The Telegraph: Real Madrid tager første skridt i kampen om Hazard

7 år 4 måneder siden #1 af Daniel

Det er ingen hemmelighed, at Chelseas Eden Hazard er stor fan af Zinedine Zidane. Belgieren har tidligere beskrevet Zidane som sit idol, og har udtrykt stor beundring af ham, både som spiller og som træner. Tidligere har Eden Hazard endda udtalt:

- Jeg ved ikke, hvad der sker i fremtiden. Men det ville helt sikkert være en drøm at spille for Zidane.

Den nyudnævnte Real Madrid-træner har da også udtalt sig i særdeles positive vendinger om den 28-årige offensivspiller, som han ved flere lejligheder har anbefalet til klubben. Tilbage i 2015 sagde Zidane således:

- Efter Messi og Ronaldo er Hazard min yndlingsspiller. Jeg elsker at se ham spille, fordi han er en spiller, der skaber ting, og det er ofte spektakulært at se ham spille.

Og nu erfarer det engelske medie The Telegraph da også, at Real Madrid har taget det første skridt imod en handel med London-klubben. Real Madrid har forhørt sig, og Chelsea værdisætter Eden Hazard, som denne sommer kun har et år tilbage af sin kontrakt, til 100 millioner £. Eden Hazard forventes at meddele Chelsea, at han ikke ønsker at forlænge sin nuværende kontrakt, så det kan være nu eller aldrig for klubben, hvis de vil tjene penge på deres belgiske guldfugl.

Chelsea lider i øjeblikket under en transferkarantæne, som betyder, at de ikke vil være i stand til at finde en erstatning udefra, hvis Hazard bliver solgt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #2 af JimmyBroe
Slet

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved JimmyBroe.

7 år 4 måneder siden #3 af Ramos4
Er Pulisic transferen også sat på hold så? Det er jo ret afgørende.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 4 måneder siden #4 af Batmajn
Er ret sikker på Pulisic er købt og lånt tilbage til BVB.

7 år 4 måneder siden #5 af El Siete
Pulisic er købt og betalt i januar så han er registreret i truppen. Men Higuain og Kovacic får de problemer med at beholde da deres lejemål løber til sommeren og Chelsea så ikke kan registrere dem endnu en gang.

Desuden tror jeg et eller andet sted at Chelsea har lovet Hazard et skifte til Real Madrid og tror heller ikke de vil gå glip af de €100M - så må de bruge Pulisic og de spillere de har ude på lån.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved El Siete.

Leveret af Kunena Forum