Mario Hermoso afviser ikke et skifte til Real Madrid
Med rygterne om Raphaël Varanes ønske om at forlade den spanske hovedstad og Los Blancos, følger også rygterne om nye spillere til at overtage fransmandens plads i klubben.
En af de spillere der på nuværende tidspunkt rygtes til Real Madrid, såfremt Varane rent faktisk forlader klubben, er Espanyol-spilleren Mario Hermoso.
Spanieren er på nuværende tidspunkt udtaget til det spanske landshold og har i landsholdspausen taget sig tid til at lade sig interviewe, blandt andet om rygterne om en mulig fremtid i Real Madrid. Forsvarsspilleren ønskede dog ikke at gå i dybden med netop dette emne.
- Min drøm er at spille mange kampe med landsholdet og Espanyol. Hvad der kommer til at ske i fremtiden, er der ingen der ved. Det er ikke noget jeg bekymrer mig om.
Da det kom til spørgsmålet om forsvarsspillerens næste destination, holdt han alle døre åbne.
- Man ved aldrig. En spiller stræber altid efter at spille på det højeste niveau. Så åbner markedet sig og man har mulighed for at skifte. Der skal også være et hold et skifte til, hvor Espanyol vil godkende klausulerne. Der er mange ting klubberne skal blive enige om.
Hermoso er altså ikke afvisende overfor et skifte til Real Madrid, hvis Varane skulle beslutte sig for at forlade klubben, og det derfor ville blive nødvendigt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen