Nacho: Svært forhold til Solari

7 år 4 måneder siden #1 af Daniel

Ifølge Marca har Santiago Solari til træning før Valladolid-kampen leveret en opsang til flere af spillerne i truppen. Det så dog ikke ud til at have haft en positiv effekt i kampen, hvor Real Madrid fra start så ud til at de skulle spille én af sæsonens værste kampe. Og det siger ikke så lidt i sæsonen 2018/2019.

Efter kampen indrømmede Real Madrid-forsvareren Nacho da også, at forholdet til Solari er svært:

- Forholdet til træneren er vanskeligt, fordi tingene ikke kører. Men vi er med ham til døden, lød det.

Real Madrid kunne dog have været bagud med 3-0 tidligt i første halvleg, da Valladolid havde brændt et straffespark og fået to mål annulleret ved VAR-beslutninger - noget som Nacho også bed mærke i:

- Vi var heldige med VAR i dag. Vi reagerede godt, og anden halvleg var vores.

Da han blev spurgt til om det var en lettelse at snuppe alle tre point efter den svære start, sagde han det alle madridistas tænker:

- Jeg synes ikke sejren dæmper det vi har været igennem, sagde han med henvisning til de seneste 10 dages elendighed.

- Vi ville gerne gå på ferie med et trofæ.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #2 af Zyconith
Nu har jeg ikke hørt interviewet, så jeg kender ikke ordlyden af Nachos udtalelser, men hvad fuck er det for noget at sige?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum