Italienske medier: Real Madrid har kontaktet Icardi

7 år 4 måneder siden #1 af Nicklas

Ifølge italienske Tuttomercatoweb brugte Real Madrids repræsentanter angiveligt mandagen på at kontakte repræsentanter for Inters ex-anfører Mauro Icardi. Spillerens agent er den berømte og berygtede Wanda Nara, som han også er gift med.

Icardi har ikke spillet for Inter siden den 9. februar, og den 13. februar meldte klubben så ud, at man havde frataget topscoreren anførerbindet. Dette kom i kølvandet på en længere periode med kontroverser, og efter klubben og spilleren ikke kunne nå til enighed om en ny kontrakt.

I kulissen står Carlo Ancelottis Napoli, og den syditalienske klub skulle have tilbudt Mauro Icardi en løn på €9 millioner, men den er Real Madrid altså klar til at toppe, hvis man skal tro Tuttomercatowebs ord. Udover Napoli, skulle også Juventus være interesserede i den piv giftige angriber.

Icardi har i denne sæson scoret 15 mål i 28 kampe for Inter.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #2 af madrid2000
Aldrig i livet. Vi skal ikke have det shitshow til Madrid. Det jo ligesom Kim Kardashian skiftede til RM. Det vil jeg slet ikke kunne holde ud.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Kimbo, Madridista02

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
7 år 4 måneder siden #3 af Madridista02
Han skal holde sig langt væk fra Kongeklubben. Definitionen på et direkte forfærdelig menneske uden nogen form for morale. Føj.

Jeg savner Pepe :(

7 år 4 måneder siden #4 af JimmyBroe
Kombardo. Jeg er hammer frisk på ham. Jeg tror han retter ind og kan blive super vigtig for os.

Jeg er her stadig XOXO

7 år 4 måneder siden #5 af Real Madrid
Drop Icardi. Behold Benzema, lad ham stå for straffespark fremover og giv ham et par fransktalende legekamerater på hver kant (Hazard + Mbappé). Problem solved!

No solo soy perfecto, también soy Madridista

7 år 4 måneder siden #6 af madrid2000

JimmyBroe skrev: Kombardo. Jeg er hammer frisk på ham. Jeg tror han retter ind og kan blive super vigtig for os.

Han stjal sin ven/holdkammerats kone. Tatoverede Maxi Lopez børn navne og de tillader åbenbart ikke, at de kan se deres rigtig far.

Og så er alt det shit show som hans forfærdelige kone medbringer slet ikke talt med.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

7 år 4 måneder siden #7 af Madrid1998
Hold nu op, hvis vi mangler hans kvaliteter skal han hentes uagtet af hva han går rundt og laver udenfor banen. Det hellere ikke fordi vi henter Adolf Hitler, vel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

7 år 4 måneder siden #8 af Doc.juego

Madrid1998 skrev: Hold nu op, hvis vi mangler hans kvaliteter skal han hentes uagtet af hva han går rundt og laver udenfor banen. Det hellere ikke fordi vi henter Adolf Hitler, vel.

Ja man skal passe på med at blande privatlivspolitik og fodbold.
Jeg kender ikke icardi sagen særlig godt, men han lyder som lidt af en idiot.
Men benzema har vidst heller ikke helt ren mel i posen, det har cr7 måske heller ikke. Det er ærgeligt at folk kan være sådan.. (selv om vi jo selvfølgelig ikke ved 100 % hvad der er sket i nogen af sagerne, og det er altså svært med medierne )
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, JimmyBroe, Madrid1998

7 år 4 måneder siden #9 af -#7-
Scorer Icardi 25 ligamål i sin første sæson her, så kunne han for min skyld have et portræt af Drenthe tatoveret på halsen, jeg ville være ligeglad. Som andre er inde på, Real Madrids spillere er heller ikke nogle engle selv. Benzema som ligger og fræser rundt på Ibiza i sin sportsvogn og så hele Valbuena sagen, eller Modric som har haft gang i et eller andet lyssky foretagende i Kroatien med Zdravko Mamic.

Et romantisk trekantsdrama virker sgu ikke som noget helt vildt skandaløst i min verden, alt andet taget i betragtning.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, JimmyBroe

7 år 4 måneder siden #10 af BBB

Madrid1998 skrev: Hold nu op, hvis vi mangler hans kvaliteter skal han hentes uagtet af hva han går rundt og laver udenfor banen. Det hellere ikke fordi vi henter Adolf Hitler, vel.

Det svarer vel nærmere til, at vi henter Irene Schönbein og først derefter opdager, hvem hendes ægtefælle er.

Hun er selvfølgelig ikke et horribelt monster, som slår folk ihjel, men hun er heller ikke den klassiske WAG, som ikke bringer skam over klubben.
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved BBB.

Leveret af Kunena Forum