Zidane insisterer på Mané

5 år 3 dage siden #1 af Administrationen

Ifølge spansk presse er Zinedine Zidane stærkt opsat på at hente Liverpool-angriberen Sadio Mané til den spanske hovedstad i den kommende sæson.

Det er ikke første gang, at Zidane viser interesse for den 26-årige senegaleser, som i 111 kampe for Liverpool har scoret 53 mål og lavet 21 assists. I sin første periode som træner i Real Madrid var interessen også til stede og her nåede franskmanden endda at ringe til Mané for at indvie ham i planerne med ham, men der blev som bekendt aldrig mere ud af den snak.

France Football mener dog, at en aftale var på plads mellem parterne, men at den blev annulleret med Zidanes fratræden, men nu vil Zidane altså forsøge en gang mere og Sadio Mané står således højt på franskmandens ønskeseddel til den kommende sæson.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 dage siden #2 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Zidane insisterer på Mané
Spændende, men så henter man vel ikke Hazard også til samme position?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 dage siden #3 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Zidane insisterer på Mané

Real HWL skrev: Spændende, men så henter man vel ikke Hazard også til samme position?


De kan begge spille i både højre og venstre, samt på CAM.
Så i teorien kunne han gå efter begge og spille med begge.
Spørgsmålet er så om en front trio med:

Hazard bezema mane
Er farlig Nok ?
Men vel bedre end Lucas og Bale.

Men altså det ville så stille nogle andre spørgsmål.
Det betyder så at mpabbe er ikke bliver hentet, og hvad med de andre wings ? Asensio, Vini, rodrygo, ødegaard, Lucas.
Skal vi have 6 spillere til 2 wings, og fortsat kun 1. Angriber ?
Hvem bliver solgt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 dage siden #4 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Zidane insisterer på Mané

Doc.juego skrev:

Real HWL skrev: Spændende, men så henter man vel ikke Hazard også til samme position?


De kan begge spille i både højre og venstre, samt på CAM.
Så i teorien kunne han gå efter begge og spille med begge.
Spørgsmålet er så om en front trio med:

Hazard bezema mane
Er farlig Nok ?
Men vel bedre end Lucas og Bale.

Men altså det ville så stille nogle andre spørgsmål.
Det betyder så at mpabbe er ikke bliver hentet, og hvad med de andre wings ? Asensio, Vini, rodrygo, ødegaard, Lucas.
Skal vi have 6 spillere til 2 wings, og fortsat kun 1. Angriber ?
Hvem bliver solgt.


Jeg går også bare ud fra men henter Mbappe. Men det kan godt være jeg skal sætte mine forventningerne lidt ned ;) Men jo de kan sagtens spille på hver sin kant og med Benzema i midten. Umiddelbart tror jeg det ville være en giftig front trio. Jeg har også en lille drøm om man henter Pogba. Så midtbanen består af Pogba-Casemiro-Modric.

Men ja hvem skal sælges? Stod det til mig blev det Lucas og Bale. Og beholder Vinicius og Asensio. Med hensyn til rodrygo, så aner jeg intet om ham endnu. Ved ikke om Vinicius-rodrygo-Asensio er god nok backup til Hazard-Benzema-Mane over en hel sæson?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 dage siden #5 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Zidane insisterer på Mané
Jeg må indrømme at jeg ikke er videre interesseret i ham. Han er meget op og ned, og når man har en nede periode i Real Madrid så det mere svært end andre steder at komme op igen. Det har vi selv været vidne til med mange spillere. Har Mané mentaliteten til Real Madrid? Er ikke så sikker.
Vi skal bare bytte Hazard med Bale, så jeg egentlig okay tilfreds med vores front trio. Plus Kante og måske endda Pogba i stedet for Kroos, så vil jeg være godt tilfreds med vores trup.
En angriber i stedet for Benzema er også en mulighed, jeg ved bare ikke hvem for at være ærlig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 dage siden #6 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Zidane insisterer på Mané

Doc.juego skrev:

Real HWL skrev: Spændende, men så henter man vel ikke Hazard også til samme position?


De kan begge spille i både højre og venstre, samt på CAM.
Så i teorien kunne han gå efter begge og spille med begge.
Spørgsmålet er så om en front trio med:

Hazard bezema mane
Er farlig Nok ?
Men vel bedre end Lucas og Bale.

Men altså det ville så stille nogle andre spørgsmål.
Det betyder så at mpabbe er ikke bliver hentet, og hvad med de andre wings ? Asensio, Vini, rodrygo, ødegaard, Lucas.
Skal vi have 6 spillere til 2 wings, og fortsat kun 1. Angriber ?
Hvem bliver solgt.


Hvornår har du set Mané og Hazard spille højrewing? Og hvornår har du set dem spille en god kamp som højrewing?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 dage siden #7 af doven
Besvaret af doven på emne Zidane insisterer på Mané

Ramos4 skrev:

Doc.juego skrev:

Real HWL skrev: Spændende, men så henter man vel ikke Hazard også til samme position?


De kan begge spille i både højre og venstre, samt på CAM.
Så i teorien kunne han gå efter begge og spille med begge.
Spørgsmålet er så om en front trio med:

Hazard bezema mane
Er farlig Nok ?
Men vel bedre end Lucas og Bale.

Men altså det ville så stille nogle andre spørgsmål.
Det betyder så at mpabbe er ikke bliver hentet, og hvad med de andre wings ? Asensio, Vini, rodrygo, ødegaard, Lucas.
Skal vi have 6 spillere til 2 wings, og fortsat kun 1. Angriber ?
Hvem bliver solgt.


Hvornår har du set Mané og Hazard spille højrewing? Og hvornår har du set dem spille en god kamp som højrewing?

Mane spillede hele sin første sæson for Liverpool på højrekanten, hvor han var deres bedste spiller efter Coutinho. Han begyndte først at spille til venstre efter de hentede Salah.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce