Rygter: Mourinho færdig til sommer

13 år 4 måneder siden #1 af Administrationen

Spanske medier koger i øjeblikket over med rygter om, at Mourinho til sommer er fortid i Madrid.

Således skulle portugiseren allerede for 70 dage siden havde skrevet sit navn på en opsigelse af aftalen med hovedstadsklubben.

Flere eksperter ud i spansk fodbold har natten igennem skrevet løs på diverse internet-medier, og en af de mest vægtige DirectTV’s Alex Candal kom med følgende melding på sin Twitter-profil:

– Det er bekræftet. Mourinho forlader Real Madrid når sæsonen er forbi. Han skrev under på afslutningen af samarbejdet for 70 dage siden. Klubben planlægger næste sæson uden ham.

Rygterne om Mourinhos mulige afsked var også fremme tidligere på sæsonen, men de fornemme resultater i 2013 havde ellers lagt låg på de spekulationer, der altså nu returnerer til overfladen.

Madridista.dk følger sagen tæt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• unrectify
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #2 af unrectify
Besvaret af unrectify på emne Rygter: Mourinho færdig til sommer
Et hurtigt spørgsmål:

Betyder dette at vi skal betale resten af hans løn, eller er det en mellemting? Det siger jo intet om at han er blevet fyret - eller selv vælger at gå?

Nogen der kan give lidt supplerende oplysninger?

13 år 4 måneder siden #3 af Daniel

unrectify skrev: Et hurtigt spørgsmål:

Betyder dette at vi skal betale resten af hans løn, eller er det en mellemting? Det siger jo intet om at han er blevet fyret - eller selv vælger at gå?

Nogen der kan give lidt supplerende oplysninger?

Luna har udtalt følgende:

- Uanset om der er en aftale eller ej, så vil det overraske, hvis Mourinho er i Real Madrid næste år. Måske har de lavet denne her pagt, så ingen af dem mister ansigt, og det heller ikke kommer til at koste noget økonomisk, siger Christofi.

Det skal naturligvis tages med et gran salt, ligesom alle hendes udtalelser for i øvrigt skal, men scenariet med ikke at få en økonomisk røvfuld ville da være ønskværdig!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

13 år 4 måneder siden #4 af Siempre Madrid
Luna skriver også følgende:

"- Cadena Ser, der havde den i går, de er ekstremt stærke på sport, og de har kilder alle vegne. Når de har en historie, så spidser man ører".

Det var så Cadena SER, som mente at Agüero havde skrevet kontrakt med Real Madrid.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• sramos47
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #5 af sramos47
Besvaret af sramos47 på emne Rygter: Mourinho færdig til sommer
Hvornår har Luna sidst sagt noget der gav mening?

I medierne kæmper man om de største overskrifter, for det er det, der sælger aviser eller giver sidevisninger. Der er derfor gået sport i at finde på de mest hjernedøde rygter for derefter at trygge dem med henvisning til anonyme kilder. Jeg har ikke tal på hvor meget lort medierne har lukket ud de sidste to år om Real Madrid og Mourinho. Men der er desværre ingen der holder medierne i ørerne, hvorfor løgnene bare fortsætter og fortsætter; og det er især fedt at finde på nyheder om Real, eftersom mange har stor antipati for både klubben og Mourinho, hvilket selvfølgelig betyder, at de elsker at læse om stridigheder og intern splid.

Herhjemme ser vi blandt andet hvordan antallet af bombastiske og totalt misvisende overskrifter er steget markant, efter at konkurrencen på nyhedsmarkedet er blevet større. Derudover bliver nyheder som ovenstående videreformidlet totalt ukritisk af blandt andre selvhøjtidelige eksperter som Luna. Luna ved en del om kulturen, og hun har helt sikkert et godt netværk, men hendes fodboldviden, indsigt og den dertilhørende videreformidling er alt for tit mangelfuld tenderende til løgnagtig.

Det er jo i øvrigt ikke første gang de spanske medier 'koger' med rygter og går totalt i selvsving - vi behøver bare kigge et par måneder tilbage.

• Los Pitufo
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #6 af Los Pitufo
Besvaret af Los Pitufo på emne Rygter: Mourinho færdig til sommer
Hvis han virkelig ER færdig til sommer,må klubben jo bare finde en anden super træner,men det kan ikke blive en med Joes´s selvtillid :-) han er en ener på det punkt,men det skal da blive interessant at følge. Vamos Real

13 år 4 måneder siden #7 af anes
Jeg synes i hele denne virvar, at det er mest overraskende at Marca slet ikke har bragt historien det virker højst mærkværdigt.

Jeg vil tage det her med en ophøjet ro indtil alle spanske medier er enige, eller til der kommer noget officielt.

• Huss
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #8 af Huss
Besvaret af Huss på emne Rygter: Mourinho færdig til sommer
Der skal meget mere til at overbevise mig om at Mourinho er færdig i klubben til sommer.

Aviserne skal jo sælge, og hvordan gør man det, jo man opdigter historier, og når en avis gør det, gøre alle sammen det også.

Jeg har altid støttet Mourinho da jeg synes han er den rette, og derfor håber jeg også han fortsætter.

13 år 4 måneder siden #9 af raul7=kongen

Siempre Madrid skrev: Luna skriver også følgende:

"- Cadena Ser, der havde den i går, de er ekstremt stærke på sport, og de har kilder alle vegne. Når de har en historie, så spidser man ører".

Det var så Cadena SER, som mente at Agüero havde skrevet kontrakt med Real Madrid.

Det var så vidt jeg husker også Cadena SER som breakede Zidane-transferen, ligesom de breakede Beckham-skiftet og var blandt de første med detaljerede historier om en forhåndskontrakt med Cristiano allerede under Calderon.

Man kan sige meget om Cadena SER, selvfølgelig har de deres missere, men det er det medie som oftest rammer plet omkring Madrid, samtidig forholder de sig oftest ganske neutrale i forhold til politiske forhold i klubben.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, MMM

13 år 4 måneder siden #10 af Hugol
Der vil jo altid vaere fejltagelser fra mediernes side. Men jeg glaeder mig da til mourinhos afgang. Vil ha fodbold paa bernabeu

Har valgt at takke af på forum!

Leveret af Kunena Forum