Toril som afløser?
13 år 4 måneder siden #13
af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Toril som afløser?
Jeg tror faktisk, at Toril har ALLE de kvaliteter, som jeg savner på Real Madrids trænersæde!
Det er et sats - men jeg er klar til at være tålmodig, hvis man forfremmer Toril. Giv manden to til tre sæsoner, som minimum.
Toril har, i mine øjne, forstået hvordan Real Madrid skal spille. Bare se Castilla... Hurtige og effektive på omstillingerne, men langt mere boldsikre og kombinationsstærke i etablerede angreb, end hvad vi ser på førsteholdet. Resultaterne for Castilla har ikke levet op til det flotte spil, men de er trods alt også oprykkere..
Min største bekymring omkring Toril, er hvorvidt han kan tæmme omklædningsrummet - her ligger der lidt af en opgave! Og lidt i samme tråd tænker jeg, om han er en smule ung (ligesom AVB)...
Jeg forstår ikke, hvis Perez er dum nok til at vælge Benitez... Kan den mand få et hold til, at spille flot fodbold?
Det er et sats - men jeg er klar til at være tålmodig, hvis man forfremmer Toril. Giv manden to til tre sæsoner, som minimum.
Toril har, i mine øjne, forstået hvordan Real Madrid skal spille. Bare se Castilla... Hurtige og effektive på omstillingerne, men langt mere boldsikre og kombinationsstærke i etablerede angreb, end hvad vi ser på førsteholdet. Resultaterne for Castilla har ikke levet op til det flotte spil, men de er trods alt også oprykkere..
Min største bekymring omkring Toril, er hvorvidt han kan tæmme omklædningsrummet - her ligger der lidt af en opgave! Og lidt i samme tråd tænker jeg, om han er en smule ung (ligesom AVB)...
Jeg forstår ikke, hvis Perez er dum nok til at vælge Benitez... Kan den mand få et hold til, at spille flot fodbold?
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved M_linding.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
13 år 4 måneder siden #14
af Siempre Madrid
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Besvaret af Siempre Madrid på emne Toril som afløser?
Tror du selv på den med "giv manden to til tre sæsoner, som minimum"?
En ansættelse af Toril vil være synd, både for ham og for Real Madrid. Jeg tror simpelthen at han knækker halsen på den udfordring.
En ansættelse af Toril vil være synd, både for ham og for Real Madrid. Jeg tror simpelthen at han knækker halsen på den udfordring.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
13 år 4 måneder siden #15
af M_linding
Nej.
Jeg frygter, at du får ret omkring Benitez... Vi har ikke haft den sidste katastrofe endnu:)
Besvaret af M_linding på emne Toril som afløser?
Siempre Madrid skrev: Tror du selv på den med "giv manden to til tre sæsoner, som minimum"?
Nej.
Jeg frygter, at du får ret omkring Benitez... Vi har ikke haft den sidste katastrofe endnu:)
13 år 4 måneder siden #16
af Dios
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Besvaret af Dios på emne Toril som afløser?
Lad os antage vi kun vinder Cdr, og bliver slået ud af Chl. Så står Mourinho tilbage med 4 titler på 3 sæsoner.
Scenariet kunne have været meget værre for Toril. Holdet har endnu ikke nået sit fulde potentiale, og Chl trofæet er stadig ikke vundet.
Vi har kun vundet det spanske mesterskab 1 ud af de 3 sæsoner med Mourinho. Faktisk en elendig statestik, og det kan klart gøres bedre.
Det ville efter min vurdering havde været meget værre, hvis Mourinho havde vundet det umulige, for det er umuligt og slå, og det er noget Toril ville knække halsen på.
Men mildest talt har det været en elendig sæson i ligaen denne sæson, og kun sejren imod Barcelona er værd og prale af. Cdr har været enestående, fordi vi i den grad satte Barcelona på plads, og indtil videre har det også været fantastisk i Chl, men pokalen med de de store øre er stadig ikke vundet.
Holdet er ungt, og stammen er stort set intakt næste sæson.
Scenariet kunne have været meget værre for Toril. Holdet har endnu ikke nået sit fulde potentiale, og Chl trofæet er stadig ikke vundet.
Vi har kun vundet det spanske mesterskab 1 ud af de 3 sæsoner med Mourinho. Faktisk en elendig statestik, og det kan klart gøres bedre.
Det ville efter min vurdering havde været meget værre, hvis Mourinho havde vundet det umulige, for det er umuligt og slå, og det er noget Toril ville knække halsen på.
Men mildest talt har det været en elendig sæson i ligaen denne sæson, og kun sejren imod Barcelona er værd og prale af. Cdr har været enestående, fordi vi i den grad satte Barcelona på plads, og indtil videre har det også været fantastisk i Chl, men pokalen med de de store øre er stadig ikke vundet.
Holdet er ungt, og stammen er stort set intakt næste sæson.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.