Ramón Calderón: Der er 90% chance for, at Mourinho bliver træner

7 år 5 måneder siden #1 af Administrationen

Santiago Solari fik ved sin ansættelse som førsteholdstræner en kontrakt frem til 2021.

Ingen har nogensinde troet på, at argentineren ville komme til at blive kontraktperioden ud og allerede nu er der spekulationer i gang om, at han er færdig til sommer.

Og ifølge tidligere Real Madrid-præsident, Ramón Calderón, er der rigtig store chancer for, at det bliver til et gensyn med José Mourinho. I et interview siger Calderón:

- Jeg regner det for sikkert, at det bliver José Mourinho……..OK, man kan aldrig være sikker på noget, men jeg ved at det har været forsøgt….Præsidenten (Florentino Pérez, red.) forsøgte for nogle måneder siden. Mourinho er den eneste træner, han har respekt for. Han har altid ment, at den bedste træner ville være en, som viste vejen, men da det ikke var muligt, valgte han en, som han ikke har tillid til. Men han mener, at Mourinho har autoritet over for spillerne, over for pressen og alle de steder, hvor han vil komme til at optræde. Der er ikke noget, der er sikkert, men der er 90% chance og jeg er sikker på, at han kommer til den kommende sæson. Om han accepterer tilbuddet? Det tror jeg. Det er ikke let at sige nej til Real Madrid. Han havde det godt her. Han havde stor opbakning. Han havde problemer, men det har han haft alle steder, men jeg insisterer på, at han får en præsident, der bakker ham op til det sidste.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 5 måneder siden #2 af Bismo
Katastrofe! Perez skal bare ud nu, hvis det her er hans bedste bud på en træner!
Sidste redigering: 7 år 5 måneder siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

7 år 5 måneder siden #3 af Matamoro
Der er 90 % chance for at Ramon Calderon ikke ved hvad han taler om
Følgende bruger(e) sagde tak: nono, BBB, andreashn, Ramos4

7 år 4 måneder siden #4 af Raul7-2880
Før Mourinho var vi i CHL en pinlig klub, som ingen regnede med, da vi alligevel blev slået ud 1/16 finalerne til hold som Lyon.

Men hvilke alternativer foretrækkes herinde? Foretrækker Poch men tror han bliver alt for svær/dyr at hente - samtidige har jeg en fornemmelse om, at han simpelthen er overvurderet. Kig på hans “titler” indtil videre.

7 år 4 måneder siden #5 af PMO

Raul7-2880 skrev: Før Mourinho var vi i CHL en pinlig klub, som ingen regnede med, da vi alligevel blev slået ud 1/16 finalerne til hold som Lyon.

Men hvilke alternativer foretrækkes herinde? Foretrækker Poch men tror han bliver alt for svær/dyr at hente - samtidige har jeg en fornemmelse om, at han simpelthen er overvurderet. Kig på hans “titler” indtil videre.

Hvis der er ét ord som passer godt på Mourinhos tid i RM er det pinlig. Hold op hvor han den mand lidt klasse og format.

7 år 4 måneder siden #6 af Lukita
Hvis Mourinho bliver genansat som træner, så er det tæt på at jeg boykotter klubben, så længe han er træner. Han var en af de store grunde til at bl.a El Clásico blev trukket ned på et niveau, som vist ikke er set mere pinligt i fodboldhistorien. Han lægger sig ud med samtlige i spillertruppen, staben eller klubben som prøver at vise den mindste smule autoritet, og give ham modspil. Han efterlod klubben i kaos, hvilket han har gjort i nærmest samtlige af hans klubber. Han er dybt ødelæggende for spillernes moral, og en genansættelse af ham vil bare være en konklusion af at Pérez er en komplet idiot.

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.

7 år 4 måneder siden #7 af Lars1991
Ja og han er vist også fan af Bale, så det ville nok sige Bale fortsætter. Det er grund nok alene til ikke at vil have ham som træner.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
7 år 4 måneder siden #8 af Madridista02
En forfærdelig mand.. Græder hvis han bliver træner.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, andreashn

Leveret af Kunena Forum