Det kan man få for 280 millioner €

4 måneder 3 uger siden #1 af Administrationen

Real logo 241118

Ifølge spansk presse bliver Kylian Mbappé den kommende Galáctico-spiller i Real Madrid og der spekuleres allerede i priser i omegnen af 280 millioner € for det franske stjerne-frø.

Men man ved samtidig også godt, at det bliver en ekstremt svær handel for Real Madrid og derfor er man begyndt at spekulere i alternativer, som man vil kunne få til samme pris.

Ifølge spekulationerne vil Real Madrid kunne hente eksempelvis Harry Kane i Tottenham til 250 millioner € eller Antoine Griezmann til 120 millioner € i Atlético Madrid. Paul Pogba koster angiveligt 170 millioner € at hente i Manchester United, mens Levy kræver 200 millioner € for Christian Eriksen i Tottenham. For et lidt mindre beløb kan man få Eden Hazard, som anslås at have en værdi af 115 millioner €. Mauro Icardi ventes at koste 100 millioner € at købe fri i Inter og Mané menes at koste 160 millioner € i Liverpool.

Foreløbig peger pilen dog mod Kylian Mbappé, som dog nok selv skal vise et ønske om at få lov til at skifte for at få Paris SG med på ideen, men der findes altså alternativer nok, som kan være med til at skabe et slagkraftigt Real Madrid-mandskab i den kommende sæson.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 3 uger siden #2 af El Siete
Køb Hazard og Mané.
Hazard/ Vinicius - Benzema/ Rodrygo - Mané/ Asensio

Vent 2 år og køb Mbappe når han har et år tilbage af sin kontrakt. Der er absolut ingen chance for at man lægger 280M på bordet for ham i år, med mindre PSG får 2-3 spillere med i handlen.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

4 måneder 3 uger siden #3 af BBB
Jeg kan godt blive fugtig ved tanken om Pogba og Griezmann for samme pris, som Mbappe koster. Der bør ikke være tvivl om, hvem af de tre, der er den største stjerne, men kombinationen af de to andre gør alligevel noget ved mig.

4 måneder 3 uger siden #4 af Gribben
Dine sidste par indlæg bærer godt nok præg af, at der er forår i luften BBB. Men her tror jeg vitterligt, at hormonerne spiller dig et pus. Om jeg så boede på en lille ø nord for Svalbard og ikke havde set et andet menneske i flere år så kunne jeg simpelthen ikke blive fugtig over Griezmann. Over én af de lokale sneræve muligvis... men ikke Griezmann...
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, Lars1991, BBB, elle44, GuldsmedeN

4 måneder 3 uger siden #5 af madrid2000
Om så man tilbød 500 mio euro, så tror jeg ikke Qatar sælger Mbappe. Hvorfor skulle de? De er stenrige. Hvis de vil tjene penge, så sætter de olieprisen op i 2-3 dage, så har de vundet 500 mio euro.

Hvis Real Madrid nu havde nogle moderne kampfly, så kunne man bytte dem for Mbappe - Det vil være noget Qatar ville acceptere som betaling.
Sidste redigering: 4 måneder 3 uger siden ved madrid2000.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

4 måneder 3 uger siden #6 af Monour

madrid2000 skrev: Om så man tilbød 500 mio euro, så tror jeg ikke Qatar sælger Mbappe. Hvorfor skulle de? De er stenrige. Hvis de vil tjene penge, så sætter de olieprisen op i 2-3 dage, så har de vundet 500 mio euro.

Hvis Real Madrid nu havde nogle moderne kampfly, så kunne man bytte dem for Mbappe - Det vil være noget Qatar ville acceptere som betaling.

Qatars største naturresurser er gas og ikke olie
Kun 25% af indbygger af Qatar er statsborger i landet dermed har de også et svagt militære og har mere bruge for udenlands støtte og mindre militære udstyre derfor ligger den største Amerikanske millitærbase også i Qatar samtidigt har landet en aftale med Tyrkiet om beskytter Qatar mod nabolande (saudi-Arabien og Emiraterne) invasion
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, elle44

4 måneder 3 uger siden #7 af Lars1991
Hazard og Pogba/Eriksen(Eriksen må da også kunne fås for mindre)!

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.