Fransk avis: Mbappé vil gerne spille for Real Madrid

5 år 1 måned siden #1 af Administrationen

Ifølge franske Le Journal du Dimanche vil Kylian Mbappé gerne spille for Real Madrid.

Det fortæller et familiemedlem til den franske avis, som beretter at den franske angriber ser sig selv i Real Madrid på et tidspunkt.

Kylian Mbappé var allerede i 2017 på ønskesedlen hos Real Madrid, men ved den lejlighed valgte han at vende hjem til Paris for at fortsætte sin udvikling og som han sagde ved den lejlighed:

- Hvis jeg skifter til Real Madrid som 18-årig, hvad skal jeg så gøre som 23-årig?

Zidane var ellers i kontakt med familien dengang, men Mbappé var nervøs ved udsigten til at komme til at stå i skyggen af BBC-trioen, men den er nu opløst. Cristiano Ronaldo er rejst og Gareth Bale meldes på vej væk til sommer og derfor kan der være en ny mulighed på vej til den franske angriber, som i denne uge modtog en gigantbøde på 180.000 € for at komme for sent til et møde forud for aftenens kamp mod ærkerivalerne fra Marseille.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #2 af BBB
Jeg vil gerne komme med en forudsigelse:
Vi kommer til at se disse nyheder de næste 18 måneder, indtil han forlænger med PSG i 2020. Kort efter hans forlængelse (under 2 måneder) vil vi se nye rygter, som sender ham til RM.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Jonas, Lukita

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum