The Mirror: Zidane vil have Eriksen

5 år 2 uger siden #1 af Julius

Efter at Zidane igen har overtaget roret i Real Madrid, er klubbens interesse for Christian Eriksen igen blevet aktuel, skriver den engelske avis The Mirror.

Zidane skulle være stor fan af den 27-årige danskers kvaliteter, og ønskede allerede at tilknytte Tottenham-spilleren sidst han var træner.

Tottenhams notorisk hårde forhandler og formand, Daniel Levy, sagde ellers i starten af året, at der skulle 250 millioner euro til at lokke danskeren væk fra London-klubben. Men med Eriksens kontraktudløb i 2020 skulle Tottenham være klar over, at hvis der skal penge i kassen for stjernespilleren, så skal han sælges til sommer – med mindre kontrakten bliver forlænget.

Sidste måned kunne det spanske medie Diario AS ellers rapportere, at Real Madrid definitivt havde lagt planerne om Eriksen på hylden, for i stedet at satse på Ceballos og Modric. Men med Zidanes genkomst og franskmandens lunke forhold til Ceballos in mente, så skulle døren altså være åben for en ny dansker på verdens fineste fodboldadresse.

Eriksens agent, Martin Schoots, siger til Ekstra Bladet, at han ikke vil kommentere på sin klients fremtid.

- Christian fokuserer på sin fodbold lige nu. Jeg vil ikke kommentere på spekulationerne omkring hans kontraktforhandlinger og fodboldfremtid.

 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 uger siden #2 af Frederik04
Puha, tror altså ikke at han er god nok. Hvis Isco ikke kan gøre en forskel på midtbanen, hvorfor skulle Eriksen så kunne? :O
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 uger siden #3 af Mølbat

Frederik04 skrev: Puha, tror altså ikke at han er god nok. Hvis Isco ikke kan gøre en forskel på midtbanen, hvorfor skulle Eriksen så kunne? :O

Umiddelbart vil jeg ikke mene, at man kan sammenligne Isco og Eriksen, da de overhovedet ikke er samme type spiller. Isco er væver og driblestærk, mens Eriksen er ham, der holder gang i spillet med de kloge afleveringer. Han minder mig faktisk uhyggeligt meget om Toni Kroos - bare mere målfarlig.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 uger siden #4 af Fondo_Sur

Frederik04 skrev: Puha, tror altså ikke at han er god nok. Hvis Isco ikke kan gøre en forskel på midtbanen, hvorfor skulle Eriksen så kunne? :O


Enten så overvurderer du Isco eller også undervurderer du Eriksen!

Eriksen ville være en klassesigning. Han er en omvandrende assist, løbestræk og en evig måltrussel.
Sidste redigering: 5 år 2 uger siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, andreashn, doven

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 uger siden #5 af Ramos4
Så længe han tager Kroos' plads, så er jeg glad. Gider simpelthen ikke se på ham stå og glo mere. Har han nogensinde løbet hjem? Altså løbet. Eller fået jord på tøjet? Føj for en tysker.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce