Vildt rygte: Pérez har kontaktet Zidane
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge det spanske program Jugones kan Santiago Solari være en færdig mand i Real Madrid inden søndagens opgør mod Valladolid.
Florentino Pérez jagter angiveligt hans afløser allerede nu og han skal angiveligt have kontaktet Zinedine Zidane for at bede ham om at komme tilbage, hvilket han har afvist på nuværende tidspunkt. Til gengæld skal han have givet tilsagn om at vende tilbage til den kommende sæson.
Her vil han tilsyneladende få fuld indflydelse på, hvordan truppen skal se ud til den kommende sæson.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Er Benzema fredet?
Hvem ryger ud over Bale?
Der er dog også et eller andet mytisk ved hans personlighed og rettidige omhu, som risikerer at blive lidt blakket, hvis han kommer tilbage, og fejler. Han stoppede sin karriere da han i mine var øjne verdens klart bedste, og lige havde båret Frankrig ene mand til VM-finalen som nærmest spillende træner. Og hans mic-drop på trænerkarrieren, fra en middelmådig B-holds-træner til CL-hattrick og ligatitel på 2,5 år, og så er er arbejdet gjort, det er helt uhørt og legendarisk.
For mit vedkommende bliver det et kæmpe nej til Conte, men jeg er mere åben over for Allegri. Han har opnået meget i Juve, men er du vimmer, hvor spiller Juve noget forfærdeligt fodbold. Det er helt ulideligt at se dem spille i denne sæson. Selv mod bundhold har de svært ved at strikke ét velspillet angreb sammen. Dette på trods af, at de har spillere som Pjanic, Douglas Costa, Dybala, Alex Sandro, CR7, etc. Det samme kan man sige om Mou, men han ved hvad det kræves, grundet hans tidligere oplevelse her.
Det kan gå helt galt, men jeg er ikke så stor modstander af Mou.