Toril som afløser?

13 år 4 måneder siden #1 af Administrationen

Ovenpå det pludseligt opståede og hastigt voksende rygte omkring Mourinhos mulige afgang til sommer spekuleres der i, at arvtager skal findes inden for egne rækker.

Flere pile peger nemlig på Castilla-træner, Alberto Toril som manden, der skal bygge videre på Mourinhos arbejde.

Toril overtog Castilla i 2011, og rykkede i sidste år op i Liga Adelante. I øjeblikket indtager Real Madrids reserver en 15. plads i den næste bedste spanske række.

Udover dette har Toril udelukkende trænererfaring fra diverse spanske ungdomshold.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #2 af Dios
Besvaret af Dios på emne Toril som afløser?
Det kunne faktisk være fantastisk, men jeg nægter og tro på det, før det bliver en realitet. Så stor en gambler tror jeg alligevel ikke Perez er, men igen så er han stort set den eneste, som har midlerne til og blive præsident igen, og uanset resultatetet, så skal han selv takke af igen, og om det udtalte han, at det var den største fejl i hans liv, da han vandt præsidentvalget tilbage i 2009.

Et rigtigt frækt bud. Og evt. Zidane som assistent, eller måske Karanka, hvis han ikke snart vil noget andet. Spørgsmålet er så bare, om Karanka ville kunne acceptere og blive vraget til fordel for Toril, og om de kan få et godt makkerpar op og stå. For Karanka virker meget som Mourinho, og vi alle kender Mourinho og Toril's forhold :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Dios.

13 år 4 måneder siden #3 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Toril som afløser?
I hørte det her først: Smutter José Mourinho bliver Rafa Benítez hentet ind som afløser.

Om I kan lide det eller ej!

Rafa Benítez er først og fremmest gratis, så han kan være i Barajas Lufthavnen få timer efter at man har ringet til ham (måske har man allerede gjort det). Dernæst er han spanier med et godt fodbold-navn og rygte (selv om resultaterne ikke har været prangende på det seneste) og har tidligere været i Real Madrid. Derfor kan man også nemt forestille sig, at han kan udføre Florentino Pérez´ plan om at gøre Real Madrid mere spansk. Det kan ikke blive andre.

Den er Robinho-sikker!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Siempre Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jelle

13 år 4 måneder siden #4 af Pena1992
Besvaret af Pena1992 på emne Toril som afløser?
Selvom jeg ikke er Benitez-fan. Så skal man ikke glemme at Spanieren altså har en lang række resultater på CV'et.

M. Laudrup bliver det ikke, han overtager Landsholdet eller Barcelona en dag.

"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"

13 år 4 måneder siden #5 af anes
Besvaret af anes på emne Toril som afløser?
Ligesom Maicon var Robinho-sikker?

Jeg tror ikke på Benitez, det ville være og skyde sig selv i benet til et kommende præsidentvalg med det han har præsteret i Chelsea indtil videre.

Toril kender Canteraen og hvilket system der spilles på ungdomsholdene, hvilket må give et stort plus dog hvis Mourinho tager over i PSG må Carlo gerne komme. Min favorit er og bliver Klopp, selvom jeg ser det for usandsynligt at han kommer.

Zidane kunne også være et frækt bud, han overtog eftersigende det franske landshold der blev verdensmestre da træneren ikke formåede styre holdet og lave en taktik som de troede på.
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved anes.

13 år 4 måneder siden #6 af Siempre Madrid
På trods af Benítez´ resultater (eller mangel på samme) med Chelsea, så tror jeg at der vil være fuld forståelse for den umulige situation, han har stået i. Derfor tror jeg ikke, at det vil have betydning, når det er en klubmand, man henter hjem.

Han kender også klubben og er trods alt et langt mindre sats end Alberto Toril.

13 år 4 måneder siden #7 af anes
Han er da et kæmpe sats, hans beskedne trofæskab taget i betragtning og hans måde og te sig i pressen på. Desuden har jeg ikke hørt positive ting om hans mandskabsbehandling heller, hvilket Xabi Alonso vel kan nikke genkendende til.

13 år 4 måneder siden #8 af Siempre Madrid
Er Rafa Benítez´ trofæskab større end Torils? Jep, så det argument holder ikke.

Pressemæssigt har vi haft Mourinho, som på godt og ondt også har været en personlighed.....kan vi sige det sådan?

Mandskabsbehandling? Der har vi ingen som helst forudsætninger for at bedømme en mand, som kun har haft med drenge at gøre og som aldrig selv har haft en stor sportslig karriere.

Jeg vil stadig kalde Toril et større sats end Benítez.

Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Siempre Madrid.

13 år 4 måneder siden #9 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Toril som afløser?
Jeg tror det hele afhænger af hvem Mourinhos næste arbejdsgiver bliver.

Vælger han PSG, får vi Ancelotti
Vælger han MC, får vi Mancini (formentlig den mest usandsynlige af de 3)
Vælger han Chelsea, får vi Benitez

Toril er vel formentlig et for lille et navn til Perez (ville være spændende)
Laudrup vil blive i Swansea i endnu en sæson (ellers min favorit)
AVB er igang med et fint projekt og vil have tid (min anden favorit)
Wenger forlader aldrig Arsenal (ellers endnu en træner jeg ikke ville have noget imod)
Del Bosque har aldrig været sandsynlig
Klopp har et fantastisk projekt igang og forlader ikke Dortmund
Löw forlader ikke det tyske landshold før efter VM

Mit realistiske bud er: Mourinho vælger Chelsea. Vi henter Benitez. Efter endnu en middelmådig sæson skipper vi Benitez videre og henter derefter Löw eller Laudrup, da de begge vil føle sig parate.

2. bud er: Mourinho vil vinde mere i endnu en liga og vælger derfor PSG. Vi vælger dermed Ancelotti. Han bliver et par sæsoner og vi henter derefter Laudrup eller AVB.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Mathiaska

13 år 4 måneder siden #10 af anes
Så skal vi ind på antal år og hvilke hold de hver især har haft Siempre, hvor Benitez har haft det bedste Liverpool hold i dette årtusinde og formået at gøre dem middelmådige inden han blev fyret.

Rygtet siger at Mourinho allerede har aftale med hans næste arbejdsgiver, så det kan vel næsten kun blive Chelsea og flere spanske eksperter har længe peget på Benitez.

Men jeg vil frygte det, og også gøre det den dag vi får den temperamentsfulde bombe af en træner på posten som pauseklovn i et års tid inden han ryger igen.

13 år 4 måneder siden #11 af Siempre Madrid
Jamen, jeg er ikke specielt pro-Benítez, men jeg er ikke et sekund i tvivl om, at man vælger ham ud fra de begrundelser, jeg allerede har opridset.

13 år 4 måneder siden #12 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Toril som afløser?
Lige pt. kan jeg slet ikke overskue et Real Madrid-hold, som igen skal dirigeres af lappeløsninger i flere år - ja, en ansættelse af Benitez vil efter min overbevisning være en løsning ala Capello i sin tid.

Hvad er planen så på direktionsgangene fremadrettet? Jeg kan ikke selv gennemskue den!

Toril er en mulighed, men udelukkende vurderet ud fra den observation, at han skal anses for at være et projekt og ikke en skikkelse, der bliver sparket ud ved dårlige resultater. I denne henseende er AVB også et OK bud, og dennes spillestil, tror jeg, vil supplere materialet i Real Madrid ganske fortrintligt. Her kunne man også lave en dobbelthandel med Tottenham. Mulighederne er få, i hvert fald i min optik.

Benitez kender Real Madrid og han har også et ganske hæderligt trofæskab. Jeg er ikke fortaler for, at han bliver den næste i rækken af glemte personligheder i Real Madrid. Jeg ser hellere en løsning med perspektiver, men en dygtig manager, det er han!

www.rafabenitez.com/web/index.php?act=mo...idos&idioma=in&ca=11

www.rafabenitez.com/web/index.php?act=mo...idos&idioma=in&ca=12

Leveret af Kunena Forum