The Sun: Real Madrid forbereder bud på Hazard

7 år 4 måneder siden #1 af Nicklas

Real Madrid forbereder et startende bud på €82 millioner for Chelseas Eden Hazard. Ifølge engelske The Sun har repræsentanter fra de hvide været i London for at tale om en handel, der kan føre Hazard til Madrid, og dermed blive den anden handel under Zinedine Zidane, efter torsdagens køb af Éder Militão fra FC Porto.

Det taler imod handlen, at Chelsea er blevet idømt transferforbud frem til juni 2020 og dermed ikke kan finde en erstatning for belgieren. Chelsea har dog udvist rettidig omhu og allerede sikret sig Christian Pulisic fra Borussia Dortmund, ligesom unge Callum Hodson-Odoi er på vej frem, men har alligevel i sinde at afvise Real Madrids bud.

Eden Hazard har efter sæsonen kun ét år tilbage af sin kontrakt, og har afvist flere kontrakttilbud fra Chelsea, som ville gøre ham til klubbens bedst betalte spiller nogensinde. Hovedpersonen selv har dog truffet en beslutning om sin fremtid, men vil ikke afsløre hvilken:

- Jeg ved, hvad jeg kommer til at gøre. Jeg har truffet en beslutning, sagde Hazard til RMC tilbage i februar måned.

Citatet er dog fra før Zidanes retur til bænken i Madrid, og det er uvist om det har ændret på den 28-årige belgiers beslutning. Sikkert og vist er det dog, at han er stor fan af den franske træner.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #2 af Fondo_Sur
Fornuftigt. Hvis Chelsea brokker sig over buddet, så send Bale med afsted også.

7 år 4 måneder siden #3 af El Siete

Fondo_Sur skrev: Fornuftigt. Hvis Chelsea brokker sig over buddet, så send Bale med afsted også.

Arh, skal vi nu ikke lige :) Bale kan vi jo i dagens marked stadig godt få €80M for. Han er stadig et stort navn i England.
Og så hjælper det jo ikke på at Chelsea, indtil videre, ikke kan registrere spillere til sommer.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

7 år 4 måneder siden #4 af Mathiaska
“Ifølge The Sun” er lige nøjagtig så langt man behøver læse i dén artikel.

Synes det bør diskuteres mellem relevante parter på redaktionen, om der over bør bringes artikler fra kilder som The Sun, Daily Mail osv som gang på gang tages med bukserne nede.

Det kan selvfølgelig også være jeg er den eneste der går op i det her på forummet og så fred være med det :D
Følgende bruger(e) sagde tak: mortenj, BBB, andreashn

7 år 4 måneder siden #5 af Kiwes

Mathiaska skrev: “Ifølge The Sun” er lige nøjagtig så langt man behøver læse i dén artikel.

Synes det bør diskuteres mellem relevante parter på redaktionen, om der over bør bringes artikler fra kilder som The Sun, Daily Mail osv som gang på gang tages med bukserne nede.

Det kan selvfølgelig også være jeg er den eneste der går op i det her på forummet og så fred være med det :D

Så ryger over 50% af alle spændende, men samtidig også højst usandsynlige rygter - det bliver da alt for kedeligt :)
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved Kiwes.

7 år 4 måneder siden #6 af mortenj

Mathiaska skrev: “Ifølge The Sun” er lige nøjagtig så langt man behøver læse i dén artikel.

Jeg er helt enig. Det er jo ren Ekstra Bladet, når vi snakker The Sun og Daily Mail.
Har før bragt det på banen, men mit synspunkt blev let og elegant sablet ned af Administrationen :-)
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved mortenj.

Leveret af Kunena Forum