Engelsk avis: Zidane vil have De Gea

7 år 4 måneder siden #1 af Daniel

Zinedine Zidane ville på gårsdagens pressemøde, efter sejren over Celta Vigo, ikke afsløre for meget om, hvad der kommer til at ske på målmandsposten i den spanske hovedstad i sommerens transfervindue, om end han forsikrede om, at man ville evaluere på situationen efter sæsonen.

Den engelske avis Mirror mener imidlertid at vide, at Zidane pønser på en charmeoffensiv, der skal lokke Manchester Uniteds spanske førstemålmand, David De Gea, til den spanske hovedstad.

Avisen fremhæver i dagens udgivelse, at Real Madrids franske træner ikke er den store tilhænger af Thibaut Courtois, hvorfor han skulle prioritere at lokke De Gea til klubben.

Real Madrid står ifølge avisens informationer klar med små 90 millioner euro i et indledende bud, da den spanske målmand har kontraktudløb med Manchester United i sommeren 2020, og man håber derfor på at kunne slå en fornuftig handel af med englænderne, ligesom tilfældet er med mange andre af Los Blancos' prioriteter i sommerens transfervindue så som Eden Hazard og Christian Eriksen.

Mirror lægger videre vægt på, at Zidane henviste Courtois til bænken i sin første kamp tilbage i trænersædet, hvorfor avisen er sikker på, at der er noget under opsejling i den spanske hovedstad.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #2 af Mathiaska
Haha nej nu holder det fandeme. Der kan jo ikke være nogen der tror på det her?

Nogen der har et frækt bud på det næste tåbelige rygte som sættes igang :D
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved Mathiaska.

7 år 4 måneder siden #3 af madrid2000

Mathiaska skrev: Haha nej nu holder det fandeme. Der kan jo ikke nogen der tror på det her?

Nogen der har et frækt bud på det næste tåbelige rygte som sættes igang :D

Chancen med De Gea er røget.

Men man ved aldrig, hvor meget tålmodighed han har.

United røg ud af FA cup i går. De ryger også ud til Barcelona, og så er 4. plads i ligaen, hvis den også ryger, så ligner det endnu et kedelig sæson for United.
De vinder heller ikke Ligaen næste sæson. Der er City og Liverpool alt for stærke.

Så vil De Gea bringe endnu et år i det anonyme England eller vil han til RM og være en del af det nye projekt.

Drømme scenarie vil være De Gea til RM. Oblak til United og TC til Atletico.

RM bruger 100 mio på De Gea. United bruger 100 mio på Oblak. Athletico bruge 50 på TC
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved madrid2000.

7 år 4 måneder siden #4 af -#7-
Det virker helt vildt hvis Zidane rent faktisk vil af med Courtois, som jo bestemt ikke er nogen dårlig målmand. Han har helt sikkert haft sine problemer den her sæson, men det er jo ikke just fordi han er den eneste.

Men Navas fra start igår er godt nok også et gevaldigt vink med en vognstang til Courtois. Jeg troede sgu alligevel ikke Zidane havde nosser til at åbne op for den debat i sin første kamp tilbage.

DC19

7 år 4 måneder siden #5 af PMO

-#7- skrev: Det virker helt vildt hvis Zidane rent faktisk vil af med Courtois, som jo bestemt ikke er nogen dårlig målmand. Han har helt sikkert haft sine problemer den her sæson, men det er jo ikke just fordi han er den eneste.

Men Navas fra start igår er godt nok også et gevaldigt vink med en vognstang til Courtois. Jeg troede sgu alligevel ikke Zidane havde nosser til at åbne op for den debat i sin første kamp tilbage.

Navas har været med til at vinde 3 CL titler med Zidane ved roret. Navas kender resten af forsvarskæden bedre. Courtois har i indeværende sæson intet vist der gør ham bedre end Navas. Navas er det naturlige valg.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, BBB

7 år 4 måneder siden #6 af -#7-

PMO skrev:

-#7- skrev: Det virker helt vildt hvis Zidane rent faktisk vil af med Courtois, som jo bestemt ikke er nogen dårlig målmand. Han har helt sikkert haft sine problemer den her sæson, men det er jo ikke just fordi han er den eneste.

Navas har været med til at vinde 3 CL titler med Zidane ved roret. Navas kender resten af forsvarskæden bedre. Courtois har i indeværende sæson intet vist der gør ham bedre end Navas. Navas er det naturlige valg.

Helt sikkert, jeg synes også Courtois havde fortjent en tur på bænken. Men med det sagt så er det jo tydeligt at Navas ikke kan være fremtiden i målet med sine efterhånden 33 år, selvom målmænd bliver ved lidt længere end andre fodboldspillere.

Vil Zidane have Navas på mål i næste sæson, så fred være med det, men det er altså også en position på banen hvor rettidig omhu er yderst vigtigt, og der så jeg bestemt at man tog sin afsked Navas et år for tidligt end et år for sent, inden han rammer en kløft ligesom Casillas desværre gjorde.

Kan det virkelig også passe at man ikke har nogle talentfulde målmænd rendende på ungdomsholdene? Man er ellers god til at udvikle så mange andre spillere synes jeg. Eller har man mon fundet den nye Oblak i Lunin?

DC19

7 år 4 måneder siden #7 af PMO

-#7- skrev:

PMO skrev:

Helt sikkert, jeg synes også Courtois havde fortjent en tur på bænken. Men med det sagt så er det jo tydeligt at Navas ikke kan være fremtiden i målet med sine efterhånden 33 år, selvom målmænd bliver ved lidt længere end andre fodboldspillere.

Vil Zidane have Navas på mål i næste sæson, så fred være med det, men det er altså også en position på banen hvor rettidig omhu er yderst vigtigt, og der så jeg bestemt at man tog sin afsked Navas et år for tidligt end et år for sent, inden han rammer en kløft ligesom Casillas desværre gjorde.

Kan det virkelig også passe at man ikke har nogle talentfulde målmænd rendende på ungdomsholdene? Man er ellers god til at udvikle så mange andre spillere synes jeg. Eller har man mon fundet den nye Oblak i Lunin?

Der er skal ikke “spildes” flere penge på målmandsposten. Resten af holdet er i mere slut behov for en overhaling. Navas kan fint tage et år eller to mere - og det kan jo være Courtois kan løfte sit niveau.
En fræk tanke kunne jo være at Zidane, i forbindelsen med ansættelsen, var blevet lovet at hans søn kan på en plads - ikke at jeg tror det, men hvem ved.

7 år 4 måneder siden #8 af BBB
Det var første kamp. Næste kamp står Courtois. Jeg tror, at de kommer til at dele de resterende kampe ligeligt.

Det kan være en pæn måde at give Navas en afsked på.

Leveret af Kunena Forum