Spillere reklamerer for Audis el-bil

7 år 4 måneder siden #1 af Administrationen

I forbindelse med, at Real Madrid-spillerne fik overdraget deres nye Audier til denne sæosn, lavede man også et reklamefremstød sammen med det tyske bil-mærke og den internationalt anerkendte kunstner, David LaChapelle.

Reklamen gjaldt Audis nye Audi E-tron, som er den første 100% elektriske bil fra tyskerne og det kom der ovenstående kreative billede ud af.

Om billedet siger kunstneren David LaChapelle:
- Det var en smuk kombination at have denne elektriske bil med store stjerner som spillerne fra Real Madrid. Der var masser af sjov og energi, jeg ville bare have at de udtrykte elektricitet. Det var super spændende, for jeg beundrer Real Madrid og fordi jeg var vil med ideen om at bilen er elektrisk. Det var det, som gjorde at jeg forelskede mig i projektet, på grund af kombinationen af begge ting på en gang. For mig er det det perfekte foto. Jeg har opnået det, jeg søgte: Et billede, der fanger opmærksomheden hos folk og hvor spillerne ser fantastiske ud.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #2 af BBB
"jeg ville bare have at de udtrykte elektricitet."

Bale i skrædderstilling og Kroos siddende på en stol/i et omklædningsrum. Jeg kan ikke helt se, hvem der sparker Modric i maven, men der sker bestemt noget "elektrisk" i den retning.

@Jesper du må næsten kunne hjælpe med et årti, som passer på farverne ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum