Vildt rygte: Pérez har kontaktet Zidane

7 år 4 måneder siden #1 af Administrationen

Ifølge det spanske program Jugones kan Santiago Solari være en færdig mand i Real Madrid inden søndagens opgør mod Valladolid.

Florentino Pérez jagter angiveligt hans afløser allerede nu og han skal angiveligt have kontaktet Zinedine Zidane for at bede ham om at komme tilbage, hvilket han har afvist på nuværende tidspunkt. Til gengæld skal han have givet tilsagn om at vende tilbage til den kommende sæson.

Her vil han tilsyneladende få fuld indflydelse på, hvordan truppen skal se ud til den kommende sæson.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #2 af Ramos4
Lad være med at tease med den slags!

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 4 måneder siden #3 af nono
Hvis det lyder for godt til at være sandt....

7 år 4 måneder siden #4 af asp3200
Ahh mon dog, gå aldrig tilbage til en fuser zidane

7 år 4 måneder siden #5 af BBB
Hvem ville Zidane købe? Altså udover Hazard?

Er Benzema fredet?

Hvem ryger ud over Bale?

7 år 4 måneder siden #6 af JesperA
Benzema, Casemiro og Isco er fredede. Det kan godt være taktikken til tider er lidt random, men Zidane kommer aldrig til at tabe omklædningsrummet eller fansene på samme måde som andre managers, dertil er der (med rette!) for stor respekt og idolisering af ham.

Der er dog også et eller andet mytisk ved hans personlighed og rettidige omhu, som risikerer at blive lidt blakket, hvis han kommer tilbage, og fejler. Han stoppede sin karriere da han i mine var øjne verdens klart bedste, og lige havde båret Frankrig ene mand til VM-finalen som nærmest spillende træner. Og hans mic-drop på trænerkarrieren, fra en middelmådig B-holds-træner til CL-hattrick og ligatitel på 2,5 år, og så er er arbejdet gjort, det er helt uhørt og legendarisk.
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved JesperA.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, ElMadrid

7 år 4 måneder siden #7 af Steen
Det passer selvfølgelig ikke. Det er til gengæld så godt som sikkert, at det bliver Mourinho. Jeg er - selvom jeg aldrig nogensinde havde troet, at jeg skulle sige det - ikke afvisende over for den idé, hvis Pochettino ikke kan hentes. Jeg stoler ikke meget mere på Allegri eller Conte, end jeg ville gøre på Mourinho. Alle tre spiller defensivt fodbold, men modsat de to andre, så har Perez respekt for Mou, og så kender Mou klubben og spansk fodbold. Det skal vi ikke glemme.
For mit vedkommende bliver det et kæmpe nej til Conte, men jeg er mere åben over for Allegri. Han har opnået meget i Juve, men er du vimmer, hvor spiller Juve noget forfærdeligt fodbold. Det er helt ulideligt at se dem spille i denne sæson. Selv mod bundhold har de svært ved at strikke ét velspillet angreb sammen. Dette på trods af, at de har spillere som Pjanic, Douglas Costa, Dybala, Alex Sandro, CR7, etc. Det samme kan man sige om Mou, men han ved hvad det kræves, grundet hans tidligere oplevelse her.

Det kan gå helt galt, men jeg er ikke så stor modstander af Mou.
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Daniel

Leveret af Kunena Forum