Siete skrev:
Sid Lowe diskuterer det i den nyeste episode af TSFP.
Super, det må jeg lige høre.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
El Siete skrev:
Det er rigtigt. Jeg tror også det kan være svært at falde til i et fremmed miljø.
Ronaldo holdt sig jo fx altid alene hos sig selv, men kunne jo interagere med truppen og endda være indpisker.
Jeg så lige en video fra omklædningsrummet af vores 11. CL triumf. Det er altså vildt at se. Der bliver snakket på kryds og tværs, folk kommer med input og gejst - alt sammen på spansk. Og så sidder Bale hemt for sig selv ved sit skab mens alle andre står op. Kun til allersidst kommer han ind i cirklen og lægger armene om de andre til kampråbet. Der står han altså BAGVED fysioerne og er slet ikke i kontakt med de andre spillere noget af tiden.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024