Bales fremtid i Real Madrid er tvivlsom
Zinedine Zidanes tilbagevenden til trænerstillingen i Real Madrid, er tilsyneladende ikke til alles store begejstring.
Ifølge den spanske sportsavis Marca, har Gareth Bale og Zidane nemlig ikke haft det bedste forhold, siden franskmanden forlod klubben i sommer.
Bale udtaler selv:
- Zidane fortalte mig ikke noget om, at han ville forlade klubben. Jeg har ikke talt med ham siden [Champions League] finalen. Vi havde et godt forhold, men jeg vil ikke sige, at vi er venner.
Waliseren føler heller ikke, at Zidane, i sin tidligere træningsperiode, gav ham nok anderkendelse. Han udtrykker, at han var frustreret, over ikke at få lov til at starte inde i Champions League finalen i Kiev, da han selv syntes, at han havde spillet godt siden sin tilbagevenden efter en skade, og påpeger desuden, at han havde scoret fem mål i 4 ligakampe, og fortjente at starte inde.
Zidane havde som bekendt andre planer og Bale var, i løbet af Zidanes trænerperiode, blevet 12. eller måske nærmere 13. prioritet. Derfor bakker Zidanes tilbagekomst kun yderligere op om rygterene omkring, at Bales tid i Madrid er ved at være ved vejs ende. Bales agent, Jonathan Barnett, har dog udtalt, at Bale ikke overvejer at forlade Real Madrid.
Hvorvidt waliseren får et ord indført i beslutningerne om hans exit er dog tvivlsomt, da Real Madrid angiveligt skulle have planer om at skille sig af med ham på grund af hans manglende præstationer i indeværende sæson.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Frederik04
- Junior bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista.