Ramos til spillertrup: Nu skal vi stå sammen

7 år 4 måneder siden #1 af Administrationen

Ifølge flere spanske medier samlede Sergio Ramos i går spillertruppen til en snak i Ciudad Valdebebas.

Det skete før træningen og mødet var uden deltagelse af trænerstaben og Sergio Ramos´ henstilling var klar: Nu skal truppen stå sammen og i det mindste sikre sig andenpladsen i stillingen.

Undervejs i samtalen gjorde Sergio Ramos klart, at man må stå sammen som spillertrup og lade personlige forhold til træneren glide i baggrunden og det var naturligvis en direkte henvisning til Isco, som forlod spillertruppen, da det gik op for ham at han var vraget til kampen og dermed endnu en gang udstillede, at han føler sig højt hævet og spillertrup og klub.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #2 af Dios
Hvaså Jesper. Du får da rigtig hygget omkring Isco med de mange dejlige nyheder du skriver :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved Dios.

7 år 4 måneder siden #3 af Administrationen

Dios skrev: Hvaså Jesper. Du får da rigtig hygget omkring Isco med de mange dejlige nyheder du skriver :D

Nej, det er bestemt ikke hyggeligt. Omvendt er nogen også nødt til at skrive sandheden om en spiller, der forhåbentlig snart er fortid./Jesper.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Jonas

7 år 4 måneder siden #4 af Zyconith
Hvor må det være komisk, at stå i det omklædningsrum med Ramos, der som anfører føler sig kaldet til at skulle give andre en opsang...
Shit jeg savner Pepe og Casillas. I det mindste kunne de holde ham i ørene...

Isco skal selvfølgelig bare stikke piben ind og stramme ballerne. Lige så stor fan jeg var af ham i Malaga, ligeså stor en skuffelse har han været i Real Madrid, især efter at han har påtaget sig sine primadonna nykker, efter nogle få gode præstationer på landsholdet og et par gode måneder i et forår for flere år tilbage.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved Zyconith.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

7 år 4 måneder siden #5 af Matamoro
Sergio Ramos er en sand leder og er selvfølgelig det fundament som genopbygningen af Real Madrid skal ske på.

7 år 4 måneder siden #6 af Zyconith

Matamoro skrev: Sergio Ramos er en sand leder og er selvfølgelig det fundament som genopbygningen af Real Madrid skal ske på.

Ja, okay, mr. Jeg-giver-en-øl-til-samtlige-brugere-på-det-her-site-hvis-Mourinho-bliver-træner-i-Real-Madrid-igen, troværdighed har du jo nok af...

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

7 år 4 måneder siden #7 af mohbar

Administrationen skrev:

Ifølge flere spanske medier samlede Sergio Ramos i går spillertruppen til en snak i Ciudad Valdebebas.

Det skete før træningen og mødet var uden deltagelse af trænerstaben og Sergio Ramos´ henstilling var klar: Nu skal truppen stå sammen og i det mindste sikre sig andenpladsen i stillingen.

Undervejs i samtalen gjorde Sergio Ramos klart, at man må stå sammen som spillertrup og lade personlige forhold til træneren glide i baggrunden og det var naturligvis en direkte henvisning til Isco, som forlod spillertruppen, da det gik op for ham at han var vraget til kampen og dermed endnu en gang udstillede, at han føler sig højt hævet og spillertrup og klub.

Ok, det bliver fedt at se hvor meget gas og dB vores anfører gav den overfor resten af spillerne.... foran kamerafolkene fra Amazon... Glæder mig til at se dokumentaren ;-/
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved mohbar.

7 år 4 måneder siden #8 af Dios

Administrationen skrev:

Dios skrev: Hvaså Jesper. Du får da rigtig hygget omkring Isco med de mange dejlige nyheder du skriver :D

Nej, det er bestemt ikke hyggeligt. Omvendt er nogen også nødt til at skrive sandheden om en spiller, der forhåbentlig snart er fortid./Jesper.

Nu handler det ikke specifikt om Isco, men en mere generel holdning omkring spillernes opførsel. Jeg forstår godt Isco's opførsel, om end jeg/vi sikkert kun kender 5% af sandheden. Jeg deler ikke holdningen, at spillerne bare skal rette ind, fordi det er Real Madrid. Ingen spillere er uundværlige, og ingen er over klubben. Balancen er svær, men spillerne og klubben har et omdømme at passe, og uden hinanden er de ingenting.

Hvad er det Isco har gjort så forfærdeligt galt siden, at han ikke må spille under Solari? Nu ved jeg ikke om jeg har overset noget, men hvad er det der gør, at Isco ikke spiller kontra Bale, som vel også har gjort meget af det samme denne sæson. Var det virkelig det, at Isco ikke ville hilse på Solari til at starte med? Eller han likede et negativt indlæg om Solari på Twitter, og lagde et billede op af ham selv i form efter Solari kritiserede hans form?

Nu kender jeg jo din holdning omkring diverse spillere, som ikke bare vil indordne sig og "gamble" med sin karriere, fordi der er en præsident uden forstand på fodbold, som har behov for at lege med.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Leveret af Kunena Forum