Undren over Solaris dispositioner
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Real Madrids spillere er ikke kun ramt af de to nederlag til Barcelona inden for 72 timer.
Ifølge spansk presse stiller flere spillere sig også undrende over for, hvorfor Gareth Bale fik lov til at starte inde i LaLiga-kampen i weekenden, når hans præstationer på det seneste på ingen måde har inviteret til det.
Man hæfter sig ved at forholdet mellem Bale og den øvrige spillertrup bliver mere og mere distanceret og det vækker undren, at han fik lov til at starte inde før Lucas Vázquez og Marco Asensio.
Stemningen mod Bale er da også alt andet end venligtsindet i øjeblikket og waliseren måtte forlade banen til en voldsom pibekoncert.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Men ellers er jeg da skide enig i den undren. Det virker sgu besynderligt.
Jeg er her stadig XOXO
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Det kunne være lidt sjovt, at få be- eller afkræftet, hvorvidt vores angrebsspil kunne have været lidt mere kvalificeret end hvad det var.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Kimbo skrev: Har også lige læst at Bale skred direkte hjem efter at han blev skiftet ud, mens kampen stadig var igang.
Læste netop det samme, det er jo fuldstændig vanvittigt hvis han under en El Clasico bare er taget hjem. Så er det altså ud på røv og albuer.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
El Siete skrev:
Kimbo skrev: Har også lige læst at Bale skred direkte hjem efter at han blev skiftet ud, mens kampen stadig var igang.
Læste netop det samme, det er jo fuldstændig vanvittigt hvis han under en El Clasico bare er taget hjem. Så er det altså ud på røv og albuer.
Han er til grin.
Steen skrev: Hvad sker der i øvrigt med ham dersens Brahim Diaz, som man betalte 134 millioner for, i stedet for at hente ham gratis et halvt år efter? Fuldstændig ligegyldig transfer. 130 millioner lige ud ad vinduet.
Det minder i øvrigt om Barca og Prince. Nu ved jeg ikke hvor meget de har købt/lejet ham for. Men han er kun blevet brugt i 2 kampe tror jeg, siden han kom.
Han skulle sikkert også hjem og sove. Kl. var også ca. 22 :-)