Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Icardi koster €50 millioner

Icardi koster €50 millioner 4 uger 2 dage siden #1

• Jbner
  • Jbner's profilbillede
  • Ekspert bruger

logo

Mauro Icardis fejde med Inter kan være på vej mod enden, og torsdag trænede argentineren igen med resten af holdet.

Icardi, der ikke har spillet siden midten af februar, hvor han fik frataget anførerbindet, håber at kunne blive fit til at spille for Argentina i Copa America til sommer.

Icardi vil spille i Inters sidste ti kampe i Serie A i denne sæson, men han vil ikke bære anførerbindet, selvom Luciano Spalletti har tilbudt det til ham.

I sidste uge mødtes klubben med Icardi og hans agent, for at diskutere en ny kontrakt, og Inter håber man kan overtale ham til at blive for at hjælpe dem i kampen om Champions League-kvalifikation i næste sæson.

Men rygterne om et skifte væk fra Inter fortsætter, og nu taler flere medier om en pris på €50 millioner for den skarpe angriber.

Blandt mulige nye destinationer for Icardi, bliver Real Madrid ofte nævnt, men også Juventus skulle være interesserede i at hente angriberen til, som Ronaldos angrebspartner.

Der spekuleres også i at Inter vil forsøge at få Kovacic med i en evt. handel med Real Madrid, da kroaten ikke længere ville kunne skifte til Chelsea, pga. den engelske klubs transferkarantæne.

The administrator has disabled public write access.

Icardi koster €50 millioner 4 uger 2 dage siden #2

• BBB
  • BBB's profilbillede
  • Platin bruger
Der er noget meget pænt ved at omtale hans kone som hans agent. Det er lidt ligesom, når man omtale Al Capone som skatteundrager. Det er sandt, men det fortæller så lidt om personen :-D

Icardi koster €50 millioner 4 uger 1 dag siden #3

• El Siete
  • El Siete's profilbillede
  • Platin bruger
For 50M skal han hentes. Det er samme pris der nævnes for Luka Jovic, der har en god halv sæson på et dårligt tysk hold.
Og stop nu med at omtale hans person. Det er hyklerisk at mange fans ikke har et problem med Ronaldo, Benzema, og rigtig mange andre, som snyder i skat, kører for stærkt, er anklaget for voldtægt og hvad ved jeg.
Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Vildfaren, JimmyBroe

Icardi koster €50 millioner 4 uger 1 dag siden #4

• BBB
  • BBB's profilbillede
  • Platin bruger
El Siete skrev:
Og stop nu med at omtale hans person. Det er hyklerisk at mange fans ikke har et problem med Ronaldo, Benzema, og rigtig mange andre, som snyder i skat, kører for stærkt, er anklaget for voldtægt og hvad ved jeg.

Hvis dem var henvendt til mig, så omtalte jeg ikke hans person.

Icardi koster €50 millioner 4 uger 1 dag siden #5

• El Siete
  • Platin bruger
BBB skrev:
El Siete skrev:

Hvis dem var henvendt til mig, så omtalte jeg ikke hans person.

Det var den ikke :)

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Følgende bruger(e) har sagt tak: BBB

Icardi koster €50 millioner 4 uger 1 dag siden #6

• Ramos4
  • Ramos4's profilbillede
  • Platin bruger
El Siete skrev:
For 50M skal han hentes. Det er samme pris der nævnes for Luka Jovic, der har en god halv sæson på et dårligt tysk hold.

Forskellen er bare at Icardi skaber problemer internt på sit hold. Hvad folk foretager sig i deres fritid er til en vis grænse ikke noget jeg interesserer mig for, men i Icardi's tilfælde har han indtil videre været i clinch med en tidligere holdkammerat omkring dennes kone, været i infight med egne fans mere end én gang, mistet anførerbindet etc. Det er lidt mere uroskabende i en trup end at snyde i skat.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Lars1991, doven

Icardi koster €50 millioner 4 uger 1 dag siden #7

• El Siete
  • Platin bruger
Ramos4 skrev:
El Siete skrev:

Forskellen er bare at Icardi skaber problemer internt på sit hold. Hvad folk foretager sig i deres fritid er til en vis grænse ikke noget jeg interesserer mig for, men i Icardi's tilfælde har han indtil videre været i clinch med en tidligere holdkammerat omkring dennes kone, været i infight med egne fans mere end én gang, mistet anførerbindet etc. Det er lidt mere uroskabende i en trup end at snyde i skat.

Det har du ret i, der er kontroverser omkring ham som kan skabe uro i en trup. Men det jeg prøvede at påpege var at det er hyklerisk at blive ved med at pege på at han havde en affære med en holdkammerats kone, men at man ser gennem fingre med skattesvig, og andre lovovertrædelser, ved andre fodboldspillere. For det er jo det det er. Intet af det er jo i orden, men folk har en tendens til at blive forarget over det ene og ikke det andet.
Måske er han for kontroversiel, jeg tror dog han ville kunne lægge det på hylden i Real Madrid og være mere ydmyg.

Og det er ikke møntet på nogen her, det er en generel iagtagelse på diverse fora.

Desuden så er der jo masser af kontrovers i Real Madrid, så han ville da passe perfekt ind :)

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Følgende bruger(e) har sagt tak: Vildfaren, JimmyBroe

Icardi koster €50 millioner 4 uger 1 dag siden #8

• Jonas
  • Jonas's profilbillede
  • Guld bruger
@ El Siete

Husk at man er uskyldig indtil det modsatte er bevist. Vi hører ikke under #me2-bevægelsen.

Icardi koster €50 millioner 4 uger 1 dag siden #9

• Vildfaren
  • Vildfaren's profilbillede
  • Platin bruger
Hvis Icardi kan købes for 50m €, så skal han købes uanset, hvad holdningen er til ham.
Han scorer mål og han har mange år i sig.
Giv ham en kontrakt med klausuler i forhold til opførsel og lad ham blive ældre og mere moden her.

Vigtigst af alt, så scorer han mål.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.