Zidane lovet tre super-indkøb og total sportslig magt

5 år 1 måned siden #1 af Administrationen

Zidane havde to vigtige krav, da han takkede ja til jobbet som ny Real Madrid-træner, nemlig at få truppen forstærket markant og at få total magt i forhold til det sportslige. Florentino Pérez har accepteret begge krav.

Det betyder angiveligt mere konkret, at Real Madrid til sommer bliver forstærket med 3 gigant-navne fra allerøverste hylde, samt en række lidt mindre indkøb til at styrke bredden på holdet.

I forhold til den sportslige magt vil Zinedine Zidane ikke igen stå i en situation, hvor Real Madrid midt i sæsonen forhandler sig til rette med en spiller mod hans ønske, sådan som det var tilfældet med Kepa, som man stort set var enige om at hente i Ath. Bilbao, men det måtte man til sidst opgive, da Zidane slog i bordet.

Herudover melder spansk presse, at Zidane gerne ville have været af med Gareth Bale, men at det blev afvist af Real Madrid-ledelsen, men denne gang får Zidane altså det sidste ord i den slags sager.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #2 af JimmyBroe
K

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #3 af Doc.juego
Rygter om kante.
Eden Hazard og så måske en 3. ?
Formentlig også en franskmand, giroud til rotation ? ;)
Håbet er mbappe ! (Tror dog ikke på det)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #4 af Ramos4
Hazard og Mbappe, så er jeg ovenud lykkelig. Så kan Marcelo sgu stå og kigge bold hele sæsonen og Ramos kan tage en masse karantæner.

Hazard, Mbappe, Militao, Eriksen og en venstreback så vinder vi altså hele lortet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #5 af BBB

Ramos4 skrev: Hazard og Mbappe, så er jeg ovenud lykkelig. Så kan Marcelo sgu stå og kigge bold hele sæsonen og Ramos kan tage en masse karantæner.

Hazard, Mbappe, Militao, Eriksen og en venstreback så vinder vi altså hele lortet.


Hvis én af dem glipper, så bør vi kigge mod Liverpool. De har stadig et spændende angreb.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #6 af El Siete

Ramos4 skrev: Hazard og Mbappe, så er jeg ovenud lykkelig. Så kan Marcelo sgu stå og kigge bold hele sæsonen og Ramos kan tage en masse karantæner.

Hazard, Mbappe, Militao, Eriksen og en venstreback så vinder vi altså hele lortet.


Den er jeg med på. Men hvorfor en ny venstreback egentlig? Føler folk at Marcelo er på vej ud og at Reguilon ikke er god nok endnu? Vi har jo også både Hakimi og Theo ude på lån, og selvom jeg ikke regner med Theo, så kunne jeg godt se Achraf Hakimi tilbage i truppen.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #7 af BBB
Jeg blev en lille smule skuffet, da jeg læste at Real Madrid åbenbart har taget kontakt til Icardi. Det kommer fra Tancredi Palmeri.

Det er vel blot et almindeligt indkøb i RM-terminologi.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #8 af Doc.juego

BBB skrev: Jeg blev en lille smule skuffet, da jeg læste at Real Madrid åbenbart har taget kontakt til Icardi. Det kommer fra Tancredi Palmeri.

Det er vel blot et almindeligt indkøb i RM-terminologi.


Ja men han er vel en hel anden type spiller end dem vi har i truppen, fysisk stærk boksspiller med næse for mål, og han er vel en af de bedste i verden (af den type spillere!) Hvad end man kan lide den slags spillere eller ej, så har vi ikke en eneste af den type pt.
Med kreative spilllere som fx Hazard, Vini, modric, evt. Eriksen bag sig, kunne sådan en type spiller jo sagtens fungere. Lidt ligesom Suarez for Barca, han er dog også ret habil i det opbyggende spil.
Men vi har lige pt. Mange af de samme typer, spillende Krea typer, hen at de kan trille bolden rundt til hinanden hjælper ikke så meget hvis ingen søger bagrummet eller boksen
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #9 af Dios

Doc.juego skrev:

BBB skrev: Jeg blev en lille smule skuffet, da jeg læste at Real Madrid åbenbart har taget kontakt til Icardi. Det kommer fra Tancredi Palmeri.

Det er vel blot et almindeligt indkøb i RM-terminologi.


Ja men han er vel en hel anden type spiller end dem vi har i truppen, fysisk stærk boksspiller med næse for mål, og han er vel en af de bedste i verden (af den type spillere!) Hvad end man kan lide den slags spillere eller ej, så har vi ikke en eneste af den type pt.
Med kreative spilllere som fx Hazard, Vini, modric, evt. Eriksen bag sig, kunne sådan en type spiller jo sagtens fungere. Lidt ligesom Suarez for Barca, han er dog også ret habil i det opbyggende spil.
Men vi har lige pt. Mange af de samme typer, spillende Krea typer, hen at de kan trille bolden rundt til hinanden hjælper ikke så meget hvis ingen søger bagrummet eller boksen


Hvorfor er man ligepludselig blevet en kreativ spiller blot, fordi man ikke er en mongol med bolden, og ikke smider bolden væk hvergang man modtager den? I mine øjne har vi netop ingen kreative spillere. Vi har vitterligt ingen spillere med den sidste aflevering, som kan splitte et helt forsvar op. Vi har ingen spillere udover Vinicius som kan lave et temposkifte, og på egen hånd kan skabe en chance. At Vinicius 9 ud af 10 gange alligevel ikke formår at lægge den rigtige aflevering, eller brænder 4 meter foran mål gør det ikke ligefrem bedre.

Helt korrekt, at vi ikke har en solid boksspiller, men vi har altid heller ikke en solid kreativ spiller i det opbyggende spil. Isco er fantastisk kreativ, men hans sidste aflevering har jo aldrig været god. Får vi en Icardi eller en anden boksspiller, så vil de blive fodre med indlæg fra vores backs og kantspillere. Vi mangler en Özil type, som kan lægge de skærende afleveringer i dybden. Uden den type, så regn ikke med succes i det opbyggende spil.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB, Jonas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum