Real Madrid vil betale 70 mill. € for Bale
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Der er præsidentvalg i Real Madrid til sommer og selv om Florentino Pérez genvælges uden modkandidater, er det meget sandsynligt at det bliver krydret med et par markante indkøb.
Ifølge engelske Mirror er Gareth Bale det helt store transfer-mål og Real Madrid skal angiveligt være klar til at betale intet mindre end 70 mill. € for den lynhurtige waliser, som imponerer i engelsk fodbold for Tottenham i øjeblikket.
Det menes, at Real Madrid har forberedt en kontrakt til ham af fem års varighed og med en årsløn på 11 mill. €, men også andre klubber meldes interesserede, heriblandt de engelske klubber Chelsea og Manchester City, men også Bayern München og Barcelona har vist interesse.
Real Madrids samarbejde med Tottenham betyder dog, at man har forkøbsret på London-klubbens spillere og derfor menes det, at Real Madrid har en afgørende fordel i jagten på Gareth Bale.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Se nu andre veje, Perez!
www.caughtoffside.com/2013/03/09/real-ma...-winger-gareth-bale/
Det er jo helt latterligt.:)
Jeg er her stadig XOXO
Men det vil vel ikke være første gang vi har en halv milliard siddende på bænken...
Prisen er for høj i forhold til hvad han kan bidrage til truppen.....-men ingen tvivl om han er verdensklasse for tiden.
Hvem har ellers råd til sådan en mand ?
Man.Utd er min personlige favorit til at signe ham. Tror han vil kunne falde godt ind i deres spillestil.
Man.City kan jo købe alt.
Chelsea tror jeg ikke på, de betalte en pæn sum for Hazard til den plads og han har spillet ok.
Arsenal byder ikke de beløb på spillere, og tror heller ikke Bale gider spille der.
Bayern har Ribery, men kunne være en mulighed.
PSG ved man jo aldrig hvor man har. Men en mulighed.
Barca kunne jeg ikke forstille mig med Bale på holdet, han passer i min verden slet ikke ind i deres spil.
Madrid tjaaaa, hvem ved......
Rusland/Ukraine udelukket !!!
Andre bud ?
Den er jo lige til sjov og spas :D
Det eneste dummere end sådan en handel, er hvis man smider Modric oven i. Heldigvis, så vil en handel være stik modsat af, hvad han tidligere har sagt, så lad os håbe Real Madrid kun bliver nævnt, for og presse prisen op, eller bare løse rygter.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Jeg gik fra og være den største Pro-Perez, til og være en af hans største skeptikere. Men jeg lader tvivlen komme ham til gode.
Det eneste dummere end sådan en handel, er hvis man smider Modric oven i. Heldigvis, så vil en handel være stik modsat af, hvad han tidligere har sagt, så lad os håbe Real Madrid kun bliver nævnt, for og presse prisen op, eller bare løse rygter.
Ja det er fuldstændig tåbeligt. Modric skal ingen vegne, så vidt jeg husker så var Hotspur og Modric ikke ligefrem "perlevenner" da hans skifte til Real var I støbeskeen.
Så jeg tvivler på at Modric på nogen som helst måde kunne have interesse i at skifte tilbage.
I så fald at det bliver en realitet så tror jeg at Real har skudt sig selv i foden, for godt nok får man så Bale som uden al tvivl er et gudsbenådet talent "en mini Ronaldo", men man mister så en næsten lige så stor stjerne (jeg trorModric blomstrer til næste sæson) IMO.
Jeg er her stadig XOXO