Bales fremtid i Real Madrid er tvivlsom

7 år 4 måneder siden #1 af Daniel

Zinedine Zidanes tilbagevenden til trænerstillingen i Real Madrid, er tilsyneladende ikke til alles store begejstring.

Ifølge den spanske sportsavis Marca, har Gareth Bale og Zidane nemlig ikke haft det bedste forhold, siden franskmanden forlod klubben i sommer.

Bale udtaler selv:

- Zidane fortalte mig ikke noget om, at han ville forlade klubben. Jeg har ikke talt med ham siden [Champions League] finalen. Vi havde et godt forhold, men jeg vil ikke sige, at vi er venner.

Waliseren føler heller ikke, at Zidane, i sin tidligere træningsperiode, gav ham nok anderkendelse. Han udtrykker, at han var frustreret, over ikke at få lov til at starte inde i Champions League finalen i Kiev, da han selv syntes, at han havde spillet godt siden sin tilbagevenden efter en skade, og påpeger desuden, at han havde scoret fem mål i 4 ligakampe, og fortjente at starte inde.

Zidane havde som bekendt andre planer og Bale var, i løbet af Zidanes trænerperiode, blevet 12. eller måske nærmere 13. prioritet. Derfor bakker Zidanes tilbagekomst kun yderligere op om rygterene omkring, at Bales tid i Madrid  er ved at være ved vejs ende. Bales agent, Jonathan Barnett, har dog udtalt, at Bale ikke overvejer at forlade Real Madrid.

Hvorvidt waliseren får et ord indført i beslutningerne om hans exit er dog tvivlsomt, da Real Madrid angiveligt skulle have planer om at skille sig af med ham på grund af hans manglende præstationer i indeværende sæson.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #2 af Frederik04
Det kan da ikke være tvivlsomt, hele denne sæson har vist, at Bale ingen fremtid har i Madrid. Spørgsmålet er bare om der er nogen PL klubber der er "dumme" nok til at købe ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

7 år 4 måneder siden #3 af Dios
Jeg synes det er en lidt mærkelig artikel, da Bale jo allerede under Solari var henvist til bænken. Bale har det generelt svært under alle trænere, da hans spil desværre ikke stemmer overens med hans "status".

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

Leveret af Kunena Forum