Italiensk presse: Juventus lurer på Ramos
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Det er næsten så sikkert som Amen i kirken, at er der antydning af en utilfreds Real Madrid-spiller, så rygtes Juventus også interesseret.
Således også med Sergio Ramos, som i denne uge havde et skænderi med Florentino Pérez foran hele spillertruppen. De to mødtes dog igen senere og fik snakket ud om tingene i god ro og orden, men det stopper ikke Calciomercato i at bringe historien om, at Den Gamle Dame ønsker Real Madrid-forsvareren til den kommende sæson.
Det italienske medie nævner samtidig, at José Mourinhos mulige tilbagevenden til Real Madrid blot er en forstærkende faktor for Sergio Ramos til at søge nye græsgange og blive genforenet med Cristiano Ronaldo.
Juventus er i denne sæson blevet sat i forbindelse med flere Real Madrid-spillere, heriblandt Marcelo og Isco.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 skrev: Så har Juventus vist også været sat i forbindelse med samtlige af vores spillere, og senest Guardiola også. Hold da op.
Det ville være poetisk hvis Guardiola basically kom til at træne det Real-hold han gennem årene har brugt så meget tid på at tale ned :D
Han bliver ikke Ronaldo-billig.
De Ligt ind og Ramos ud.
PMO skrev: Sælg. Ingen fremtid i manden. Virker ikke til at udvikle sit spil i takt med at han bliver ældre. Generelt træt af hans “jeg tænker meget, meget kortsigtet” attitude.
De Ligt ind og Ramos ud.
Der er bare så mange ting ved manden, som gør, at diskussionen skal være noget mere nuanceret end "han udvikler ikke sit spil". Han har været på så højt et niveau i så mange år. Jeg tvivler på, at du uden videre kan erstatte ham med en spiller fra den hollandske række.
Hurtig, stærk, boldspillende (både kort og lang), flot, hovedspil (og højde). Så kan det godt være, at han ikke kan trække en offside som en italiener, og at han mister hovedet, men jeg vil stadig have svært ved at give ham op. Han har for meget x-faktor til bare at give ham op. Så tager jeg de to røde kort og fem scoringer per sæson med.
BBB skrev:
PMO skrev: Sælg. Ingen fremtid i manden. Virker ikke til at udvikle sit spil i takt med at han bliver ældre. Generelt træt af hans “jeg tænker meget, meget kortsigtet” attitude.
De Ligt ind og Ramos ud.
Der er bare så mange ting ved manden, som gør, at diskussionen skal være noget mere nuanceret end "han udvikler ikke sit spil". Han har været på så højt et niveau i så mange år. Jeg tvivler på, at du uden videre kan erstatte ham med en spiller fra den hollandske række.
Hurtig, stærk, boldspillende (både kort og lang), flot, hovedspil (og højde). Så kan det godt være, at han ikke kan trække en offside som en italiener, og at han mister hovedet, men jeg vil stadig have svært ved at give ham op. Han har for meget x-faktor til bare at give ham op. Så tager jeg de to røde kort og fem scoringer per sæson med.
Han mangler bare så meget klasse, ikke kun i sit tiltider idiotiske spil, men også personligt. Manden virker til at være dummere end hvad der er tilladt. At han er kaptajn på “verdens bedste hold” er en trist. Men fair at der er delte meninger om ham.
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Rendering Error in layout Message/Item: KunenaBbcodeLibrary::DoInstagram(): Argument #1 ($bbcode) must be of type Nbbc\BBCode, string given, called in /var/www/madridista.dk/public_html/libraries/kunena/bbcode/bbcode.php on line 193. Please enable debug mode for more information.
Rendering Error in layout Message/Item: KunenaBbcodeLibrary::DoInstagram(): Argument #1 ($bbcode) must be of type Nbbc\BBCode, string given, called in /var/www/madridista.dk/public_html/libraries/kunena/bbcode/bbcode.php on line 193. Please enable debug mode for more information.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Jeg ved godt, at denne sæson har været rædselsfuld og man derfor kan blive blindet, så man ikke ser klart, men Varane har været 1000 gange dårligere end Ramos.
Samtidig har Nacho slet ikke været den sikre reserve som man har set tidligere.
Ramos er stadigvæk blandt de allerbedste forsvarsspillere. Jeg synes også han udfylder sin rolle som Kaptain til UG.
Jeg tager også gerne de 2-3 røde kort pr. sæson for at beholde ham på holdet.
Jeg synes han har udviklet sig til en større anfør/legende end Hierro og Casillias, og på højde med Raul, selvom de er vidt forskellige typer.